W 2021 roku TVN Grupa Discovery utrzymała pozycję lidera polskiego rynku telewizyjnego – osiągając udział na poziomie 25,7% w grupie komercyjnej. Stacja TVN była najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w ramach grupy Big5 w tym okresie (SHR: 9,5%) – tylko w grudniu jej udział wzrósł o blisko 10% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Na rynku digital Player.pl uplasował się na podium zestawienia platform VOD z wynikiem 4,7 mln realnych użytkowników.
Stacja | Grudzień 2021 |
TVN Grupa Discovery | 25,52% |
Grupa Polsat | 24,30% |
Grupa TVP | 18,78% |
Dane: 02:00-25:59, Live + VOSDAL
Źródło: Nielsen Audience Measurement
Stacja | Grudzień 2021 |
TVN | 9,87% |
Polsat | 9,77% |
TVP1 | 5,66% |
TVP2 | 5,94% |
TVN7 | 4,16% |
Dane: 02:00-25:59, Live + VOSDAL
Źródło: Nielsen Audience Measurement
Stacja | 2021 |
TVN Grupa Discovery | 25,66% |
Grupa Polsat | 24,44% |
Grupa TVP | 19,35% |
Dane: 02:00-25:59, Live + VOSDAL
Źródło: Nielsen Audience Measurement
Stacja | 2021 |
TVN | 9,53% |
Polsat | 8,94% |
TVP1 | 5,98% |
TVP2 | 5,85% |
TVN7 | 4,63% |
Dane: 02:00-25:59, Live + VOSDAL
Źródło: Nielsen Audience Measurement