Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

TVN Media wprowadza zmiany w ofercie sponsorskiej Premium TV

Data publikacji: 7 czerwca 2018 Data aktualizacji: 7 czerwca 2018 RSS
Od 1 lipca br. biuro reklamy TVN Media, pod marką Premium TV, wprowadza zmiany w ofercie multisponsoringu kontekstowego i demograficznego. Zmianie ulegną pakiety Multisponsoring kobieta, Multisponsoring mężczyzna, Multisponsoring miasta oraz produkty kontekstowe Lifestyle, dom, ogród i Męskie pasje. Do oferty multisponsorskiej Premium TV dołączą także Discovery Channel i TLC.

Od 1 lipca br. do pakietu Multisponsoring kobieta dołączą kanały filmowo-serialowe: Ale Kino+, AXN Spin, Comedy Central oraz lifestylowe Domo+. Jednocześnie ofertę multisponsorską Premium TV wzbogacą dwie najchętniej oglądane stacje z portfolio Discovery Media: Discovery Channel i TLC. Oba kanały będą dostępne w pakiecie Multisponsoring miasta. Discovery Channel wejdzie także w skład Multisponsoring mężczyzna i do produktu kontekstowego Męskie pasje. TLC wzmocni pakiety Multisponsoring kobieta oraz Lifestyle, dom, ogród.

Oferta sponsorska Premium TV to różnorodne formy zakupu, które umożliwiają optymalne dopasowanie kampanii sponsoringowej do planów komunikacyjnych i celów biznesowych reklamodawców. Billboardy sponsorskie można kupić w ramach trzech typów produktów: monosponsoringu oraz multisponsoringu kontekstowego i multisponsoringu demograficznego.

Zakup billboardów w monosponsoringu umożliwia precyzyjny wybór sponsorowanego programu na dowolnym kanale z oferty Premium TV.

Multisponsoring kontekstowy oferuje możliwość zakupu kampanii sponsorskiej przy programach
o konkretnej tematyce oraz o najwyższych wskaźnikach dopasowania (affinity) w najpopularniejszych grupach docelowych. W ofercie znajdują się poniższe pakiety:

  • Kobiece kino i seriale, Kulinaria, oraz Lifestyle, dom, ogród – to oferta skierowana do kobiet;
  • Męskie kino i seriale oraz Męskie pasje – to pakiety kontekstowe stworzone, aby dotrzeć do męskiej części widowni;
  • Młodzieżowa rozrywka – to pakiet skierowany do osób w wieku 13-29 lat.

Multisponsoring demograficzny daje możliwość zakupu dowolnej liczby billboardów
w ramach sprofilowanych pakietów demograficznych, gwarantując jednocześnie szerokie dotarcie
do najpopularniejszych grup docelowych i efektywność kosztową porównywalną do kampanii spotowej.
W portfolio demograficznym znajduje się pięć produktów:

  • Multisponsoring kobieta, Multisponsoring mężczyzna i Multisponsoring miasta
    – to pakiety skierowane do miejskich grup docelowych, najbardziej pożądanych przez reklamodawców;
  • Multisponsoring zasięg MUX – gwarantuje zasięgowe dotarcie do widzów ogólnopolskich kanałów o naziemnej dystrybucji cyfrowej (TV Puls, Puls2, TTV, TVN7 oraz WP);

Multisponsoring zasięg kobieta+ – to najnowszy pakiet, wprowadzony jesienią ubiegłego roku. Umożliwia on komunikację z szerokimi kobiecymi grupami docelowymi.

Pozostałe informacje

„Pitbull. Ostatni Pies” tylko w player+

13.08.2018  |
Od poniedziałku, 13 sierpnia tylko w player+ dostępny jest najnowszy obraz Władysława Pasikowskiego „Pitbull. Ostatni pies”. To nie lada gratka dla fanów, ponieważ serwis oferuje film na dwa tygodnie przez premierą w innych serwisach VoD. więcej

Więcej kuchni, wnętrz, podróży oraz edukacyjnych propozycji dla najmłodszych od nc+ w player bez opłat

06.08.2018  |
Od teraz użytkownicy player mogą oglądać bez opłat wybrane autorskie programy z kanałów tematycznych platformy nc+: Kuchnia+, Domo+, Planete+, teleTOON+ i MiniMini+. Tym samym player poszerza bezpłatną ofertę o kolejne pozycje. więcej

Pierwszy raport Adnation w polsce – badanie zrealizowane na zlecenie TVN Media

03.08.2018  |
W tym roku po raz pierwszy na zlecenie TVN Media instytut Kantar Millward Brown przeprowadził w Polsce badanie AdNation. To międzynarodowy projekt badawczy realizowany na rynkach całego świata, którego celem jest sprawdzenie, jak postrzegają ekosystem mediów i dostępne w nim narzędzia komunikacji pracownicy branży reklamowej, a jak odbiera je reszta społeczeństwa. więcej
12345 ...58 Następne
Przejdź do:/58