Addressable TV w ofercie Biura Reklamy TVN Media. Połączenie potencjału telewizji i precyzji dotarcia digitalu.
Możliwość skierowania komunikatu do wybranej osoby rewolucjonizuje funkcjonalność reklamy telewizyjnej. DAI przekracza barierę pomiędzy światem produktów linearnych i online, tworzy bogactwo nowych możliwości i tym samym wpisuje się w misję naszej Grupy, skoncentrowaną na zwiększaniu efektywności oferty. Rozumiemy, jak ważny jest dziś postęp technologiczny – dlatego jako pierwszy podmiot na rynku w Polsce uruchamiamy rozwiązania telewizji adresowalnej.
– powiedział Piotr Tyborowicz, dyrektor Biura Reklamy TVN Media i członek zarządu TVN Grupa Discovery.
- danych geolokalizacyjnych – możliwość kierowania reklam do zdefiniowanych geograficznie obszarów, jak np. województwa, miasta, powiaty czy kody pocztowe. W praktyce otwiera to możliwości wykorzystania ogólnopolskiego kanału telewizyjnego do reklamy marketerów o ograniczonej terytorialnie dystrybucji czy działalności np. lokalny dealer samochodowy, prywatna placówka edukacyjna czy innego rodzaju działalność powadzona lokalnie;
- danych demograficznych – płeć i przedział wiekowy umożliwiają kierowane reklam do gospodarstw domowych o określonym profilu socjodemograficznym;
- szacunkowego poziomu zamożności gospodarstw domowych.
- lokalizacji placówek handlowo-usługowych – możliwość realizacji kampanii wokół konkretnych kategorii punktów handlowo-usługowych (np. dyskonty, drogerie, stacje benzynowe) czy wręcz pojedynczych lokalizacji zidentyfikowanych na podstawie promienia odległości od danej placówki zdefiniowanej z dokładnością do jednego kilometra;
- kategorii działalności gospodarczej – możliwość emisji kampanii do przedstawicieli określonej działalności gospodarczej oszacowanej wg kategoryzacji CEIDG.