W maju TVN Grupa Discovery potwierdziła pozycję lidera polskiego rynku medialnego. TVN był najchętniej wybieraną przez widzów stacją telewizyjną w Polsce, TVN24 utrzymuje pozycję numer jeden wśród wszystkich telewizji informacyjnych, a TVN Style wśród lifestylowych. „Dzień dobry TVN” pozostaje najlepszym programem porannym, a „Fakty” najchętniej oglądaną audycją informacyjną. Player, z liczbą 4,7 mln użytkowników, nieprzerwanie pozostaje najpopularniejszym lokalnym serwisem VOD w kraju.
Maj potwierdził to, co obserwowaliśmy w poprzednich miesiącach. Naszą największą lokomotywą pozostaje TVN, który już kolejny miesiąc z rzędu jest numerem 1. „Fakty” są nadal najchętniej oglądanym serwisem newsowym w kraju, „Dzień dobry TVN” cieszy się większą widownią niż inne programy poranne, a Siódemka na stałe zagościła w gronie pięciu najważniejszych stacji w Polsce. Co więcej, pozycja TVN7 ciągle rośnie, co przy ogólnym spadku oglądalności telewizji w naszym kraju jest ogromnym osiągnięciem. Bardzo cieszą też wzrosty TVN Style i Discovery Channel. Ta wiosna należała do nas!"
– powiedział Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN
Popularność Playera w maju po raz kolejny dowodzi, że Polacy kochają polski kontent. 11 maja zadebiutował nowy sezon serialu Player Original „Szadź”. Już od pierwszego odcinka produkcja podbiła serca stałych fanów, przyciągając do serwisu także rzeszę nowych widzów. Konsekwentnie realizujemy obietnicę dostarczania fanom coraz to większej liczby produkcji własnych – w tym roku będzie to łącznie kilkanaście tytułów!"
– mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl.