Już 14 lutego portfolio streamingowe Warner Bros. Discovery powiększy się o kolejną usługę będącą uzupełnieniem dotychczasowej oferty i odpowiedzią na potrzeby widzów oraz partnerów reklamowych. Tego dnia grupa zainauguruje nową platformę streamingową – VOD.pl. W serwisie użytkownicy znajdą programy z biblioteki Warner Bros. Discovery oraz od innych lokalnych i międzynarodowych dostawców. W chwili startu platforma zaoferuje ponad 8000 godzin rozrywki. Wszystkie tytuły będą dostępne bez opłat. Strategicznym partnerem projektu jest Ringier Axel Springer Polska. Obie firmy będą blisko współpracować na płaszczyźnie promocyjnej oraz budowania zasięgu dla nowego serwisu z oferty Warner Bros. Discovery.
Bezpłatny serwis VOD.pl od 14 lutego dołącza do rodziny serwisów streamingowych Warner Bros. Discovery w Polsce i uzupełnia płatną ofertę digitalową grupy, w skład której wchodzą już HBO Max i Player. Jestem niezwykle szczęśliwy, że w tak krótkim czasie udało nam się porozumieć z grupą RASP i wypracować model partnerstwa, w którym RASP wesprze nas w zbudowaniu największej platformy AVOD w Polsce. To początek znacznie szerszej współpracy z Onetem, jak również i z innymi partnerami, która zapewni nową jakość i skalę dla bezpłatnego legalnego dostępu do jakościowego kontentu dla użytkowników"
- komentuje Maciej Gozdowski, Vice President, szef serwisów streamingowych w Warner Bros. Discovery w Polsce.
Cieszymy się z tej strategicznej współpracy, która łączy jakość i siłę dotarcia Onetu ze znakomitą ofertą wideo Warner Bros. Discovery. Ta współpraca da nowe życie serwisowi VOD.pl"
- mówi Jovan Protic, COO Ringier Axel Springer Polska.
Serwis VOD.pl daje możliwość dotarcia do jeszcze szerszej grupy użytkowników oraz idealnie uzupełnia ofertę reklamową premium reprezentowaną przez Playera. Dzięki tej platformie grupa Warner Bros. Discovery posiada najszerszą ofertę dla reklamodawców w Polsce. Marketerzy po raz pierwszy zyskują możliwość dotarcia do wszystkich użytkowników zainteresowanych treściami wideo i prowadzenia swoich kampanii znacznie szerzej i skuteczniej niż dotychczas"
- dodaje Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President Revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce.