W tym roku TVN Grupa Discovery – pod marką Player – po raz drugi została partnerem strategicznym Festiwalu Cyfryzacji, największej inicjatywy technologiczno-edukacyjnej w Polsce. Przez 10 dni – od 1 do 10 października – Polacy będą mogli zapoznać się z najnowszymi technologiami tworzonymi w kraju i za granicą, zobaczyć kto stoi za najciekawszymi innowacjami, a także rozwijać swoje kompetencje cyfrowe!
Początek festiwalu to także ogłoszenie Digital Ars. Jest to pierwszy w Polsce nowatorski konkurs na najlepszy obraz i melodię stworzone przez człowieka we współpracy ze sztuczną inteligencją! Zgłoszenia można przesyłać od 1 października do 30 listopada 2020 r. W jury znajdują się przedstawiciele świata rozrywki cyfrowej, w tym Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl. Więcej informacji na temat plebiscytu na stronie: https://festiwalcyfryzacji.pl/digital-ars
Fundacja Digital Poland – wraz z partnerami strategicznymi – zaprasza też do udziału w wyjątkowym kursie rozwoju kompetencji z zakresu sztucznej inteligencji. Bezpłatne ok. 30-godzinne szkolenie, stworzone przy współpracy z Uniwersytetem Jagiellońskim, dostępne będzie dla wszystkich. Więcej informacji na ten temat już 5 października na stronie Festiwalu!
3 października nadawca udostępni także specjalny webinar, w którym Beata Biel (TVN Grupa Discovery) pokaże, jak łatwo na co dzień dekodować fake newsy! Materiał został przygotowany we współpracy z Konkret24, czyli projektem uruchomionym przez TVN Grupa Discovery, by walczyć z nieprawdziwymi informacjami w polskim internecie.
Sobota 3 października to także wyjątkowa gratka dla fanów seriali, bowiem Player dla wszystkich uczestników Festiwalu Cyfryzacji organizuje przedpremierowy pokaz pierwszego odcinka trzeciego sezonu Chyłki – „Chyłka-Rewizja”. Żeby wziąć udział w screeningu, wystarczy dołączyć w sobotę do specjalnej grupy fanów Playera na Facebooku i pobrać odpowiedni kod!
Tego dnia platforma udostępni także specjalny przewodnik – Poznaj Playera. Animacja skierowana jest do osób, które dopiero zaczynają swoją cyfrową przygodę i odkrywają zalety korzystania z rozrywki w internecie. Pokazuje, jak w łatwy i przyjemny sposób korzysta się z serwisów VOD – na przykładzie player.pl.
Działania z okazji dnia „Moja rozrywka” będzie można śledzić w Playerze, w nowatorskiej platformie newsowej TVN24 GO oraz na stronie Festiwalu Cyfryzacji.
Transmisja z gali Digital Shapers
Rozmowy i panele w ramach Digital Summit
Nagrania ze studia festiwalowego
Seria rozmów o cyfrowej rozrywce w ramach dnia „Moja rozrywka”
Materiały dostępne w sekcji Festiwal Cyfryzacji w serwisie player.pl:
Koncert jazzowy ZK-Collaboration
Przedpremierowy pokaz pierwszego odcinka serialu „Chyłka-Rewizja”.
O Fundacji Digital Poland
Fundacja Digital Poland została powołana w celu integracji firm i społeczeństwa. Zajmuje się propagowaniem wiedzy dotyczącej roli innowacji i cyfryzacji w rozwoju gospodarczym kraju. Skupia firmy i organizacje z różnych branż, zachęcając je do współpracy nad konkretnymi projektami. Misją Fundacji jest pozycjonowanie Polski jako wiodącego ośrodka innowacji cyfrowych na świecie. Promując międzynarodową i międzybranżową inicjatywę, łącząc siły, tematy i tworząc sieć kontaktów i relacji mobilizuje firmy do przechodzenia transformacji z offline do online. Fundacja Digital Poland zaprasza do współpracy wszystkich, którzy są zainteresowani realizowaniem innowacyjnych projektów, które odmienią polską gospodarkę.