Podczas ostatniego weekendu Pucharu Świata w skokach narciarskich przed igrzyskami miliony widzów śledziły rywalizację w Willingen. Zarówno w trakcie sobotnich, jak i niedzielnych konkursów TVN był liderem rynku, a Eurosport 1 najchętniej oglądalnym płatnym kanałem w Polsce.
Sobota, 29.01.2022
Life+VOSDAL
Godziny | Kanał | SHR% ALL | SHR% 16-49 |
15:58 - 17:28 | TVN | 18,75% | 18,25% |
15:58 - 17:28 | Eurosport 1 | 8,64% | 4,11% |
15:58 - 17:28 | Polsat | 5,92% | 6,74% |
15:58 - 17:28 | TVP1 | 4,72% | 2,33% |
15:58 - 17:28 | TVP Info | 4,00% | 1,27% |
Life+VOSDAL
Godziny | Kanał | SHR% ALL | SHR% 16-49 |
15:14 - 17:04 | TVN | 17,67% | 13,90% |
15:14 - 17:04 | TVP 1 | 6,44% | 6,81% |
15:14 - 17:04 | Polsat | 6,09% | 8,66% |
15:14 - 17:04 | TVP 2 | 5,59% | 2,52% |
15:14 - 17:04 | Eurosport 1 | 5,04% | 2,80% |
Kontakt dla mediów:
Katarzyna Issat
E-mail: katarzyna_issat@discovery.com
Tel.: + 48 516 444 149
Jakub Żychliński
E-mail: jakub_zychlinski@discovery.com
Tel.: + 48 532 216 720
O TVN Grupa Discovery
TVN Grupa Discovery to czołowy nadawca telewizyjny w Polsce, należący do wiodącego globalnego koncernu mediowego Discovery, którego programy od wielu lat informują, inspirują i bawią widzów na całym świecie. Każdego roku Discovery dostarcza ponad 8000 godzin oryginalnych produkcji, będąc liderem kategorii w popularnych gatunkach telewizyjnych. Firma dociera do odbiorców w 220 krajach, w 50 językach za pośrednictwem innowacyjnych platform – TV Everywhere (aplikacje GO, Discovery Kids Play), serwisów skierowanych bezpośrednio do konsumenta (Motor Trend OnDemand) oraz kontentu społecznościowego tworzonego przez Group Nine Media. W skład portfolio Discovery wchodzi także marka Eurosportu, która dostarcza najlepszych emocji sportowych oraz jest domem igrzysk olimpijskich w Europie. Więcej informacji na stronie corporate.discovery.com oraz na platformach społecznościowych @DiscoveryInc.
W ofercie TVN Grupa Discovery znajdują się aktualnie 24 kanały telewizyjne, w tym stacje ogólnodostępne oraz portfolio płatne – factualowe, lifestyle’owe, informacyjne, sportowe i filmowe. TVN Grupa Discovery posiada również bogatą ofertę produktów online, m.in. Player – jeden z najpopularniejszych serwisów OTT w Polsce zawierający kanały na żywo oraz programy na żądanie. Do nadawcy należy także TVN Media, jedno z wiodących biur sprzedaży reklam w Polsce. TVN łączy strategiczne partnerstwo z Grupą CANAL+, operatorem czołowej platformy cyfrowej w Polsce.
Więcej informacji o TVN Grupa Discovery na stronie: www.tvn.pl.
O Grupie Eurosport
Należąca do Discovery Grupa Eurosport to największa platforma sportowa w Europie, która dostarcza emocji kibicom i łączy ich wokół największych wydarzeń sportowych. Eurosport łączy fanów i ich sportowych idoli dzięki relacjom nadawanym przez cały rok. Prowadząc transmisje z najważniejszych imprez sportowych: igrzysk olimpijskich, zawodów kolarskich, turniejów wielkoszlemowych i dyscyplin zimowych, kanały Eurosport 1, Eurosport 2 i Eurosportnews docierają do 236 milionów odbiorców w 94 krajach Europy, Azji i Pacyfiku, Afryki i Bliskiego Wschodu. Eurosport.com jest największą w Europie siecią stron internetowych odwiedzaną przez 14,5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. Ponadto usługi cyfrowe Eurosportu zapewniają dostęp do największych wydarzeń sportowych o każdej porze i na dowolnym urządzeniu w 52 krajach. Discovery Sport Events specjalizuje się w zarządzaniu międzynarodowymi imprezami sportowymi i ich promocji. Więcej informacji: corporate.eurosport.com
Sportowa zima w TVN Grupa Discovery
Dzięki kolejnym inwestycjom TVN Grupa Discovery rozwija ofertę dla widzów o jedno z najważniejszych praw sportowych w Polsce. Skoki narciarskie – ukochana dyscyplina sportowa Polaków – transmitowane są w TVN, Eurosporcie 1 i serwisie player.pl. To jeden z filarów zimowej oferty sportowej Grupy w Polsce, której perłą w koronie są Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022.