Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Rekordowy start jesiennej oferty programowej lifestylowych kanałów tematycznych Grupy TVN

Data publikacji: 3 października 2017 Data aktualizacji: 3 października 2017 RSS
TVN Turbo z najlepszymi wynikami w historii stacji. Rekordowy wrzesień dla TVN Style, TVN Fabuła, Food Network, Travel Channel oraz TTV.

Od początku września większość kanałów tematycznych należących do portfolio Grupy TVN wystartowała z premierową ofertą programową. Już w pierwszym miesiącu TVN Turbo zanotowało najlepsze wyniki w historii stacji. Udział w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł aż 1,05%.  W grupie 4+ - 0,59%. Wśród najchętniej oglądanych programów TVN Turbo znalazły się: „Nowy gadżet”, „Wojny samochodowe”, „Megatransporty” oraz dwie nowości- „99 godzin” i „Ciężarówką przez Stany”.

TVN Style, najchętniej oglądany kanał lifestylowy w Polsce, także z sukcesem wprowadził na antenę nową ramówkę. Jego udziały w komercyjnej grupie 16-49 wyniosły 1,12%.   Propozycje TVN Style, które cieszyły się największą popularnością we wrześniu to: „W czym do ślubu?”, „Dorota was urządzi” oraz nowość „Mistrzowskie cięcie”.

Wrzesień był rekordowy także dla TTV. Udział stacji w grupie komercyjnej (16-49) wyniósł 2,48% i w porównaniu z ubiegłym rokiem wzrósł aż o 25,89%. Wyniki wrześniowe w grupie 4+ to 1,84%. Na antenie TTV najchętniej oglądane były między innymi „Królowe życia”. Widownia tego programu sięgnęła prawie 600 000 widzów. Prawie pół miliona osób oglądało jesienną nowość programową - „Dżentelmeni i wieśniacy”. Kolejny program na podium to „Gogglebox przed telewizorem”.

Rekordowe wyniki w minionym miesiącu odnotowały także inne kanały z Grupy TVN. Wyniki TVN Fabuła w porównaniu z ubiegłym rokiem wzrosły o 22,22 % w grupie komercyjnej oraz o 10,71 w grupie 4+.

Najlepsza telewizja kulinarna w Polsce – Food Network ma za sobą najlepszy wrzesień, jeżeli chodzi o wyniki oglądalności w obu grupach ((16 – 49) – 0,14%, (4+)- 0,11%) . Podobnie jak Travel Channel ((16-49) – 0,15%, (4+) – 0,14%). Oba kanały w listopadzie wprowadzą na antenę pierwsze autorskie pozycje programowe takie jak „Makłowicz w drodze” czy „Niezwykłe Stany Prokopa”.

Pozostałe informacje

„Kobieta na krańcu świata”: wspinaczka po godność

20.10.2017  |
Jaki jest najodpowiedniejszy strój do górskich wspinaczek? Zdaniem Boliwijek są to eleganckie buty i długie kolorowe spódnice. Właśnie tak wyglądają odważne kobiety, które zdobywają najwyższe górskie szczyty w Boliwii. Już w najbliższą niedzielę, Martyna Wojciechowska pozna niezwykłą grupę cholit z La Paz. więcej

"Mali Giganci" powracają!

20.10.2017  |
Już 5 listopada na antenie TVN zadebiutują „Mali Giganci”. W III edycji programu widzowie po raz kolejny będą mogli zobaczyć poczynania najbardziej przebojowych dzieci w Polsce. Ich talenty niejednokrotnie wprawią w zachwyt jury w składzie: Kuba Wojewódzki, Agnieszka Chylińska i Sonia Bohosiewicz. Który z uczestników skradnie ich serca, a który rozbawi do łez? Jedno jest pewne – ciężko będzie nie ulec urokowi tak utalentowanych dzieci. więcej

Michał Piróg z Martą Wierzbicką? Dorota Gardias i Antoni Pawlicki? Czas na nowe pary w „Azja Express”!

19.10.2017  |
Na początku odcinka ósmego uczestnicy musieli zmierzyć się z kolejną lokalną tradycją, o której opowiedziała im prowadząca. Członkowie królewskiego rodu, którzy nie doczekali się męskich potomków postanowili, że jeśli umrze panujący król, królowa wdowa „adoptuje” męskiego członka rodziny, który obejmie tron. Podczas ceremonii, nie zmienionej od wieków, adoptowany książę siada na kolanach wdowy. Prowadząca wyjaśniła, że właśnie to samo czeka uczestników wyścigu.. . więcej
12345 ...441 Następne
Przejdź do:/441