Dokładnie miesiąc temu w niedzielę, 17 marca wystartowała najnowsza edycja kultowego reality show „Big Brother”. W czasie emisji odcinków programu stacja TVN7 jest jedną z najpopularniejszych telewizji w kraju. „Big Brother” oferuje wachlarz niestandardowych rozwiązań reklamowych, z czego w tej edycji z powodzeniem skorzystała firma OSHEE.
„Powrót «Big Brothera» na antenę jest ważnym wydarzeniem na rynku medialnym, o dużym potencjale komunikacyjnym. Program ma unikalną konstrukcję, prezentuje współczesnych Polaków w różnych sytuacjach. Tym działaniom mogą naturalnie towarzyszyć produkty z portfolio firmy OSHEE, dlatego zależało nam na obecności w tym projekcie. Priorytetem było zaprezentowanie naszej oferty w spontanicznych, niewyreżyserowanych sytuacjach, które stwarzają sami bohaterowie – i to właśnie oferuje «Big Brothera». Naszą firmę wyróżnia kreatywne podejście w kształtowaniu strategii komunikacji, a buzz wokół programu i jego zasięg gwarantują skuteczne budowanie marek prezentowanych produktów. Cieszy nas fakt, że już widać pierwsze efekty sprzedażowe realizowanych działań komunikacyjnych”
mówi Mariusz Ryciak, Vice Marketing Director, OSHEE
„«Big Brother» jest dla nas szczególnym projektem, który buduje widownię stacji TVN7. Jest także jednym z filarów naszej strategii kontentowej kanału. Z perspektywy reklamowej to projekt 360 stopni, który wykracza poza ramy klasycznej komunikacji telewizyjnej”
mówi Jacek Szymczyk, Dyrektor Sprzedaży Specjalnej, TVN Media
„Cieszymy się, że OSHEE zdecydowało się być naszym strategicznym partnerem. Marka jest znana z nowoczesnego podejścia do komunikacji i odwagi w testowaniu nowych rozwiązań. Efekty naszej współpracy to stała obecność produktów OSHEE w programie, promocja portfolio klienta w przerwach reklamowych, a także obecność marki w naszym środowisku cyfrowym. Wierzę, że tego typu projekty na stałe zagoszczą na antenach Grupy TVN i Discovery Polska ze względu na unikalne możliwości kształtowania kontekstowej, odpowiadającej na indywidualne potrzeby marek komunikacji”
mówi Marcin Idzik, Dyrektor Działu Sprzedaży Biura Reklamy TVN Media
*Dane: Nielsen Audience Measurement; 17.03 – 14.04.2019; AMR%, SHR%, COV%, ADH% vs. TOTAL TV, A16-49, 20:00 – 20:59; 23:00 – 23:59, Consolidated +2.**Ibidem.