Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

TVN Media wprowadza zmiany w ofercie sponsorskiej Premium TV

Data publikacji: 7 czerwca 2018 Data aktualizacji: 7 czerwca 2018 RSS
Od 1 lipca br. biuro reklamy TVN Media, pod marką Premium TV, wprowadza zmiany w ofercie multisponsoringu kontekstowego i demograficznego. Zmianie ulegną pakiety Multisponsoring kobieta, Multisponsoring mężczyzna, Multisponsoring miasta oraz produkty kontekstowe Lifestyle, dom, ogród i Męskie pasje. Do oferty multisponsorskiej Premium TV dołączą także Discovery Channel i TLC.

Od 1 lipca br. do pakietu Multisponsoring kobieta dołączą kanały filmowo-serialowe: Ale Kino+, AXN Spin, Comedy Central oraz lifestylowe Domo+. Jednocześnie ofertę multisponsorską Premium TV wzbogacą dwie najchętniej oglądane stacje z portfolio Discovery Media: Discovery Channel i TLC. Oba kanały będą dostępne w pakiecie Multisponsoring miasta. Discovery Channel wejdzie także w skład Multisponsoring mężczyzna i do produktu kontekstowego Męskie pasje. TLC wzmocni pakiety Multisponsoring kobieta oraz Lifestyle, dom, ogród.

Oferta sponsorska Premium TV to różnorodne formy zakupu, które umożliwiają optymalne dopasowanie kampanii sponsoringowej do planów komunikacyjnych i celów biznesowych reklamodawców. Billboardy sponsorskie można kupić w ramach trzech typów produktów: monosponsoringu oraz multisponsoringu kontekstowego i multisponsoringu demograficznego.

Zakup billboardów w monosponsoringu umożliwia precyzyjny wybór sponsorowanego programu na dowolnym kanale z oferty Premium TV.

Multisponsoring kontekstowy oferuje możliwość zakupu kampanii sponsorskiej przy programach
o konkretnej tematyce oraz o najwyższych wskaźnikach dopasowania (affinity) w najpopularniejszych grupach docelowych. W ofercie znajdują się poniższe pakiety:

  • Kobiece kino i seriale, Kulinaria, oraz Lifestyle, dom, ogród – to oferta skierowana do kobiet;
  • Męskie kino i seriale oraz Męskie pasje – to pakiety kontekstowe stworzone, aby dotrzeć do męskiej części widowni;
  • Młodzieżowa rozrywka – to pakiet skierowany do osób w wieku 13-29 lat.

Multisponsoring demograficzny daje możliwość zakupu dowolnej liczby billboardów
w ramach sprofilowanych pakietów demograficznych, gwarantując jednocześnie szerokie dotarcie
do najpopularniejszych grup docelowych i efektywność kosztową porównywalną do kampanii spotowej.
W portfolio demograficznym znajduje się pięć produktów:

  • Multisponsoring kobieta, Multisponsoring mężczyzna i Multisponsoring miasta
    – to pakiety skierowane do miejskich grup docelowych, najbardziej pożądanych przez reklamodawców;
  • Multisponsoring zasięg MUX – gwarantuje zasięgowe dotarcie do widzów ogólnopolskich kanałów o naziemnej dystrybucji cyfrowej (TV Puls, Puls2, TTV, TVN7 oraz WP);

Multisponsoring zasięg kobieta+ – to najnowszy pakiet, wprowadzony jesienią ubiegłego roku. Umożliwia on komunikację z szerokimi kobiecymi grupami docelowymi.

Pozostałe informacje

Wspólne przedsięwzięcie nadawców w sprawie naziemnej telewizji cyfrowej

15.06.2018  |
Telewizja Polska S.A., TVN S.A. oraz Telewizja Polsat Sp. z o.o. podpisały list intencyjny w celu zbudowania realnej alternatywy w obszarze emisji sygnału naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

Player+ BOX wchodzi na rynek – rewolucja w sposobie korzystania z telewizji

11.06.2018  |
Grupa TVN, właściciel serwisu OTT player.pl, oraz ITI Neovision S.A., właściciel platformy nc+, wprowadzają na rynek zapowiadany w listopadzie ubiegłego roku player+ BOX - unikalne i pierwsze na polskim rynku urządzenie oferujące dostęp do telewizji hybrydowej, w tym do cyfrowych kanałów naziemnych na żywo, oferty kanałów premium na żywo oraz treści VoD w jednym miejscu. Dzięki player+ BOX użytkownicy będą mogli oglądać bezpłatny kontent oraz płatne treści z oferty player+ na wszystkich telewizorach, również tych nieposiadających funkcji Smart TV – wystarczy podłączyć urządzenie do internetu. więcej

TVN Media wprowadza zmiany w ofercie sponsorskiej Premium TV

07.06.2018  |
Od 1 lipca br. biuro reklamy TVN Media, pod marką Premium TV, wprowadza zmiany w ofercie multisponsoringu kontekstowego i demograficznego. Zmianie ulegną pakiety Multisponsoring kobieta, Multisponsoring mężczyzna, Multisponsoring miasta oraz produkty kontekstowe Lifestyle, dom, ogród i Męskie pasje. Do oferty multisponsorskiej Premium TV dołączą także Discovery Channel i TLC. więcej
12345 ...56 Następne
Przejdź do:/56