- Serwis discovery+ w Stanach Zjednoczonych będzie większy niż jakakolwiek inna platforma VOD w momencie uruchomienia.
- Znajdzie się w nim ponad 55 000 odcinków kultowych programów, w tym kolekcja Natural History BBC, produkcje A&E Networks oraz Group Nine.
- Platforma discovery+ będzie miejscem transmisji Igrzysk Olimpijskich* online w Europie. Zapewni również dostęp do szerokiej oferty Eurosportu.
- W ciągu najbliższych 12 miesięcy serwis zostanie udostępniony w ponad 25 krajach na całym świecie. Platforma działa już w Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz Indiach. W 2020 roku discovery+ ruszy w Polsce w ramach oferty Player, a na początku 2021 roku w krajach skandynawskich, we Włoszech i w Holandii.

* Prawa do transmisji z Igrzysk Olimpijskich nie obejmują Rosji. Eurosport jest oficjalnym nadawcą igrzysk Tokio 2020 we Francji i Wielkiej Brytanii.
O Discovery
Discovery (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) to światowy lider w rozrywce „non-scripted”, którego programy inspirują, edukują i bawią oddanych superfanów na całym świecie. Discovery produkuje ponad 8000 godzin oryginalnego kontentu rocznie, będąc numerem jeden w wielu gatunkach programowych. Dociera do odbiorców w 220 krajach, w 50 językach za pośrednictwem wszystkich platform, w tym dzięki rozwiązaniom „TV Everywhere”, aplikacjom typu „GO”, platformom streamingowym D2C (discovery+, Food Network Kitchen oraz MotorTrend OnDemand), treściom social i digital-first od Group Nine Media, wyjątkowym programom przyrodniczym i dokumentalnym od BBC oraz strategicznemu partnerstwu z PGA TOUR, które uczyniło Discovery międzynarodowym domem rozgrywek golfowych. Portfolio Discovery składa się z telewizyjnych stacji premium, m.in. Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, Investigation Discovery, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel. Obejmuje również planowane JV z Chipem i Joanną Gaines, stację Magnolia Network, amerykański kanał OWN: Oprah Winfrey Network oraz Discovery Kids w Ameryce Łacińskiej. Częścią Discovery jest również Eurosport, lider w dziedzinie treści sportowych dopasowanych do oczekiwań lokalnych odbiorców, rozgrywek premium oraz europejski dom Igrzysk Olimpijskich. Więcej informacji na stronie www.corporate.discovery.com oraz na platformach społecznościowych @DiscoveryInc.
Kontakt dla mediów:
Katarzyna Issat
Szef ds. Komunikacji Korporacyjnej
TVN Grupa Discovery
e-mail: katarzyna_issat@tvn.pl