W tygodniu od 17 do 23 stycznia Eurosport 1 był zdecydowanie najchętniej oglądanym kanałem sportowym w Polsce, a Eurosport 2 zajął w tym zestawieniu drugie miejsce. Hitami były skoki narciarskie w Titisee-Neustadt, mecze Igi Świątek w Australian Open oraz spotkania reprezentacji Polski na mistrzostwach Europy w piłce ręcznej.
W ubiegłym tygodniu na antenach Eurosportu wyemitowanych zostało aż 215 godzin relacji na żywo z pasjonujących wydarzeń sportowych – wielkoszlemowego Australian Open, mistrzostw Europy w piłce ręcznej mężczyzn, snookerowego turnieju Shoot Out oraz Pucharów Świata w dyscyplinach zimowych – skokach narciarskich, biathlonie, narciarstwie alpejskim i biegach narciarskich. Niezwykle bogata oferta przełożyła się na bardzo wysoką oglądalność obu kanałów Eurosportu. W minionym tygodniu Eurosport 1 i Eurosport 2 zajęły dwa pierwsze miejsce wśród kanałów sportowych w Polsce.
Kanał | SHR A4+ | SHR A16-49 |
Eurosport 1 | 1.17 | 0.66 |
Eurosport 2 | 0.50 | 0.33 |
TVP Sport | 0.44 | 0.37 |
Polsat Sport | 0.33 | 0.11 |
Polsat Sport Extra | 0.09 | 0.05 |
Kontakt dla mediów:
Katarzyna Issat
E-mail: katarzyna_issat@discovery.com
Tel.: + 48 516 444 149
Jakub Żychliński
E-mail: jakub_zychlinski@discovery.com
Tel.: + 48 532 216 720
O TVN Grupa Discovery
TVN Grupa Discovery to czołowy nadawca telewizyjny w Polsce, należący do wiodącego globalnego koncernu mediowego Discovery, którego programy od wielu lat informują, inspirują i bawią widzów na całym świecie. Każdego roku Discovery dostarcza ponad 8000 godzin oryginalnych produkcji, będąc liderem kategorii w popularnych gatunkach telewizyjnych. Biblioteka Discovery liczy 300 000 godzin treści. Discovery dociera do odbiorców w 220 krajach, w 50 językach za pośrednictwem wszystkich platform – TV Everywhere (aplikacje GO, Discovery Kids Play), serwisów skierowanych bezpośrednio do konsumenta (Motor Trend OnDemand) oraz kontentu społecznościowego tworzonego przez Group Nine Media. Więcej informacji na stronie corporate.discovery.com oraz na platformach społecznościowych @DiscoveryInc.
W ofercie TVN Grupa Discovery znajdują się aktualnie 24 kanały telewizyjne, w tym stacje ogólnodostępne oraz portfolio płatne - factualowe, lifestyle’owe, informacyjne, sportowe i filmowe. TVN Grupa Discovery posiada również bogatą ofertę produktów online, m.in. Player – najpopularniejszy polski legalny serwis OTT zawierający kanały na żywo oraz programy na żądanie. Do nadawcy należy także TVN Media, jedno z wiodących biur sprzedaży reklam w Polsce. TVN łączy strategiczne partnerstwo z Grupą CANAL+, operatorem czołowej platformy cyfrowej w Polsce.
Więcej informacji o TVN Grupa Discovery na stronie: www.tvn.pl.
O Grupie Eurosport
Należąca do Discovery Grupa Eurosport to największa platforma sportowa w Europie, która dostarcza emocji kibicom i łączy ich wokół największych wydarzeń sportowych. Eurosport łączy fanów i ich sportowych idoli dzięki relacjom nadawanym przez cały rok. Prowadząc transmisje z najważniejszych imprez sportowych: igrzysk olimpijskich, zawodów kolarskich, turniejów wielkoszlemowych i dyscyplin zimowych, kanały Eurosport 1, Eurosport 2 i Eurosportnews docierają do 236 milionów odbiorców w 94 krajach Europy, Azji i Pacyfiku, Afryki i Bliskiego Wschodu. Eurosport.com jest największą w Europie siecią stron internetowych odwiedzaną przez 14,5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. Ponadto usługi cyfrowe Eurosportu zapewniają dostęp do największych wydarzeń sportowych o każdej porze i na dowolnym urządzeniu w 52 krajach. Discovery Sport Events specjalizuje się w zarządzaniu międzynarodowymi imprezami sportowymi i ich promocji. Więcej informacji: corporate.eurosport.com
Sportowa zima w TVN Grupa Discovery
Dzięki kolejnym inwestycjom TVN Grupa Discovery rozwija ofertę dla widzów o jedno z najważniejszych praw sportowych w Polsce. Skoki narciarskie – ukochana dyscyplina sportowa Polaków – transmitowane są w TVN, Eurosporcie 1 i serwisie player.pl. To jeden z filarów zimowej oferty sportowej Grupy w Polsce, której perłą w koronie są Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022.