Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Wspólne przedsięwzięcie nadawców w sprawie naziemnej telewizji cyfrowej

Data publikacji: 15 czerwca 2018 Data aktualizacji: 15 czerwca 2018 RSS
Telewizja Polska S.A., TVN S.A. oraz Telewizja Polsat Sp. z o.o. podpisały list intencyjny w celu zbudowania realnej alternatywy w obszarze emisji sygnału naziemnej telewizji cyfrowej.

Intencją nadawców jest podjęcie działań zmierzających do stworzenia konkurencyjnej oferty na polskim rynku, która doprowadzi do obniżenia kosztów nadawania programów w ramach naziemnej telewizji cyfrowej.

Nowe rozwiązanie zapewni widzom w całym kraju możliwie najlepszą jakość i zasięg programów nadawanych w ramach naziemnej telewizji cyfrowej.

Strony informują, że otrzymały deklaracje o podjęciu współpracy i dołączeniu do inicjatywy od innych nadawców, rozpowszechniających swoje programy w ramach naziemnej telewizji cyfrowej.

Pozostałe informacje

TVN wygrywa wyścig ramówek w pierwszym tygodniu września

11.09.2018  |
Po pierwszym tygodniu od startu jesiennej ramówki, TVN jest liderem rynku w grupie komercyjnej. Udział stacji w rynku wzrósł o 7% w porównaniu z rokiem ubiegłym. więcej

Kanał E-SPORT w ofercie TVN Media od września 2018

28.08.2018  |
TVN Media Sp. z o.o. podpisał umowę o sprzedaży czasu reklamowego z ASTRO S.A., nadawcą kanału E-SPORT. Od 1 września 2018 br. TVN Media, pod marką Premium TV, będzie reprezentować stację w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego. więcej

Cykl #opiniejuroraeffie – druga edycja wspólnego projektu TVN Media oraz stowarzyszenia SAR

27.08.2018  |
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media - partner konkursu i gali Effie Awards 2018 przygotowali kolejną edycję cyklu #opiniejuroraeffie w ramach aktywności związanych z wydarzeniem. Już od poniedziałku, 27 sierpnia przez kolejne 10 tygodni, aż do samej gali, eksperci ze świata marketingu i mediów podzielą się swoimi opiniami na temat wybranych zagadnień, m.in., pułapek współczesnego marketingu, data driven brand buildingu czy mierników efektywności działań marketingowych więcej
12345 ...59 Następne
Przejdź do:/59