Od 2 października użytkownicy platformy Player mają dostęp do wyjątkowej kolekcji. MotorTrend, jeden z najbardziej uznanych na świecie producentów programów motoryzacyjnych jest już obecny na polskim rynku. Teraz, miesiąc od debiutu, partnerem projektu została marka Peugeot.
Zainteresowanie marki Peugeot ofertą MotorTrend w kontekście reklamowym pokazuje, jak rynek ceni jakościowe treści motoryzacyjne. My zebraliśmy je w jedną kolekcję zawierającą setki godzin programów motoryzacyjnych z kraju i z zagranicy, dostępną ekskluzywnie tylko w player.pl
komentuje Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.
Marka Peugeot zostaje partnerem debiutującego w Polsce projektu MotorTrend w momencie bardzo ważnego dla siebie debiutu nowego Peugeot 208. Jesteśmy zadowoleni, że będziemy mieli możliwość opowiedzenia o tym kluczowym dla marki modelu, jak również o pozostałej bogatej ofercie modelowej spod znaku lwa, za pośrednictwem jednego z najbardziej uznanych na świecie programów motoryzacyjnych.
mówi Dorota Kozłowska, PR menedżer marki Peugeot w Polsce.