W niedzielę Eurosport 1 zanotował najlepsze wyniki oglądalności w historii! Końcówkę drugiej serii konkursu na skoczni normalnej i skok po medal Dawida Kubackiego oglądało aż 2,2 mln widzów! W ciągu całego dnia Eurosport 1 osiągnął rekordowe 3,56% udziału w rynku.
Przez cały dzień Eurosport 1 oglądało średnio aż 284 tys. widzów, co przełożyło się na 3,56% dziennego udziału w rynku – oba wyniki to rekordy w historii Eurosportu!
Rekordowa niedziela to dla nas powód do dumy i kolejny dowód, że wysiłek, który wkładamy w przygotowanie relacji w Eurosporcie się opłaca, a widzowie doceniają jakość i profesjonalizm. Dziękuję wszystkim, którzy włączyli Eurosport i wraz z nami dali się porwać olimpijskim emocjom. Z całego serca gratuluję Dawidowi Kubackiemu – ambasadorowi TVN Grupa Discovery – zdobycia brązowego medalu olimpijskiego!
powiedziała Dorota Żurkowska, Dyrektor Eurosportu w Polsce.
Eurosport i Player oferują zdecydowanie najszersze relacje z Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. W sumie widzowie mogą zobaczyć aż 850 godzin transmisji na dwóch antenach głównych Eurosportu, trzech kanałach dodatkowych, kanale 4K oraz serwisie player.pl. Dodatkowo użytkownicy Playera mogą oglądać produkcje o tematyce sportowej, w tym dokumenty „Justyna Kowalczyk – bieg przez życie” oraz „Dawid Kubacki – droga do Pekinu”.
Codziennie między transmisjami oraz o 17:00 w programie „Strefa Medalowa” kibice przenoszą się do sportowego kurortu na szczycie chińskich gór i w towarzystwie niezrównanych ekspertów zagłębiają się w najważniejsze wydarzenia z Pekinu. W olimpijskiej drużynie Eurosportu są m.in. Justyna Kowalczyk, Magdalena Pałasz, Katarzyna Woźniak, Jakub Kot, Krzysztof Biegun, Tomasz Sikora, Marcin Szafrański i Mariusz Czerkawski.
Jednym z największych atutów Eurosportu są cenieni komentatorzy, między innymi Marek Rudziński, Igor Błachut, Tomasz Jaroński, Tomasz Sikora, Sebastian Szczęsny, Jakub Pieczatowski, Marcin Szafrański, Witold Domański, Grzegorz Pajda, Justyna Kowalczyk, Adam Probosz, Grzegorz Gac, Magdalena Tascher, Jacek Tascher, Aleksandra Kauc-Żelichowska, Paweł Burlewicz i Marianna Bandych.
Kontakt dla mediów:
Katarzyna Issat
E-mail: katarzyna_issat@discovery.com
Tel.: + 48 516 444 149
Jakub Żychliński
E-mail: jakub_zychlinski@discovery.com
Tel.: + 48 532 216 720
O TVN Grupa Discovery
TVN Grupa Discovery to czołowy nadawca telewizyjny w Polsce, należący do wiodącego globalnego koncernu mediowego Discovery, którego programy od wielu lat informują, inspirują i bawią widzów na całym świecie. Każdego roku Discovery dostarcza ponad 8000 godzin oryginalnych produkcji, będąc liderem kategorii w popularnych gatunkach telewizyjnych. Firma dociera do odbiorców w 220 krajach, w 50 językach za pośrednictwem innowacyjnych platform – TV Everywhere (aplikacje GO, Discovery Kids Play), serwisów skierowanych bezpośrednio do konsumenta (Motor Trend OnDemand) oraz kontentu społecznościowego tworzonego przez Group Nine Media. W skład portfolio Discovery wchodzi także marka Eurosportu, która dostarcza najlepszych emocji sportowych oraz jest domem igrzysk olimpijskich w Europie. Więcej informacji na stronie corporate.discovery.com oraz na platformach społecznościowych @DiscoveryInc.
W ofercie TVN Grupa Discovery znajdują się aktualnie 24 kanały telewizyjne, w tym stacje ogólnodostępne oraz portfolio płatne – factualowe, lifestyle’owe, informacyjne, sportowe i filmowe. TVN Grupa Discovery posiada również bogatą ofertę produktów online, m.in. Player – jeden z najpopularniejszych serwisów OTT w Polsce zawierający kanały na żywo oraz programy na żądanie. Do nadawcy należy także TVN Media, jedno z wiodących biur sprzedaży reklam w Polsce. TVN łączy strategiczne partnerstwo z Grupą CANAL+, operatorem czołowej platformy cyfrowej w Polsce.
Więcej informacji o TVN Grupa Discovery na stronie: www.tvn.pl.
O Grupie Eurosport
Należąca do Discovery Grupa Eurosport to największa platforma sportowa w Europie, która dostarcza emocji kibicom i łączy ich wokół największych wydarzeń sportowych. Eurosport łączy fanów i ich sportowych idoli dzięki relacjom nadawanym przez cały rok. Prowadząc transmisje z najważniejszych imprez sportowych: igrzysk olimpijskich, zawodów kolarskich, turniejów wielkoszlemowych i dyscyplin zimowych, kanały Eurosport 1, Eurosport 2 i Eurosportnews docierają do 236 milionów odbiorców w 94 krajach Europy, Azji i Pacyfiku, Afryki i Bliskiego Wschodu. Eurosport.com jest największą w Europie siecią stron internetowych odwiedzaną przez 14,5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. Ponadto usługi cyfrowe Eurosportu zapewniają dostęp do największych wydarzeń sportowych o każdej porze i na dowolnym urządzeniu w 52 krajach. Discovery Sport Events specjalizuje się w zarządzaniu międzynarodowymi imprezami sportowymi i ich promocji. Więcej informacji: corporate.eurosport.com
Sportowa zima w TVN Grupa Discovery
Dzięki kolejnym inwestycjom TVN Grupa Discovery rozwija ofertę dla widzów o jedno z najważniejszych praw sportowych w Polsce. Skoki narciarskie – ukochana dyscyplina sportowa Polaków – transmitowane są w TVN, Eurosporcie 1 i serwisie player.pl. To jeden z filarów zimowej oferty sportowej Grupy w Polsce, której perłą w koronie są Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022.