Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Rekordowy start jesiennej oferty programowej lifestylowych kanałów tematycznych Grupy TVN

Data publikacji: 3 października 2017 Data aktualizacji: 3 października 2017 RSS
TVN Turbo z najlepszymi wynikami w historii stacji. Rekordowy wrzesień dla TVN Style, TVN Fabuła, Food Network, Travel Channel oraz TTV.

Od początku września większość kanałów tematycznych należących do portfolio Grupy TVN wystartowała z premierową ofertą programową. Już w pierwszym miesiącu TVN Turbo zanotowało najlepsze wyniki w historii stacji. Udział w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł aż 1,05%.  W grupie 4+ - 0,59%. Wśród najchętniej oglądanych programów TVN Turbo znalazły się: „Nowy gadżet”, „Wojny samochodowe”, „Megatransporty” oraz dwie nowości- „99 godzin” i „Ciężarówką przez Stany”.

TVN Style, najchętniej oglądany kanał lifestylowy w Polsce, także z sukcesem wprowadził na antenę nową ramówkę. Jego udziały w komercyjnej grupie 16-49 wyniosły 1,12%.   Propozycje TVN Style, które cieszyły się największą popularnością we wrześniu to: „W czym do ślubu?”, „Dorota was urządzi” oraz nowość „Mistrzowskie cięcie”.

Wrzesień był rekordowy także dla TTV. Udział stacji w grupie komercyjnej (16-49) wyniósł 2,48% i w porównaniu z ubiegłym rokiem wzrósł aż o 25,89%. Wyniki wrześniowe w grupie 4+ to 1,84%. Na antenie TTV najchętniej oglądane były między innymi „Królowe życia”. Widownia tego programu sięgnęła prawie 600 000 widzów. Prawie pół miliona osób oglądało jesienną nowość programową - „Dżentelmeni i wieśniacy”. Kolejny program na podium to „Gogglebox przed telewizorem”.

Rekordowe wyniki w minionym miesiącu odnotowały także inne kanały z Grupy TVN. Wyniki TVN Fabuła w porównaniu z ubiegłym rokiem wzrosły o 22,22 % w grupie komercyjnej oraz o 10,71 w grupie 4+.

Najlepsza telewizja kulinarna w Polsce – Food Network ma za sobą najlepszy wrzesień, jeżeli chodzi o wyniki oglądalności w obu grupach ((16 – 49) – 0,14%, (4+)- 0,11%) . Podobnie jak Travel Channel ((16-49) – 0,15%, (4+) – 0,14%). Oba kanały w listopadzie wprowadzą na antenę pierwsze autorskie pozycje programowe takie jak „Makłowicz w drodze” czy „Niezwykłe Stany Prokopa”.

Pozostałe informacje

Michał Szczerba „Mistrzem Riposty 2017”

15.12.2017  |
Michał Szczerba został zwycięzcą organizowanego przez „Szkło Kontaktowe” plebiscytu „Mistrz Riposty”. Widzowie programu uznali, że polityk Platformy Obywatelskiej jest najbardziej wyrazistą postacią sceny politycznej. Już w najbliższą sobotę na antenie TVN24 Michał Szczerba odbierze z rąk Tomasza Sianeckiego specjalną statuetkę i zadebiutuje w roli komentatora „Szkła Kontaktowego”. więcej

Zmiana w TVN Fabuła

15.12.2017  |
Szczegóły zmian: więcej

Zmiana w ramówce TTV

15.12.2017  |
Szczegóły zmian: więcej
12345 ...456 Następne
Przejdź do:/456