TVN Grupa Discovery po raz kolejny potwierdziła pozycję lidera na polskim rynku. Łącznie aż osiem kanałów z grupy odnotowało wzrosty udziałów w porównaniu z rokiem 2020 (16-49). TVN był najchętniej wybieraną przez widzów stacją telewizyjną w Polsce. TVN24 niezmiennie zajmuje pozycję najpopularniejszej telewizji informacyjnej w kraju, a kanał TVN7 świetnie radzi sobie w grupie największych kanałów telewizyjnych „Big 5”. Również poszczególne programy nadawcy osiągają doskonałe wyniki; „Fakty” pozostają najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym, a „Dzień Dobry TVN” najlepszym programem porannym. Niezwykłą popularnością cieszą się także produkcje własne serwisu Player.
Ta jesień jest wyjątkowo mocna programowo w całej naszej grupie. Warto pamiętać, że porównujemy październik do zeszłego roku, kiedy po chwilowym wakacyjnym rozluźnieniu wszyscy znów utknęliśmy w domach, często szukając relaksu właśnie przed ekranem telewizora. Tymczasem nie tylko TVN, nasz największy kanał, ale siedem innych stacji z naszego portfolio uzyskało lepsze wyniki niż rok wcześniej! To dla nas wielki sukces, który dobrze rokuje na wynik całego sezonu.”
– mówi Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
w październiku 2021
10.2020 | 10.2021 | Zmiana YoY | |
TVN | 10,10% | 10,49% | +3,90% |
TVN Turbo | 0,94% | 1,12% | +19,10% |
TVN Style | 0,66% | 0,71% | +7,60% |
Discovery | 0,55% | 0,71% | +29,10% |
Metro | 0,30% | 0,31% | +3,30% |
TVN24 BiS | 0,29% | 0,30% | +3,40% |
TLC | 0,14% | 0,21% | +50,00% |
Animal Planet | 0,03% | 0,05% | +66,70% |
źródło: Nielsen Audience Measurement