TVN to czołowy nadawca telewizyjny w Polsce, należący do wiodącego globalnego koncernu mediowego Warner Bros. Discovery. W ofercie TVN znajdują się aktualnie 24 kanały telewizyjne, w tym stacje ogólnodostępne oraz portfolio płatne – factualowe, lifestyle’owe, informacyjne, sportowe i filmowe. Kanały nadawcy zajmują na polskim rynku pozycję lidera w poszczególnych kategoriach tematycznych. Grupa posiada bogatą ofertę produktów online, m.in. Player – jeden z najpopularniejszych serwisów OTT w Polsce – oraz TVN24 GO - pierwszą polską newsową platformę wideo dającą dostęp na żywo do najbardziej opiniotwórczych stacji newsowych w kraju – TVN24 i TVN24 BiS – oraz do bogatej biblioteki programów informacyjnych, dokumentalnych i publicystycznych na żądanie. Do nadawcy należy także TVN Media, jedno z wiodących biur sprzedaży reklam w Polsce. TVN łączy strategiczne partnerstwo z Grupą CANAL+, operatorem czołowej platformy cyfrowej w Polsce.
Więcej informacji na stronie: www.tvn.pl.
Więcej informacji na stronie: www.tvn.pl.
Warner Bros. Discovery w Polsce to wiodący podmiot na rynku mediów i rozrywki, który oferuje widzom zróżnicowane i najpełniejsze portfolio treści dostępnych w kinach, telewizji i w serwisach streamingowych. Obok kanałów i platform TVN portfolio grupy tworzą inne kultowe marki i produkty - pakiet kodowanych kanałów filmowych HBO (HBO, HBO2, HBO3), stacje Cinemax i Cinemax2, kanały tematyczne - Warner TV, Cartoon Network i Boomerang. Do koncernu Warner Bros. Discovery należy również HBO Max™- platforma streamingowa direct-to-consumer oferująca największe hity kinowe, niezapomniane klasyki oraz wielokrotnie nagradzane produkcje HBO Original i popularne seriale Max Original. W Polsce częścią grupy jest także Warner Bros. Polska, oddział zajmujący się dystrybucją filmów kinowych.
Na całym świecie Warner Bros. Discovery dociera do odbiorców w 220 krajach, w 50 językach.
Więcej informacji o Warner Bros. Discovery można znaleźć na stronie: www.wbd.com.
Na całym świecie Warner Bros. Discovery dociera do odbiorców w 220 krajach, w 50 językach.
Więcej informacji o Warner Bros. Discovery można znaleźć na stronie: www.wbd.com.
Eurosport to największa platforma sportowa w Europie, która dostarcza emocji kibicom i łączy ich wokół największych wydarzeń sportowych. Eurosport łączy fanów i ich sportowych idoli dzięki relacjom nadawanym przez cały rok. Prowadząc transmisje z najważniejszych imprez sportowych: igrzysk olimpijskich, zawodów kolarskich, turniejów wielkoszlemowych i dyscyplin zimowych, kanały Eurosport 1, Eurosport 2 i Eurosportnews docierają do 236 milionów odbiorców w 94 krajach Europy, Azji i Pacyfiku, Afryki i Bliskiego Wschodu. Eurosport.com jest największą w Europie siecią stron internetowych odwiedzaną przez 14,5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. Ponadto usługi cyfrowe Eurosportu zapewniają dostęp do największych wydarzeń sportowych o każdej porze i na dowolnym urządzeniu w 52 krajach. Discovery Sports Events specjalizuje się w zarządzaniu międzynarodowymi imprezami sportowymi i ich promocji.
Więcej informacji: corporate.eurosport.com.
Więcej informacji: corporate.eurosport.com.
W ofercie TVN znajdują się następujące kanały telewizyjne:
TVN to wiodący kanał telewizyjny, oferujący wysokiej jakości programy rozrywkowe oraz rzetelne i niezależne audycje informacyjne.
TTV to kanał telewizyjny oferujący publicystykę, informację i dokument społeczny; dostępny w sieciach kablowych, na platformach cyfrowych oraz w ramach naziemnej telewizji cyfrowej.
TVN7 to kanał telewizyjny o profilu filmowo-serialowym.
Metro to kanał oferujący polskie i hollywoodzkie hity kinowe, wciągające seriale kryminalne i obyczajowe oraz fascynujące dokumenty. Stacja dostępna jest za darmo w ramach naziemnej telewizji cyfrowej oraz u operatorów kablowych i satelitarnych.
TVN Style to najlepsza i najchętniej oglądana kobieca stacja tematyczna w Polsce, która od lat pokazuje wszystkie oblicza współczesnych kobiet.
HGTV Home & Garden wprowadza widzów w świat ciekawych i oryginalnych wnętrz, pięknych ogrodów, gruntownych remontów i metamorfoz. Jest najpopularniejszą stacją lifestylowa w USA. Polscy widzowie uzyskali do niej dostęp jako pierwsi w Europie.
