Biuro Reklamy TVN Media wprowadziło nowy produkt do oferty reklamowej – partnerstwo stacji TVN. To kreatywne i wyróżniające się spośród clutteru reklamowego rozwiązanie, które łączy markę klienta z kanałem TVN, jedną z najsilniejszych marek telewizyjnych na polskim rynku.
Partnerstwo kanału to wyjątkowe rozwiązanie, które przynosi wymierne korzyści zarówno klientom, jak i nadawcy. Do tej pory z powodzeniem było stosowanie w stacjach z portfolio Discovery Polska. Do końca 2019 roku zostanie udostępnione na wszystkich kanałach połączonej firmy. Nieustannie rozbudowujemy katalog działań niestandardowych na naszych antenach, tak aby klienci mogli cieszyć się z jeszcze szerszej oferty efektywnych i innowacyjnych rozwiązań marketingowych
mówi Marcin Idzik, Dyrektor działu sprzedaży Biura Reklamy TVN Media.
Zawsze szukamy innowacyjnych rozwiązań, które pozwalają naszej komunikacji wybić się z szumu reklamowego. Jest to dla nas szczególnie ważne w przypadku takich kampanii jak premiera nowego modelu. ŠKODA SCALA to krok naprzód w rozwoju marki i jej kampania musi też być wyjątkowa. Partnerstwo z kanałem TVN jest jednym z rozwiązań, które na to pozwolą mówi Katarzyna Misztal, Dział Marketingu ŠKODA, Koordynator ds. komunikacji.
Z marką ŠKODA łączy nas długoletnia współpraca. Wspólnie przeprowadziliśmy już kilka innowacyjnych kampanii reklamowych. To partner, który z odwagą realizuje nowatorskie pomysły marketingowe i sprzedażowe. Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że możemy rozwijać naszą współpracę przy kanale TVN
dodaje Jacek Szymczyk, Dyrektor sprzedaży specjalnej, Biuro Reklamy TVN Media.