Discovery Sports Events, globalny promotor Speedway Grand Prix, ogłosiło plany dotyczące transmisji indywidualnych mistrzostw świata na żużlu w Polsce. Wszystkie rundy rozgrywane w Polsce transmitowane będą w ogólnopolskim, bezpłatnym kanale naziemnym TTV, a każda runda cyklu dostępna będzie na żywo i na żądanie w pakiecie Eurosportu w Playerze. W kanałach telewizyjnych Eurosportu pojawią się obszerne skróty Speedway Grand Prix oraz rozgrywki SGP2 i SGP3. Jeszcze nigdy najważniejsze rozgrywki żużlowe nie były dostępne tak szeroko!
- Wszystkie cztery rundy największej imprezy żużlowej świata, Speedway Grand Prix rozgrywane w Polsce na żywo w ogólnodostępnym, bezpłatnym kanale TTV
- Speedway Grand Prix w całości na żywo i na żądanie w pakiecie Eurosportu w serwisie player.pl dostępnym w atrakcyjniej cenie 15 zł miesięcznie
- Żużel jednym z filarów bogatej oferty Eurosportu dostępnej w Playerze
- Raporty i relacje z SGP na kanałach TVN Grupa Discovery – w Eurosporcie, TVN, TVN24 i TVN Turbo oraz na platformach digitalowych grupy
Wszystkie rundy SGP, SGP2, SGP3 i SON dostępne będą na żywo i na żądanie w pakiecie Eurosportu w Playerze. Dodatkowo, cztery rundy Indywidualnych Mistrzostw Świata na żużlu rozgrywane w Polsce transmitowane będą w ogólnodostępnym, naziemnym kanale TTV. Rozgrywki SGP2 i SGP3 pokażą również kanały linearne Eurosportu, a Speedway of Nations będzie można obejrzeć w pakiecie Eurosportu w Playerze dostępnym za 15 zł miesięcznie
Od teraz kibice żużla będą mogli oglądać najbardziej elitarne rozgrywki w swojej ukochanej dyscyplinie, gdzie chcą i kiedy chcą, na ekranie telewizora, komputera, tabletu czy smartfona. Wszystkie polskie rundy transmitowane będą w ogólnodostępnym, bezpłatnym kanale naziemnym TTV, a całość cyklu w Eurosporcie w Playerze. Pokażemy tam absolutnie wszystkie wyścigi SGP, również te z niższych kategorii wiekowych, a także dodatkowe streamy, w tym ujęcia z padoku i wiele więcej. Żużel staje się jednym z filarów niezrównanej oferty Eurosportu w Playerze, obejmującej między innymi wielkoszlemowy tenis, kolarstwo, snookera, sporty zimowe, europejskie puchary w piłce ręcznej, sporty motorowe, a także wspinaczkę sportową, w której czołowe miejsca zajmują Polacy. Wraz z Discovery Sports Events chcemy jeszcze mocniej wypromować żużel i dotrzeć do nowych odbiorców, dlatego planujemy również relacje i raporty na innych kanałach i platformach TVN Grupa Discovery, w tym w TVN, TVN24, TVN Turbo i Eurosporcie
podkreśliła Dorota Żurkowska, Członek Zarządu TVN Grupa Discovery.
Polska ma bardzo bogate i pełne sukcesów żużlowe tradycje oraz jednych z najbardziej oddanych fanów na świecie. W Discovery Sports Events chcemy, aby najważniejsze rozgrywki żużlowe świata docierały do większej liczby widzów niż kiedykolwiek wcześniej. Partnerstwo z TTV to wyraz tych ambicji i możliwość pokazania żużla nieosiągalnej wcześniej widowni, a także zwiększenia zaangażowania fanów. Cieszę się, że będziemy współpracować z TTV, a Polscy widzowie będą mogli cieszyć się transmisjami z lokalnych rund SGP w ogólnodostępnym kanale. Nie mogę się doczekać nowego sezonu i niesamowitych wyścigów w Polsce
dodał François Ribeiro, Head of Discovery Sports Events.
Rywalizacja o tytuł mistrza świata będzie szeroko relacjonowana w kanałach i platformach TVN Grupa Discovery. Dzięki raportom i programom informacyjnym w TVN, TVN24 i TVN Turbo widzowie będą zawsze na bieżąco z wszystkim, co dzieje się w świecie SGP. Po każdej rundzie na antenach Eurosportu pokazywane będą 40-minutowe skróty. Eurosport pokaże również na żywo rozgrywki SGP2 i SGP3. Żużel będzie bardzo widoczny także na stronie eurosport.pl oraz w mediach społecznościowych Eurosportu oraz innych platform TVN Grupa Discovery.
