TVN Media i Ringier Axel Springer Polska ogłosiły w czwartek, 18 listopada, że stworzyły osiem nowych pakietów content marketingowych. Oferta dla branży farmaceutycznej zawiera innowacyjne, angażujące rozwiązania osadzone m.in. w największym w Polsce internetowym serwisie o zdrowiu - Medonet.pl oraz wiodącym porannym programie telewizji TVN - „Dzień Dobry TVN”. Pakiety są już w sprzedaży w ramach oferty obu Biur Reklamy.

Fot. materiały prasowe
Rozbudowana oferta TV&Digital dla branży farmaceutycznej to kolejny krok we współpracy pomiędzy TVN Media a Ringier Axel Springer Polska. Wspólnie stworzyliśmy osiem nowych pakietów content marketingowych, zapewniających niezwykle szeroki zasięg telewizyjno-digitalowy. Nowa oferta to innowacyjne i komplementarne rozwiązania, które łączą profesjonalny kontent zdrowotny z lifestylowym otoczeniem"
– mówi Izabela Kowalewska, Head of Content Marketing Team w Ringier Axel Springer Polska.
Działania content marketingowe zyskują strategiczne znaczenie wśród narzędzi marketerów, pozwalają na efektywne dotarcie z przekazem w świecie coraz bardziej przytłoczonym szumem informacyjnym. Wspólnie z Ringier Axel Springer Polska wzmacniamy ten obszar, wykorzystując synergię naszych mediów, a jednocześnie odpowiadając na zmieniające się potrzeby klientów sektora farmaceutycznego. Rozwijanie wspólnej oferty pakietowej pomiędzy TVN Media a RASP wynika ze skuteczności naszych dotychczasowych działań"
– komentuje Kinga Kucharska Dyrektorka ds. Rozwoju Premium Digital w TVN Media.