Od 10 lipca użytkownicy platformy player.pl mogą śledzić drugi sezon polskiej edycji popularnego show, w którym prowadzący wraz z zaproszonymi gośćmi oglądają najciekawsze, najśmieszniejsze i najbardziej szokujące filmiki z Internetu. Premiera na antenie MTV Polska już 25 sierpnia o 22:00.
Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne Nickelodeon, NickToons, Nick Jr., MTV, MTV Music, VH1, Comedy Central, Comedy Central Family oraz Paramount Channel HD. Dopełnieniem linearnej oferty są aplikacje (m.in. MTV Play, Nickelodeon Play i Paramount Play) oraz witryny internetowe oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.
Player.pl to najbardziej angażujący polski serwis OTT, zawierający kanały na żywo oraz programy, filmy i seriale na żądanie. Użytkownicy player.pl mogą również korzystać z oferty player+ współtworzonej z nc+, dzięki której zyskują dostęp do ponad 40 kanałów na żywo oraz do biblioteki filmów i seriali, m.in. TVN, a także CANAL+ i HBO bez reklam i bez długoterminowych zobowiązań. Więcej informacji na stronie: player.pl