Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Biuro Prasowe
ul. Wiertnicza 166
02-952 Warszawa

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
Rzecznik prasowy
TVN S.A.
Emilia Ordon
ul. Wiertnicza 166
02-952 Warszawa

e-mail: press@tvn.pl
RSS

Mocny start kanału HGTV Home & Garden

Data publikacji: 10 stycznia 2017 Data aktualizacji: 11 stycznia 2017 RSS
7 stycznia zadebiutował na polskim rynku kanał tematyczny HGTV Home & Garden. To najpopularniejsza stacja lifestylowa w USA. Polacy zobaczyli ją jako pierwsi w Europie. Już w dniu startu kanał odnotował wysoki udział w grupie komercyjnej 16-49 – 0.48%. Następnego dnia (8 stycznia) udziały (SHR) wzrosły aż do 0.66%.

"Uruchamiając HGTV, spodziewaliśmy się sukcesu, a tak dobre wyniki w pierwszym weekendzie nadawania są najlepszą prognozą dla rozwoju kanału. Prawie 0,7% udziału w grupie 16-49 to wynik nieosiągalny dla wielu dojrzałych kanałów tematycznych. Widzowie spędzili średnio 40 minut przed telewizorem to najlepszy dowód siły naszej ramówki" powiedział Maciej Maciejowski - Dyrektor Pionu Rozwoju Biznesu i Nowych Mediów Grupy TVN.

Wśród najchętniej oglądanych programów w premierowy weekend stacji znalazły się produkcje polskie o tematyce ogrodniczej z prowadzącą Mają Popielarską oraz programy z udziałem Doroty Szelągowskiej ("Domowe rewolucje", "Dorota was urządzi", "Polowanie na mieszkanie"). Wysokie wyniki odnotowały także propozycje z oferty zagranicznej kanału takie jak:"Łowcy domów" (House Hunters) czy „Misja: Remont" (Renovation Raiders).

HGTV Home & Garden to kanał z portfolio Scripps Networks Interactive. W USA nadaje przeszło 20 lat. Na polskim rynku pojawił się w wyniku przekształcenia kanału TVN Meteo Active. HGTV jest dostępny w ofercie Orange, Cyfrowego Polsatu, nc+, Vectry, UPC, INEI, Netii oraz innych operatorów kablowych takich jak Toya czy Multimedia.

HGTV Home&Garden jest skierowany przede wszystkim do mieszkańców dużych miast – ludzi, którzy postrzegają dom jako bezpieczne centrum życia rodzinnego i budowania dobrych relacji, ale również źródło inspiracji, wyraz własnej indywidualności, a także miejsce pracy, zabawy oraz relaksu. Kanał jest doskonałym wyborem nie tylko dla tych, którzy uwielbiają majsterkować i własnoręcznie tworzyć domowe ozdoby, ale także dla tych, którzy cenią sobie dobrą rozrywkę.

W ofercie stacji znajdują się lokalne programy przygotowane specjalnie na potrzeby HGTV takie jak: „Domowe rewolucje", „Rzeczy Od - Nowa", „Nowa Maja w ogrodzie" czy „Musisz to mieć".  Widzowie mogą zobaczyć także sprawdzone międzynarodowe formaty - „Zarobić na remoncie" (Flip or Flop), „Domy z potencjałem" (Fixer Upper), „Poszukiwacze domów" (House Hunters), „Misja: Remont" (Renovation Raiders), „Podwórkowa reaktywacja" ( Desperate Landscapes) czy „Wielka demolka" (Sledgehammer) oraz popularne pozycje z ramówki TVN („Perfekcyjna pani domu", „Polowanie na kuchnie").

Baza zdjęć Baza zdjęć
x-news
Kontakt
Joanna Lichosik-Białoń
Wyślij wiadomość
tel 453 65 17

Pozostałe informacje

Martyna Wojciechowska w Travel Channel

17.01.2017  |
Od stycznia Martyna Wojciechowska objęła stanowisko dyrektor programowej Travel Channel. Odpowiadać będzie za strategię programową oraz długofalowy rozwój stacji. Należący do Scripps Networks Interactive, kanał Travel Channel dołączył do portfolio Grupy TVN, która odpowiada za jego dystrybucję, sprzedaż reklam i techniczną stronę operacji. więcej

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy ze świetnymi wynikami oglądalności

16.01.2017  |
Przez całą niedzielę Finał WOŚP relacjonowały trzy anteny: TVN, TVN24 i TTV. Średnia oglądalność w TVN była dwa razy większa niż w latach ubiegłych. Samo „Światełko do nieba” obejrzało łącznie blisko 4 miliony widzów. więcej

Zmiana w ramówce TVN

16.01.2017  |
Szczegóły zmian: więcej
12345 ...411 Następne
Przejdź do:/411