Eurosport w Playerze to niezrównana oferta dla fanów sportu. Kosztujący 15 zł miesięcznie pakiet obejmuje kanały linearne Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz dodatkowe ekskluzywne transmisje, równoległe live streamy z najważniejszych sportowych wydarzeń świata, bogatą kolekcję VOD i obszerne archiwum treści sportowych. Użytkownicy pakietu Eurosportu w Playerze zyskują również dostęp do ogromnej biblioteki najlepszych filmów i seriali, tytułów Player Original, programów rozrywkowych, edukacyjnych, treści lifestyle, motoryzacyjnych, kontentu dla dzieci oraz newsów.
- 30 kwietnia, Gorican (Chorwacja)
- 14 maja, Warszawa (Polska)
- 28 maja, Praga (Czechy)
- 4 czerwca, Teterow (Niemcy)
- 25 czerwca, Gorzów Wielkopolski (Polska)
- 13 sierpnia, Cardiff (Wielka Brytania)
- 27 sierpnia, Wrocław (Polska)
- 10 września, Vojens (Dania)
- 17 września, Malilla (Szwecja)
- 1 października, Toruń (Polska)
- 5 listopada, GP Oceanii
Kontakt dla mediów:
Katarzyna Issat
E-mail: katarzyna_issat@discovery.com
Tel.: + 48 516 444 149
Jakub Żychliński
E-mail: jakub_zychlinski@discovery.com
Tel.: + 48 532 216 720
O TVN Grupa Discovery
TVN Grupa Discovery to czołowy nadawca telewizyjny w Polsce, należący do wiodącego globalnego koncernu mediowego Discovery, którego programy od wielu lat informują, inspirują i bawią widzów na całym świecie. Każdego roku Discovery dostarcza ponad 8000 godzin oryginalnych produkcji, będąc liderem kategorii w popularnych gatunkach telewizyjnych. Firma dociera do odbiorców w 220 krajach, w 50 językach za pośrednictwem innowacyjnych platform – TV Everywhere (aplikacje GO, Discovery Kids Play), serwisów skierowanych bezpośrednio do konsumenta (Motor Trend OnDemand) oraz kontentu społecznościowego tworzonego przez Group Nine Media. W skład portfolio Discovery wchodzi także marka Eurosportu, która dostarcza najlepszych emocji sportowych oraz jest domem igrzysk olimpijskich w Europie. Więcej informacji na stronie corporate.discovery.com oraz na platformach społecznościowych @DiscoveryInc.
W ofercie TVN Grupa Discovery znajdują się aktualnie 24 kanały telewizyjne, w tym stacje ogólnodostępne oraz portfolio płatne – factualowe, lifestyle’owe, informacyjne, sportowe i filmowe. TVN Grupa Discovery posiada również bogatą ofertę produktów online, m.in. Player – jeden z najpopularniejszych serwisów OTT w Polsce zawierający kanały na żywo oraz programy na żądanie. Do nadawcy należy także TVN Media, jedno z wiodących biur sprzedaży reklam w Polsce. TVN łączy strategiczne partnerstwo z Grupą CANAL+, operatorem czołowej platformy cyfrowej w Polsce.
Więcej informacji o TVN Grupa Discovery na stronie: www.tvn.pl.
O Grupie Eurosport
Należąca do Discovery Grupa Eurosport to największa platforma sportowa w Europie, która dostarcza emocji kibicom i łączy ich wokół największych wydarzeń sportowych. Eurosport łączy fanów i ich sportowych idoli dzięki relacjom nadawanym przez cały rok. Prowadząc transmisje z najważniejszych imprez sportowych: igrzysk olimpijskich, zawodów kolarskich, turniejów wielkoszlemowych i dyscyplin zimowych, kanały Eurosport 1, Eurosport 2 i Eurosportnews docierają do 236 milionów odbiorców w 94 krajach Europy, Azji i Pacyfiku, Afryki i Bliskiego Wschodu. Eurosport.com jest największą w Europie siecią stron internetowych odwiedzaną przez 14,5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. Ponadto usługi cyfrowe Eurosportu zapewniają dostęp do największych wydarzeń sportowych o każdej porze i na dowolnym urządzeniu w 52 krajach. Discovery Sports Events specjalizuje się w zarządzaniu międzynarodowymi imprezami sportowymi i ich promocji. Więcej informacji: corporate.eurosport.com