„Siódemka to kanał rozrywkowo-filmowy, który od początku stawiał sobie za cel dostarczenie widzom przyjemności, oderwanie się od codzienności i wszystkiego co nas przytłacza – złych wiadomości, inflacji, pandemii. Konsekwentnie realizujemy politykę programową w oparciu o potrzeby naszej widowni. Nasi widzowie mają wpływ na program, ale też mogą stać się jego częścią. W spocie wiosennej oferty programowej padają słowa „Tu można kochać bez granic i pozostać sobą, albo być zupełnie kimś innym. W Siódemce spełniają się marzenia!” – te słowa to wypowiedzi naszych widzów, ale i bohaterów naszych produkcji, bo dla niektórych zarówno zawodowo jak i prywatnie marzenia stały się faktem.”
- mówi Katarzyna Mazurkiewicz, dyrektor programowa TVN7.
„Odebranie darmowej rozrywki najbardziej uderzy w zwykłego widza. Emitując spot chcemy uświadomić naszym widzom, że ich ulubione programy, seriale i bohaterowie mogą wkrótce zniknąć z ekranu. Prosimy ich więc o wsparcie. Mogą realnie pomóc apelując do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o przyznanie nam koncesji na kolejny okres.”
– dodaje Katarzyna Mazurkiewicz.