W mediach społecznościowych zadebiutowały trzy spoty wideo w ramach pierwszej odsłony akcji "Nieobecni są wśród nas". Partnerem kampanii jest Fundacja ITAKA.
Corocznie w Polsce w tajemniczych okolicznościach znika bez śladu około 18 tysięcy ludzi. Mało kto jednak zdaje sobie z tego sprawę. Dla jednych to tylko liczby, a dla niektórych mąż, żona, rodzic, dziecko, przyjaciel. Player i Fundacja ITAKA połączyły siły, chcąc zwrócić uwagę wszystkich na ten powszechny, a jakże często niezauważany, problem społeczny.
"Nieobecni są wśród nas" to pierwsza odsłona kampanii, na którą składają się trzy spoty z udziałem Justyny Wasilewskiej, Anny Dymnej i Piotra Głowackiego - gwiazd najnowszej produkcji Player Original "Nieobecni". Do powstania serialowego projektu twórców zainspirowało samo życie, czyli przypadki najgłośniejszych zaginięć ludzi w Polsce.