TLC to telewizja dla kobiet, dla których źródłem rozrywki i inspiracji są autentyczne, nierzadko odważne i kontrowersyjne historie. Ten kobiecy kanał budzi ciekawość oraz daje możliwość obserwowania ludzi, których na co dzień nie spotyka się w swoim życiu.
Food Network to kanał dla wszystkich, którzy kochają gotować i cenią sobie świetną rozrywkę. Dzięki niemu, widzowie mogą podróżować w poszukiwaniu nowych kulinarnych smaków, czerpać inspiracje i zdobywać wiedzę o gotowaniu.
Travel Channel to szybko rozwijający się kanał podróżniczy, który sprawia, że podróżowanie staje się łatwiejsze, a świat bardziej dostępny. Stacja pokazuje, że to nie piękne miejsca są najważniejsze, ale ludzie, którzy je tworzą. W Polsce twarzą Travel Channel jest Martyna Wojciechowska.
TVN Turbo jest pierwszym polskim kanałem tematycznym adresowanym do mężczyzn i zarazem pierwszym poświęconym głównie motoryzacji.
Discovery Channel jest jednym z najszerzej dystrybuowanych kanałów na świecie oraz liderem w kategorii factual entertainment, czyli rozrywki opartej na faktach. W nowoczesny, dynamiczny i ciekawy sposób pokazuje różnorodność otaczającego nas świata.
Discovery Science to kanał pokazujący, w jaki sposób nauka i technika wpływają na nasze codzienne życie oraz jaką rolę mogą odegrać w przyszłości. W ofercie programowej stacji nie brakuje programów poświęconych ekologii, współczesnej inżynierii czy największym katastrofom i kataklizmom, ale też znanych serii z gatunku pop-science.
Discovery Historia to kanał, który udowadnia, że historia to pasjonująca i niejednoznaczna dziedzina. W ofercie stacji są polskie i zagraniczne produkcje, klasyczne dokumenty oraz współczesne rekonstrukcje.
Discovery Life to kanał konceentrujący się na ekscytujących momentach w życiu bohaterów i ich rodzin. Smaku dodają programy kulinarne, a dreszczyku emocji wieczorne pasmo paranormalne.
Animal Planet to jedyna telewizja w całości poświęcona życiu zwierząt. Najwyższej jakości programy przenoszą widzów w świat niereżyserowanej przyrody, którego bohaterami są zarówno najgroźniejsi drapieżnicy, jak i domowi pupile.
DTX to kanał skierowany głównie do mężczyzn. Produkcje pokazywane w tej stacji przenoszą widzów do świata, w którym rządzi prędkość i adrenalina, z dużym dodatkiem „wysokooktanowych” emocji.
ID to dokumentalny kanał tematyczny poświęcony policyjnym śledztwom i zbrodniom.
TVN Fabuła to kanał z bogatą ofertą filmowo-serialową. Emituje popularne seriale i hity filmowe z portfolio TVN oraz codzienne autorskie programy adresowane do miłośników kina.
TVN24 jest pierwszym polskim 24-godzinnym informacyjno-publicystycznym kanałem telewizyjnym.
TVN24 BIS jest kanałem informacyjnym o tematyce biznesowej i międzynarodowej.
Eurosport to numer 1 wśród płatnych kanałów sportowych w Polsce i w Europie, zapewniający tysiące godzin transmisji z najważniejszych wydarzeń w ponad 120 dyscyplinach.
ITVN jest kanałem telewizyjnym skierowanym do widowni pochodzenia polskiego zamieszkałej za granicą, dostępnym w Europie, Ameryce Północnej i w Australii.
ITVN Extra jest drugim kanałem telewizyjnym TVN skierowanym do Polaków zamieszkałych za granicą. Kanał oferuje programy o profilu rozrywkowym, lifestyle'owym, aktualności, wiadomości biznesowe i zagraniczne.
TVN posiada bogatą ofertę produktów online:
tvn.pl - cały TVN w jednym miejscu. Zawiera informacje o ulubionych serialach, programach i gwiazdach TVN, a także newsy show-biznesowe z modą, urodą, kinem i rozrywką na czele. Zapewnia bieżący dostęp do odcinków ulubionych seriali i show.
player to jeden z najbardziej angażujących polskich serwisów OTT zawierający kanały na żywo oraz programy, filmy i seriale na żądanie. Użytkownicy player.pl mogą również korzystać z oferty player+ współtworzonej z nc+, dzięki której zyskują dostęp do ponad 40 kanałów na żywo oraz do biblioteki filmów i seriali, m.in. TVN, a także CANAL+ i HBO bez reklam i bez długoterminowych zobowiązań.
tvn24.pl - portal informacyjny z największą ilością materiałów wideo, łączący efektywnie tekst i obraz, będący liderem w swojej kategorii.
tvn24 GO - innowacyjna platforma, dająca dostęp do dwóch najbardziej opiniotwórczych stacji newsowych w kraju – TVN24 i TVN24 BiS, a także dodatkowych transmisji live oraz bogatej biblioteki programów informacyjnych i publicystycznych na żądanie.
tvnmeteo.pl - najnowocześniejszy portal pogodowy w Polsce. Tworzony przez profesjonalną redakcję, internautów i widzów zainteresowanych tematyką meteo. Umożliwia sprawdzenie pogody w ponad 80 tys. miejsc w kraju i na świecie.
tvnwarszawa.pl - projekt medialny poświęcony Warszawie. Koncentruje się na życiu stolicy i jej mieszkańców, oferuje wysokiej jakości treści o charakterze informacyjnym i rozrywkowym.
