Wraz ze startem nowego sezonu telewizyjnego zadebiutował wiosenny spot wizerunkowy TVN. Tym razem gwiazdy stacji zabierają widzów do świata wielowymiarowej rozrywki. A taka tej wiosny tylko na antenie TVN!
W wiosennym spocie nasze Gwiazdy poruszają się po świecie, który ich samych zaskakuje! Ten świat, wciąga i może być dostosowany do potrzeb odbiorcy. Jest ultranowoczesny, inspirujący, łączy przeszłość z przyszłością i, mimo swojego hi-tech’owego charakteru, posiada duszę"
– mówi Robert Przyszlak, Dyrektor Autopromocji TVN Warner Bros. Discovery.
Gra świateł powoduje, że widz jest cały czas zaskakiwany. Dzięki temu, że kreujemy swój własny świat, inny wymiar, możemy robić rzeczy bardzo nieoczywiste i nie trzymające się rzeczywistości. Całość scenografii jest zbudowana ze światła, z wykorzystaniem laserów, mappingu czy hologramów"
– uzupełnia Robert Przyszlak.
Będziemy rozkwitać w telewizorach, będziemy rozkwitać na planach naszych programów. Tych lubianych, tych już sprawdzonych, tych nowych, tych kolorowych, emocjonalnych, radosnych, ale przede wszystkim, skierowanych do Was, drodzy Widzowie"
- mówił na planie Damian Michałowski, prowadzący „Dzień Dobry TVN”.
Na planie jest bardzo dużo świateł, laserów, za chwilę pojawi się jeszcze brokat i złoty pył. Można powiedzieć, że jest na bogato i luksusowo, czyli tak, jak zawsze w ramówce TVN"
- dodała na planie spotu serialowa Joanna Chyłka, czyli Magdalena Cielecka.
Świat, który stworzyliśmy, to nie tylko spot, lecz mnóstwo dodatkowych materiałów, które zmieniają wygląd TVN na kilka miesięcy na wielu platformach. To także specjalne bumpery reklamowe, kręcone na planie shorty i storiesy do social mediów czy dodatkowe materiały wideo na potrzeby naszych platform streamingowych: Playera i VOD.pl. Dzięki temu nasz widz poczuje, że wchodzi do zupełnie innego świata TVN"
- konkluduje Robert Przyszlak.
Creative Director: Robert Przyszlak
Scenariusz: Irmina Śliwińska, Robert Przyszlak
Zdjęcia: Jakub Stolecki, Maciej Edelman
Scenografia: Natalia Giza
Efekty specjalne: Jacek Chojczak (Green Beam Design), Maciej Dymiński (Confetti System), Tomasz Wysocki (Wizja Multimedia)
Kostiumy: Sandra Kowalska
Muzyka: Plastic “Do Something (2023 Remix)"
Sound Design: Jakub Pietrzak (Juice Sound)
Korekcja barwna: Hanna Rudkiewicz (Black Photon)
Online/Compositing: Łukasz Zyskowski (Zpost)
Producent wykonawczy: Magdalena Pazio
Kierownictwo produkcji: Ewa Pszczołowska, Monika Kozioł
Produkcja: Dział Autopromocji TVN