Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Biuro Prasowe
ul. Wiertnicza 166
02-952 Warszawa

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
Rzecznik prasowy
TVN S.A.
Emilia Ordon
ul. Wiertnicza 166
02-952 Warszawa

e-mail: press@tvn.pl
RSS

Konferencja TV Day – gościem specjalnym Bob Hoffman

Data publikacji: 10 stycznia 2017 Data aktualizacji: 10 stycznia 2017 RSS
W środę, 1 lutego, Biuro Reklamy TVN Media organizuje tv day, międzynarodową konferencję poświęconą roli telewizji w komunikacji marketingowej we współczesnym świecie. Gościem specjalnym będzie Bob Hoffman doświadczony marketer, znany ze swojego ciętego języka. „Fantastycznie zuchwały", „zgryźliwy, lecz szczery", „najbardziej kontrowersyjny człowiek w marketingu" – tak media opisują gościa specjalnego.

Tematem przewodnim konferencji będzie efektywne planowanie komunikacji w erze ewolucji rynku mediów. W wydarzeniu weźmie udział ponad 1000 gości, przedstawicieli wszystkich obszarów rynku: domów mediowych, reklamodawców i nadawców z Polski i zagranicy. Podczas spotkania odbędzie się kilkanaście prelekcji oraz zostaną zaprezentowane wyniki międzynarodowych badań i case'ów. Konferencja tv day będzie okazją do wymiany wiedzy, doświadczeń i inspiracji w zakresie efektywnych rozwiązań mediowych.

Do hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie przyjadą światowej sławy eksperci i przedstawiciele kluczowych firm mediowych, w tym FOX Networks Group, the Walt Disney Company, Viacom International Media Networks, Discovery Networks, SKY Media oraz Scripps Networks Interactive.

Gościem specjalnym tv day będzie jeden z najbardziej rozpoznawalnych ludzi w branży medialnej – Bob Hoffman. Przez wiele lat pracował dla największych marek na świecie. Stworzył oryginalne kampanie dla McDonalda, Toyoty, Pepsico, czy AT&T. Jest też autorem międzynarodowego bestselleru „Marketerzy są z Marsa. Konsumenci z New Jersey" (tytuł oryginalny: Marketers Are From Mars, Consumers Are From New Jersey).

 

Celem konferencji tv day jest przypomnienie i uświadomienie klientom wyjątkowej roli telewizji w budowie efektywnego przekazu marketingowego. Chcemy wskazać fundamentalne i unikalne cechy, które czyniły i czynią z TV niezastępowalne narzędzie w realizacji większości celów komunikacyjnych. Rewitalizacja tej wiedzy jest potrzebna w odpowiedzi na wszechobecną perswazję dotyczącą roli nowych mediów, które w wielu wypadkach uzurpują sobie prawo do takich określeń jak najbardziej powszechny, selektywny czy efektywny. Jest to zresztą rozszerzenie podjętych już działań. W listopadzie ubiegłego roku uruchomiliśmy platformę tv.tvnmedia.pl, która gromadzi pozyskaną przez nas wiedzę dotyczącą tych tematów. Chcieliśmy podzielić się z całym rynkiem tym, co do tej pory prezentowane było na indywidualnych spotkaniach handlowych. Zaskoczyła nas ilość inspirujących dyskusji i komentarzy. Pomysł wsparli klienci i przedstawiciele domów mediowych. To skłoniło nas do przygotowania propozycji całodziennej konferencji, na której międzynarodowi eksperci pogłębią to, o czym dziś piszemy w udostępnianych już materiałach" – powiedział Piotr Tyborowicz, Członek Zarządu TVN S.A. i Dyrektor Biura Reklamy TVN Media.

 

Lista prelegentów:

  • Bob Hoffman, CEO, Type A Group
  • Kevin Chorlins, SVP International Content and Brand Strategy, Scripps Networks Interactive
  • Christian Brent, SVP Global Research & Audience Strategy, FOX Networks Group
  • Daniel Reszka, Vice President, Youth & Emerging Brands CEE, Viacom International Media Networks
  • Patryk Piputa, Director, Head of Disney Partneship CEE, The Walt Disney Company
  • Michał  Kreczmar, Dyrektor ds. Transformacji Cyfrowej, PWC
  • Michał Maszkiewicz, Senior Consultant, Millward Brown
  • Maciej Ziąbrowski, Dyrektor ds. Strategii i Badań Produktu Reklamowego, TVN Media
  • Jacek Szymczyk, Sales Director,  Discovery Networks
  • Jon Colon, Vice President, Consumer Insight & Analytics, UK, Northern & Eastern Europe, Viacom International Media Networks
  • Magdalena Płaźnik, Consumer Insights & Analytics Manager, Poland, Viacom International Media Networks
  • Zoe Harkness, Head of Industry Programmes, Think Box UK
  • Anna Gałązka, Data Science Manager, Starcom Mediavest Group
  • Daniel Stephenson, Head of SKY AdSmart, SKY Media
  • Matthew Carver, Head of Insights, EGTA

 

Informacje na temat rejestracji, pojawią się wkrótce na stronie: tv.tvnmedia.pl.

Pozostałe informacje

Martyna Wojciechowska w Travel Channel

17.01.2017  |
Od stycznia Martyna Wojciechowska objęła stanowisko dyrektor programowej Travel Channel. Odpowiadać będzie za strategię programową oraz długofalowy rozwój stacji. Należący do Scripps Networks Interactive, kanał Travel Channel dołączył do portfolio Grupy TVN, która odpowiada za jego dystrybucję, sprzedaż reklam i techniczną stronę operacji. więcej

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy ze świetnymi wynikami oglądalności

16.01.2017  |
Przez całą niedzielę Finał WOŚP relacjonowały trzy anteny: TVN, TVN24 i TTV. Średnia oglądalność w TVN była dwa razy większa niż w latach ubiegłych. Samo „Światełko do nieba” obejrzało łącznie blisko 4 miliony widzów. więcej

Zmiana w ramówce TVN

16.01.2017  |
Szczegóły zmian: więcej
12345 ...411 Następne
Przejdź do:/411