Od czwartku do niedzieli najlepsi skoczkowie narciarscy świata będą rywalizować w Planicy podczas ostatniego weekendu Pucharu Świata w tym sezonie. W Słowenii rozegrane zostaną kwalifikacje – czwartkowa transmisja w Eurosporcie 1 i Playerze – oraz trzy konkursy, które pokażą na żywo TVN, Eurosport 1 i Player.
Po drugim miejscu Piotra Żyły w Oberstdorfie polscy fani mogą mieć nadzieje na kolejne dobre występy biało-czerwonych. W Planicy wystąpi sześciu reprezentantów Polski: Kamil Stoch, Dawid Kubacki, Piotr Żyła, Jakub Wolny, Andrzej Stękała i Paweł Wąsek.
W Słowenii rozstrzygną się także losy Kryształowej Kuli. Na dwa konkursy indywidualne przed zakończeniem sezonu Japończyk Ryoyu Kobayashi ma 66 punktów przewagi nad Niemcem Karlem Geigerem. W Planicy poznamy również triumfatora klasyfikacji lotów narciarskich. Piotr Żyła zajmuje obecnie czwarte miejsce tracąc do liderów – Austriaka Stefana Krafta i Słoweńca Timiego Zajca – zaledwie 35 punktów.
Plan transmisji:
- Czwartek, 10:25, kwalifikacje, Eurosport 1 i Player
- Piątek, 13:30, konkurs indywidualny, TVN, Eurosport 1 i Player
- Sobota, 9:35, konkurs drużynowy, TVN, Eurosport 1 i Player
- Niedziela, 9:35, konkurs indywidualny, TVN, Eurosport 1 i Player
Kontakt dla mediów:
Jakub Żychliński
E-mail: jakub_zychlinski@discovery.com
Tel.: + 48 532 216 720
O TVN Grupa Discovery
TVN Grupa Discovery to czołowy nadawca telewizyjny w Polsce, należący do wiodącego globalnego koncernu mediowego Discovery, którego programy od wielu lat informują, inspirują i bawią widzów na całym świecie. Każdego roku Discovery dostarcza ponad 8000 godzin oryginalnych produkcji, będąc liderem kategorii w popularnych gatunkach telewizyjnych. Firma dociera do odbiorców w 220 krajach, w 50 językach za pośrednictwem innowacyjnych platform – TV Everywhere (aplikacje GO, Discovery Kids Play), serwisów skierowanych bezpośrednio do konsumenta (Motor Trend OnDemand) oraz kontentu społecznościowego tworzonego przez Group Nine Media. W skład portfolio Discovery wchodzi także marka Eurosportu, która dostarcza najlepszych emocji sportowych oraz jest domem igrzysk olimpijskich w Europie. Więcej informacji na stronie corporate.discovery.com oraz na platformach społecznościowych @DiscoveryInc.
W ofercie TVN Grupa Discovery znajdują się aktualnie 24 kanały telewizyjne, w tym stacje ogólnodostępne oraz portfolio płatne – factualowe, lifestyle’owe, informacyjne, sportowe i filmowe. TVN Grupa Discovery posiada również bogatą ofertę produktów online, m.in. Player – jeden z najpopularniejszych serwisów OTT w Polsce zawierający kanały na żywo oraz programy na żądanie. Do nadawcy należy także TVN Media, jedno z wiodących biur sprzedaży reklam w Polsce. TVN łączy strategiczne partnerstwo z Grupą CANAL+, operatorem czołowej platformy cyfrowej w Polsce.
Więcej informacji o TVN Grupa Discovery na stronie: www.tvn.pl.
O Grupie Eurosport
Należąca do Discovery Grupa Eurosport to największa platforma sportowa w Europie, która dostarcza emocji kibicom i łączy ich wokół największych wydarzeń sportowych. Eurosport łączy fanów i ich sportowych idoli dzięki relacjom nadawanym przez cały rok. Prowadząc transmisje z najważniejszych imprez sportowych: igrzysk olimpijskich, zawodów kolarskich, turniejów wielkoszlemowych i dyscyplin zimowych, kanały Eurosport 1, Eurosport 2 i Eurosportnews docierają do 236 milionów odbiorców w 94 krajach Europy, Azji i Pacyfiku, Afryki i Bliskiego Wschodu. Eurosport.com jest największą w Europie siecią stron internetowych odwiedzaną przez 14,5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. Ponadto usługi cyfrowe Eurosportu zapewniają dostęp do największych wydarzeń sportowych o każdej porze i na dowolnym urządzeniu w 52 krajach. Discovery Sports Events specjalizuje się w zarządzaniu międzynarodowymi imprezami sportowymi i ich promocji. Więcej informacji: corporate.eurosport.com