Kontakt24.pl - serwis internetowy promujący ideę dziennikarstwa obywatelskiego, zapewniający jego użytkownikom realny wpływ na treści relacjonowane przez telewizję TVN24 i portal TVN24.pl.

dziendobry.tvn.pl - jeden z czołowych serwisów kobiecych w Polsce, poświęcony tematyce związanej ze stylem życia. Powiązany z programem telewizyjnym "Dzień Dobry TVN", oferuje materiały wideo najwyższej jakości, reportaże, wywiady, poradniki oraz oryginalne cykle autorskie dostępne wyłącznie online.
cozatydzien.tvn.pl - serwis oferujący show-business z pierwszej ręki. W jego DNA znajduje się nacisk na jakość, rzetelne dziennikarstwo oraz odcięcie od plotek i niesprawdzonych informacji. Powiązany z programem telewizyjnym "Co Za Tydzień", oferuje materiały wideo najwyższej jakości, wywiady oraz oryginalne cykle autorskie dostępne wyłącznie online.
Do portfolio Grupy TVN należą:
Biuro Reklamy TVN Media Sp. z o.o. – największe biuro sprzedaży reklam w Polsce proponujące nowoczesną komunikację w stacji TVN, kanałach z szerokiej palety Premium TV oraz najbogatszą ofertę jakościowego wideo on-line. Biuro tworzy zespół specjalistów kreujących nieszablonowe rozwiązania dla swoich klientów.
Premium TV to oferta kanałów tematycznych oraz naziemnej telewizji cyfrowej skierowana do wymagających i poszukiwanych przez reklamodawców grup celowych, reprezentuje reklamowo takich nadawców, jak TVN, Telewizja Puls, 4Fun Media, Viacom International Media Networks, Canal+ Cyfrowy, The Walt Disney Company, Discovery Network, AXN Europe Limited, FOX International Channels i Telestar (iTV).

Organizacje i stowarzyszenia:
American Chamber of Commerce in Poland - Izba, której celem jest promowanie firm zrzeszonych w AmCham, budowanie pozytywnych relacji z organizacjami rządowymi i pozarządowymi oraz wspieranie zasad wolnego rynku, które sprzyjają środowisku biznesowemu.
European VOD Coalition - grupa spółek z sektora usług wideo na żądanie (VOD) oraz rozrywki cyfrowej, które zajmują się finansowaniem i dystrybucją europejskich treści. Jej celem jest wspieranie europejskiego sektora usług audiowizualnych i streamingowych w tworzeniu i promowaniu europejskich treści wśród odbiorców na całym świecie oraz zwrócenie uwagi na rosnącą rolę platform VOD w rozwoju inwestycji, wiedzy, rynku pracy i innowacji w sektorze kreatywnym, a także podejmowanie działań na rzecz wiodącej pozycji Europy w obszarze usług audiowizualnych i cyfrowych.
European Media Alliance – strategiczne stowarzyszenie czołowych europejskich grup mediowych: TVN (Polska), Modern Times Group (Europa Środkowo-Wschodnia), ProSiebenSat1 (Niemcy), Antenna Group (Grecja), Channel 4 (Wielka Brytania), TF1 (Francja), Antena (Rumunia), Mediaset (Włochy), Telecinco (Hiszpania). Celem stowarzyszenia jest identyfikacja nowych możliwości inwestycyjnych w dynamicznie rozwijającym się sektorze Digital & e-Commerce w przestrzeni międzynarodowej, wsparcie dla firm, które planują ekspansję na rynki europejskie, bieżąca wymiana doświadczeń i wiedzy we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań w mediach oraz wspólna reprezentacja interesów w relacjach z zewnętrznymi partnerami.
TVN S.A. jest założycielem Fundacji TVN
Fundacja TVN pomaga ludziom cierpiącym na nieuleczalne choroby, wymagające kosztownego leczenia. Fundacja TVN wspiera też finansowo szpitale, domy dziecka i ośrodki rehabilitacji, pokrywając koszty remontów, zakupu sprzętu medycznego oraz karetek. Działalność biura Fundacji TVN jest w całości finansowana z darowizny pieniężnej przekazywanej co roku przez jej fundatora - TVN S.A.
