Przed nami najważniejszy turniej snookerowy roku, czyli mistrzostwa świata rozgrywane w Sheffield. Przez ponad dwa tygodnie legendarne Crucible Theatre będzie areną pasjonujących meczów największych gwiazd snookera. Transmisje od 20 kwietnia do6maja tylko w Eurosporcie 1 i Eurosport Playerze. Nowością w ofercie stacji będzie studio internetowe z udziałem komentatorów i ekspertów kanału, które widzowie będą mogli oglądać w decydującej fazie turnieju.
Mistrzostwa świata budzą fascynację. Dla widzów, ekspertów i komentatorów to prawdopodobnie najlepszy turniej do oglądania, jaki można sobie wyobrazić
powiedział Ronnie O’Sullivan, ambasador Eurosportu
O Discovery
Discovery (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) jest wiodącym koncernem medialnym, którego programy inspirują, edukują i bawią widzów na całym świecie. Każdego roku Discovery dostarcza ponad 8000 godzin oryginalnych produkcji, będąc liderem kategorii w popularnych gatunkach telewizyjnych. Discovery dociera do odbiorców w 220 krajach, w 50 językach za pośrednictwem wszystkich platform - TV Everywhere (aplikacje GO, Discovery Kids Play), serwisów skierowanych bezpośrednio do konsumenta (Eurosport Player i Motor Trend OnDemand) oraz kontentu społecznościowego tworzonego przez Group Nine Media. Portfolio Discovery obejmuje uznane marki telewizyjne o międzynarodowym zasięgu, takie jak Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, ID, Travel Channel, Turbo/Velocity, Animal Planet, Discovery Science, a także amerykański kanał OWN: Oprah Winfrey Network, Discovery Kids w Ameryce Łacińskiej oraz Eurosport, wiodącą platformę sportową w Europie, a także miejsce, gdzie bije serce igrzysk olimpijskich. Discovery jest również właścicielem Grupy TVN, wiodącego nadawcy telewizyjnego w Polsce, w którego portfolio znajduje się 14 kanałów rozrywkowych, lifestylowych oraz newsowych (m.in. kanały TVN24, TVN Style i TVN Turbo), player.pl, najbardziej angażujący polski serwis VOD, Agencja TVN oraz wiodące biuro sprzedaży reklam w kraju - TVN Media. Więcej informacji na stronie www.corporate.discovery.com oraz na naszych platformach społecznościowych @DiscoveryInc.
O Grupie Eurosport
Należąca do Discovery Grupa Eurosport to największa platforma sportowa w Europie, która dostarcza emocji kibicom i łączy ich wokół największych wydarzeń sportowych. Relacjonując igrzyska olimpijskie w Europie, Eurosport zapewni zupełnie nowy wymiar wrażeń z igrzysk jeszcze większej grupie kibiców na niespotykaną dotąd skalę. Eurosport łączy fanów i ich sportowych idoli dzięki relacjom nadawanym przez cały rok. Prowadząc transmisje z najważniejszych zawodów kolarskich, turniejów wielkoszlemowych i dyscyplin zimowych, kanały Eurosport 1, Eurosport 2 i Eurosportnews docierają do 236 milionów odbiorców w 94 krajach Europy, Azji i Pacyfiku, Afryki i Bliskiego Wschodu. Eurosport.com jest największą w Europie siecią stron internetowych odwiedzaną przez 14,5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. Ponadto usługa Eurosport Player zapewnia dostęp do największych wydarzeń sportowych o każdej porze i na dowolnym urządzeniu w 52 krajach. Eurosport Events specjalizuje się w zarządzaniu międzynarodowymi imprezami sportowymi i ich promocji. Więcej informacji: corporate.eurosport.com.