Międzynarodowa Federacja Wspinaczki Sportowej i Discovery Sports zawarły porozumienie, na mocy którego przez najbliższe trzy lata zawody Pucharu Świata oraz mistrzostwa świata będą transmitowane na kanałach Eurosportu oraz w Playerze. Sezon rozpocznie się już w sobotę zawodami w boulderingu w Meiringen. Eurosport nawiązał współpracę z rekordzistką świata we wspinaczce na szybkość Aleksandrą Mirosław.
Jedną z największych gwiazd tej dyscypliny jest Aleksandra Mirosław. Rekordzistka świata we wspinaczce na szybkość będzie współpracować z polskim Eurosportem, publikować w mediach społecznościowych stacji vlogi z przygotowań i startów. W krótkich produkcjach wideo zaprezentuje każdą z konkurencji i odkryje tajniki wspinaczki sportowej.
Pierwszy start Aleksandry Mirosław w tegorocznym Pucharze Świata będzie miał miejsce na początku maja w Seulu. Już w ten weekend fani wspinaczki będą jednak mogli dopingować biało-czerwonych. W Meiringen, w zawodach w boulderingu, wystąpią Olaf Malinowski, Jakub Ziętek i Piotr Schab. Rywalizację w boulderingu skomentuje Jarosław Kowalski.
Kalendarz Pucharu Świata:
- 8-10 kwietnia, Meiringen, bouldering
- 6-8 maja, Seul, bouldering, wspinaczka na szybkość
- 20-22 maja, Salt Lake City, bouldering
- 27-29 maja, Salt Lake City, bouldering, wspinaczka na szybkość
- 10-12 czerwca, Brixen, bouldering
- 22-25 czerwca, Innsbruck, bouldering, prowadzenie
- 30 czerwca – 2 lipca, Villars, prowadzenie, wspinaczka na szybkość
- 8-10 lipca, Chamonix, prowadzenie, wspinaczka na szybkość
- 22-23 lipca, Briançon, prowadzenie
- 2-3 września, Koper, prowadzenie
- 24-26 września, Dżakarta, prowadzenie, wspinaczka na szybkość
- 30 września – 2 października, Wujiang, prowadzenie, wspinaczka na szybkość
- 6-9 października, Chongqing, bouldering, prowadzenie
- Październik, Japonia, dokładna data i lokalizacja do potwierdzenia, bouldering
Kontakt dla mediów:
Jakub Żychliński
E-mail: jakub_zychlinski@discovery.com
Tel.: + 48 532 216 720
O TVN Grupa Discovery
TVN Grupa Discovery to czołowy nadawca telewizyjny w Polsce, należący do wiodącego globalnego koncernu mediowego Discovery, którego programy od wielu lat informują, inspirują i bawią widzów na całym świecie. Każdego roku Discovery dostarcza ponad 8000 godzin oryginalnych produkcji, będąc liderem kategorii w popularnych gatunkach telewizyjnych. Firma dociera do odbiorców w 220 krajach, w 50 językach za pośrednictwem innowacyjnych platform – TV Everywhere (aplikacje GO, Discovery Kids Play), serwisów skierowanych bezpośrednio do konsumenta (Motor Trend OnDemand) oraz kontentu społecznościowego tworzonego przez Group Nine Media. W skład portfolio Discovery wchodzi także marka Eurosportu, która dostarcza najlepszych emocji sportowych oraz jest domem igrzysk olimpijskich w Europie. Więcej informacji na stronie corporate.discovery.com oraz na platformach społecznościowych @DiscoveryInc.
W ofercie TVN Grupa Discovery znajdują się aktualnie 24 kanały telewizyjne, w tym stacje ogólnodostępne oraz portfolio płatne – factualowe, lifestyle’owe, informacyjne, sportowe i filmowe. TVN Grupa Discovery posiada również bogatą ofertę produktów online, m.in. Player – jeden z najpopularniejszych serwisów OTT w Polsce zawierający kanały na żywo oraz programy na żądanie. Do nadawcy należy także TVN Media, jedno z wiodących biur sprzedaży reklam w Polsce. TVN łączy strategiczne partnerstwo z Grupą CANAL+, operatorem czołowej platformy cyfrowej w Polsce.
Więcej informacji o TVN Grupa Discovery na stronie: www.tvn.pl.
O Grupie Eurosport
Należąca do Discovery Grupa Eurosport to największa platforma sportowa w Europie, która dostarcza emocji kibicom i łączy ich wokół największych wydarzeń sportowych. Eurosport łączy fanów i ich sportowych idoli dzięki relacjom nadawanym przez cały rok. Prowadząc transmisje z najważniejszych imprez sportowych: igrzysk olimpijskich, zawodów kolarskich, turniejów wielkoszlemowych i dyscyplin zimowych, kanały Eurosport 1, Eurosport 2 i Eurosportnews docierają do 236 milionów odbiorców w 94 krajach Europy, Azji i Pacyfiku, Afryki i Bliskiego Wschodu. Eurosport.com jest największą w Europie siecią stron internetowych odwiedzaną przez 14,5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. Ponadto usługi cyfrowe Eurosportu zapewniają dostęp do największych wydarzeń sportowych o każdej porze i na dowolnym urządzeniu w 52 krajach. Discovery Sports Events specjalizuje się w zarządzaniu międzynarodowymi imprezami sportowymi i ich promocji. Więcej informacji: corporate.eurosport.com