Ambasada Wielkiej Brytanii w Warszawie oraz Grupa TVN Discovery Polska wspólnie upamiętniły 100-lecie nawiązania stosunków dyplomatycznych między Polską a Wielką Brytanią. Z tej okazji zespół Biura Reklamy TVN Media przygotował serię reportaży #polishbritishstories.
Naszą wspólną historię polsko-brytyjskiej przyjaźni tworzą ludzie – zarówno polscy bohaterowie II wojny światowej, którzy dzięki swojemu uporowi i wyjątkowej odwadze zapisali się na kartach historii oddziałów brytyjskich, jak i Brytyjczycy, którzy współcześnie zdecydowali się obrać Polskę za swoją drugą ojczyznę. Dzięki świetnej współpracy z grupą TVN Discovery Polska udało nam się dotrzeć do tych zwykłych-niezwykłych historii, czego rezultatem jest seria #polishbritishstories. Serdecznie zapraszamy do oglądania"
- mówi Małgorzata Smierzycka, dyrektor ds. komunikacji Ambasady Brytyjskiej w Warszawie.
Takie działanie nazywa się akcją bezpośrednią. Ktoś ma pomysł i zbiera kilkoro przyjaciół, by wcielić go w życie. A pomysł nabiera większego rozmachu"
- mówi Andrew Eddles.
Wszystkie historie bohaterów zapisały się na kartach stosunków dyplomatycznych Polski i Wielkiej Brytanii. Chcieliśmy uczcić jubileusz 100-lecia, zapraszając do udziału zarówno Polaków, jak i Brytyjczyków. Tych, którzy wykazali się heroiczną wręcz odwagą w czasach II wojny światowej, oraz tych, którzy wybrali Polskę i dziś nazywają nasz kraj swoim domem. Cieszymy się, że projekt #polishbritishstories zrealizowaliśmy wspólnie z Ambasadą Wielkiej Brytanii"
– podsumowuje Jacek Szymczyk, dyrektor sprzedaży specjalnej Biuro Reklamy TVN Media.
Agencja TVN, działająca w ramach Biura Reklamy TVN, zajmuje się produkcją a także dystrybucją materiałów komercyjnych i newsowych dla klientów w Polsce i za granicą. Świadczy również usługi broadcastingowe. Specjalizuje się w produkcji form wideo: branded content, materiałów informacyjnych oraz reportaży. Najwyższą jakość usług gwarantuje oświadczony zespół producentów i reporterów oraz zaplecze technologiczne TVN.