- Eurosport 1 ponownie najchętniej oglądanym płatnym kanałem sportowym w Polsce
- W 2021 roku najlepszy wynik oglądalności od 8 lat
- Wśród hitów m.in. Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020, Puchar Świata w skokach narciarskich, Roland-Garros
Katarzyna Issat
E-mail: katarzyna_issat@discovery.com
Tel.: + 48 516 444 149
Jakub Żychliński
E-mail: jakub_zychlinski@discovery.com
Tel.: + 48 532 216 720
O TVN Grupa Discovery
TVN Grupa Discovery to czołowy nadawca telewizyjny w Polsce, należący do wiodącego globalnego koncernu mediowego Discovery, którego programy od wielu lat informują, inspirują i bawią widzów na całym świecie. Każdego roku Discovery dostarcza ponad 8000 godzin oryginalnych produkcji, będąc liderem kategorii w popularnych gatunkach telewizyjnych. Biblioteka Discovery liczy 300 000 godzin treści. Discovery dociera do odbiorców w 220 krajach, w 50 językach za pośrednictwem wszystkich platform – TV Everywhere (aplikacje GO, Discovery Kids Play), serwisów skierowanych bezpośrednio do konsumenta (Motor Trend OnDemand) oraz kontentu społecznościowego tworzonego przez Group Nine Media. Więcej informacji na stronie corporate.discovery.com oraz na platformach społecznościowych @DiscoveryInc.
W ofercie TVN Grupa Discovery znajdują się aktualnie 24 kanały telewizyjne, w tym stacje ogólnodostępne oraz portfolio płatne - factualowe, lifestyle’owe, informacyjne, sportowe i filmowe. TVN Grupa Discovery posiada również bogatą ofertę produktów online, m.in. Player – najpopularniejszy polski legalny serwis OTT zawierający kanały na żywo oraz programy na żądanie. Do nadawcy należy także TVN Media, jedno z wiodących biur sprzedaży reklam w Polsce. TVN łączy strategiczne partnerstwo z Grupą CANAL+, operatorem czołowej platformy cyfrowej w Polsce.
Więcej informacji o TVN Grupa Discovery na stronie: www.tvn.pl.
Sportowa zima w TVN
Grupa DiscoveryDzięki kolejnym inwestycjom TVN Grupa Discovery rozwija ofertę dla widzów o jedno z najważniejszych praw sportowych w Polsce. Skoki narciarskie – ukochana dyscyplina sportowa Polaków – transmitowane są w TVN, Eurosporcie 1 i serwisie player.pl. To jeden z filarów zimowej oferty sportowej Grupy w Polsce, której perłą w koronie są Zimowe Igrzyska Olimpijskie Beijing 2022.