Od wtorku pakiet Eurosportu dostępny będzie w Playerze pod nową nazwą – Eurosport Extra. Za jedyne 15 zł użytkownicy zyskują możliwość oglądania kanałów Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz setek godzin dodatkowych transmisji dostępnych tylko w Playerze – w tym pełnych relacji ze Speedway Grand Prix, trzech turniejów tenisowego Wielkiego Szlema, najważniejszych wyścigów kolarskich, Pucharu Świata we wspinacze sportowej, europejskich pucharów w piłce ręcznej, sportów zimowych na czele z Pucharem Świata w skokach narciarskich oraz igrzysk olimpijskich.
Kanały telewizyjne i platformy streamingowe w świecie sportu znakomicie się uzupełniają, a ja wierzę, że sport to coś więcej niż klasyczne relacje telewizyjne. W Eurosporcie Extra znikają ograniczenia związane z czasem ramówkowym i godzinami transmisji. Oddajemy władzę w ręce widzów, którzy sami decydują o sposobie oglądania sportu. Użytkownicy Eurosportu Extra będą mogli wracać do swoich ulubionych relacji, oglądać je na wybranym przez siebie urządzeniu, korzystać z biblioteki VOD, śledzić dodatkowe streamy, a przy niektórych wydarzeniach nawet wybrać kamerę. Wszystko to jako część większego pakietu obejmującego także fantastyczne zasoby Playera. Rozwijamy nasze portfolio praw, dzięki czemu użytkownicy Eurosportu Extra będą mogli skorzystać z najbardziej kompleksowej oferty w Polsce. Już 30 kwietnia rozpocznie się pierwsze wielkie wydarzenie sportowe transmitowane w całości tylko w Playerze w pakiecie Eurosport Extra, czyli Speedway Grand Prix
podkreśliła Dorota Żurkowska, dyrektor Eurosportu w Polsce i Członek Zarządu TVN.
Tylko w Eurosporcie Extra widzowie będą mogli obejrzeć każdy wyścig Speedway Grand Prix, zawody Pucharu Świata we wspinaczce sportowej, każdy mecz podczas turniejów Roland-Garros, US Open i Australian Open, wszystkie najważniejsze wyścigi kolarskie na czele z Giro d’Italia, Tour de France i Vueltą, mnóstwo turniejów snookera, europejskie puchary w piłce ręcznej, sporty motorowe, sporty zimowe i igrzyska olimpijskie.
Kontakt dla mediów:
Katarzyna Issat
E-mail: katarzyna_issat@discovery.com
Tel.: + 48 516 444 149
Jakub Żychliński
E-mail: jakub_zychlinski@discovery.com
Tel.: + 48 532 216 720
O TVN
TVN to czołowy nadawca telewizyjny w Polsce, należący do wiodącego globalnego koncernu mediowego Warner Bros. Discovery. W ofercie Grupy TVN znajdują się aktualnie 24 kanały telewizyjne, w tym stacje ogólnodostępne oraz portfolio płatne – factualowe, lifestyle’owe, informacyjne, sportowe i filmowe. Grupa posiada również bogatą ofertę produktów online, m.in. Player – jeden z najpopularniejszych serwisów OTT w Polsce – zawierający kanały na żywo oraz programy na żądanie. Do nadawcy należy także TVN Media, jedno z wiodących biur sprzedaży reklam w Polsce. TVN łączy strategiczne partnerstwo z Grupą CANAL+, operatorem czołowej platformy cyfrowej w Polsce.
Więcej informacji o Grupie TVN na stronie: www.tvn.pl.
Warner Bros. Discovery to wiodący podmiot na globalnym rynku mediów i rozrywki, który oferuje widzom zróżnicowane i najpełniejsze portfolio treści dostępnych w kinach, telewizji i na platformach streamingowych. Spółka dociera do odbiorców w 220 krajach, w 50 językach. Warner Bros. Discovery informuje, inspiruje i dostarcza rozrywki publiczności na całym świecie dzięki swoim kultowym markom i produktom, w tym: Discovery Channel, Discovery +, CNN, CNN +, DC, Eurosport, HBO, HBO Max , HGTV, Food Network, Investigation Discovery, TLC, TNT, TBS, truTV, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel, Warner Bros. Pictures, New Line Cinema, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies i in. Warner Bros. Discovery notowana jest na amerykańskiej giełdzie NASDAQ pod nazwą WBD.
Więcej informacji o Warner Bros. Discovery można znaleźć na stronie: www.wbd.com.
O Grupie Eurosport
Grupa Eurosport to największa platforma sportowa w Europie, która dostarcza emocji kibicom i łączy ich wokół największych wydarzeń sportowych. Eurosport łączy fanów i ich sportowych idoli dzięki relacjom nadawanym przez cały rok. Prowadząc transmisje z najważniejszych imprez sportowych: igrzysk olimpijskich, zawodów kolarskich, turniejów wielkoszlemowych i dyscyplin zimowych, kanały Eurosport 1, Eurosport 2 i Eurosportnews docierają do 236 milionów odbiorców w 94 krajach Europy, Azji i Pacyfiku, Afryki i Bliskiego Wschodu. Eurosport.com jest największą w Europie siecią stron internetowych odwiedzaną przez 14,5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. Ponadto usługi cyfrowe Eurosportu zapewniają dostęp do największych wydarzeń sportowych o każdej porze i na dowolnym urządzeniu w 52 krajach. Discovery Sports Events specjalizuje się w zarządzaniu międzynarodowymi imprezami sportowymi i ich promocji. Więcej informacji: corporate.eurosport.com