Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Kanały własne TVN na YouTube z ponad 150 mln wyświetleń miesięcznie

Data publikacji: 10 stycznia 2018 Data aktualizacji: 10 stycznia 2018 RSS
TVN jako jedyny podmiot na polskim rynku telewizyjnym posiada na YouTube aż 11 kanałów, które subskrybuje łącznie 1,5 mln osób. Reklama w kanałach TVN na tej platformie stanowić będzie w 2018 roku jeden z ważnych elementów oferty online biura reklamy TVN Media.

Łączna liczba wyświetleń dla wszystkich kanałów TVN na YouTube w listopadzie ub. r. wyniosła blisko 154  mln.

 

TVN jest najpopularniejszą polską stacją telewizyjną na YouTube. Największy kanał, tvn.pl, subskrybuje ponad 730 tys. osób (listopad 2017, Google). Z miesiąca na miesiąc odnotowuje on także przyrosty wyświetleń. W listopadzie 2017 roku materiały wideo na profilu TVN zostały odtworzone 85,1 mln razy (o 10 proc. więcej niż w październiku).

W kategorii stacji telewizyjnych w TOP10 listopadowego zestawienia znalazło się aż 5 kanałów Grupy TVN. Skala przyrostów pokazuje, że są to najbardziej dynamicznie rosnące kanały.

Kanały TVN na YouTube należą również do najbardziej angażujących. W grudniu przy materiałach opublikowanych na kanałach z Grupy TVN internauci wykonali 13 mln różnych aktywności (komentarzy, „łapek w górę” i „łapek w dół”, udostępnień, kliknięć itd.).

Internauci oceniają je także jako najbardziej wpływowe na polskim YouTube. W rankingu Socialblade z grudnia 2017 roku kanał tvn.pl jako jedyny otrzymał najwyższą ocenę A, na którą złożyła się rekordowa liczba wyświetleń oraz ocena siły oddziaływania kanału według użytkowników.

Youtubowe kanały TVN stanowią atrakcyjną przestrzeń reklamową, szczególnie dla działań typu branded content. Ponadto są dla marek bezpiecznym środowiskiem promocyjnym, co jest szczególnie istotne w kontekście rosnącej ostrożności reklamodawców przy planowaniu kampanii w sieci.

Chcąc połączyć potencjał zasięgowy YouTube oraz jakościowe treści telewizyjne na kanałach TVN na YouTube, TVN Media wprowadza obecnie do oferty nowy produkt reklamowy Reach Max +. Potencjał treści TVN i partnerów Premium Digital  zostaje więc teraz poszerzony o zasięg kanałów i możliwości targetowania YouTube przy zachowaniu bezpieczeństwa oraz wysokiej jakości treści Grupy TVN.

Sukces treści TVN na YouTube wpływa także na szersze możliwości oferowania klientom unikalnych rozwiązań reklamowych. Przy kreowaniu produktów reklamowych dla swoich klientów TVN Media współpracuje również ściśle z twórcami kanałów natywnych na YouTube*.

Warto dodać, że działania reklamowe na kanałach TVN na YouTube to doskonałe uzupełnienie komunikacji w młodszych grupach docelowych. Blisko 60% wyświetleń materiałów publikowanych przez nadawcę generują internauci między 18 a 34 rokiem życia.

Poza kluczowym elementem oferty TVN w obszarze online, jakim jest Player.pl oraz serwisy News & Biznes (w tym tvn24.pl), kanały TVN na Youtube, w połączeniu m.in. z social mediami (Facebook, Instagram) stanowią zatem idealną odpowiedź na potrzebę rosnącego zasięgu komunikacji w segmencie mobile. Obecność na YouTube w kontekście popularnych, wysokojakościowych treści pochodzących z anten TVN pozwala rozszerzyć grupę dotarcia o osoby, które oglądają telewizję w sposób inny niż tradycyjny, w dowolnym miejscu i czasie.

* Anna Szlęzak, Filip Chajzer, Fit Lovers, iHanio, Macedemian Girl, Made by Ruda, Małgorzata Heretyk, MissPKproject, Modny Tata, Mrozik Oficjalnie, Reżyser Życia, Rozczarowani, What Anna Wears?.

Pozostałe informacje

Pułkownik House - kim był człowiek, który zasłużył się dla niepodległej Polski?

18.10.2018  |
Znany z tego, że „nie był znany”. Dyplomata, który pozostawał w cieniu po to, aby to inni mogli zaistnieć. Edward Mandell House, polityk i najbardziej zaufany doradca prezydenta USA Woodrowa Wilsona. House miał olbrzymi wpływ na strategię polityczną Stanów Zjednoczonych w okresie I wojny światowej oraz po jej zakończeniu. Był określany mianem „pułkownika”, choć nie posiadał żadnego stopnia wojskowego. Odpowiadał za opracowanie paktu Ligi Narodów. Wniósł nieoceniony wkład w tworzenie historii państwa polskiego, jako mocny głos w dyskusji na temat utworzenia niepodległej Polski po I wojnie światowej. Poznaj historię tej niezwykłej i charyzmatycznej postaci w filmie dokumentalnym PUŁKOWNIK HOUSE. Premiera w niedzielę, 11 listopada o godz. 11:00 na Discovery Channel. więcej

Konkret24 – nowy projekt dziennikarski TVN i Discovery Polska

17.10.2018  |
Grupa TVN i Discovery Polska uruchomiła nowy portal dziennikarski w internecie – Konkret24, który będzie wyłapywał, piętnował i pokazywał czym jest manipulacja. Głównym celem projektu jest stworzenie innowacyjnego, nowoczesnego rozwiązania pozwalającego na walkę ze zjawiskiem dezinformacji nie tylko poprzez wysokiej jakości dziennikarstwo, ale także współpracę z odbiorcami. więcej

Zmiana w ramówce TVN Style

17.10.2018  |
Szczegóły zmian: więcej
12345 ...519 Następne
Przejdź do:/519