Animal Planet, najpopularniejsza stacja o zwierzętach, naturze i naszej planecie, od 15 lipca ma nowe logo oraz oprawę graficzną. Zmiana identyfikacji wizualnej na polskim rynku jest wynikiem globalnej strategii marki.
Animal Planet już od ponad 20 lat jest uwielbiana przez widzów na całym świecie. To doskonały moment, aby – poprzez dostępne nam platformy - jeszcze bardziej zaangażować miliony fanów, którzy podzielają naszą miłość do zwierząt"
- mówi Susanne Dinnage, prezes Animal Planet.
Dzięki historiom, które opowiadamy docieramy do wszystkich pokoleń. Jesteśmy tutaj, aby bawić i zachwycać, zbliżając ludzi do przyrody i zwierząt. Nasze ostatnie sukcesy skutecznie umacniają globalną pozycję marki Animal Planet"
– dodaje Susanne Dinnage.
Animal Planet potrzebował znaku, który odzwierciedla globalny aspekt marki, a jednocześnie jest zrozumiały w wielu krajach, regionach i kulturach. Potrzebowaliśmy loga, które wykroczy poza świat telewizji linearnej i sprawdzi się na wszystkich naszych platformach"
– podsumowuje Pablo Pulido, wiceprezes ds. marketingu w Animal Planet.
Firma Chermayeff & Geismar i Haviv jest znana z kultowych identyfikacji wizualnych. Cieszę się, że udało im się stworzyć prawdziwie globalny wizerunek Animal Planet"
- dodaje Pablo Pulido.
Cieszymy się ze współpracy z Animal Planet, chcemy dzielić energię oraz radość tej lubianej marki. Naszą pracę bazowaliśmy na oryginalnym znaku rozpoznawczym Animal Planet. Nowy skaczący słoń jest świeży i wyróżniający się, przemawia do fanów na całym świecie oraz nadaje się do wykorzystania na wielu platformach"
- mówi Sagi Haviv, partner w Chermayeff & Geismar i Haviv.