Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

TVN Media: Pozytywna opinia niezależnego audytora w sprawie działań handlowych za rok 2016

Data publikacji: 30 maja 2017 Data aktualizacji: 30 maja 2017 RSS
TVN Media Sp. z o.o. poinformowała dzisiaj o pozytywnym wyniku audytu swojej Polityki Handlowej za cały 2016 rok. Zgodność działań sprzedażowych TVN Media z przyjętymi wytycznymi została potwierdzona w raporcie przygotowanym przez firmę consultingową Deloitte.

W 2016 roku po raz kolejny TVN Media przeprowadziła audyt swoich działań sprzedażowych, celem uzyskania niezależnej opinii o przestrzeganiu Polityki Handlowej. Z raportu audytora wynika, że transakcje sprzedaży telewizyjnego czasu reklamowego przeprowadzone w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 roku zostały zrealizowane zgodnie z postanowieniami Polityki Handlowej w zakresie odnoszącymi się do cen przyjętych w transakcjach sprzedaży.

Wprowadzając jasne i przejrzyste zasady handlowe chcemy budować dobre i trwałe relacje z naszymi partnerami biznesowymi. Zależy nam również na tym, aby rynek reklamy telewizyjnej w Polsce rozwijał się na uczciwych i zdrowych zasadach z korzyścią dla wszystkich jego uczestników” – mówi Piotr Tyborowicz, Prezes TVN Media Sp. z o.o.

Deloitte zrealizowało badanie zgodnie z Międzynarodowym Standardem Usług Poświadczających 3000, a zakres prac obejmował m.in.:

  • przeprowadzenie rozmów z odpowiednimi członkami kierownictwa i pracownikami TVN Media;
  • przegląd stosownych wewnętrznych procedur, dokumentów i zapisów – na podstawie wybranej próby;
  • uzyskanie zrozumienia mechanizmów kontrolnych dotyczących transakcji sprzedaży, w tym wdrożonych przez Zarząd ogólnych mechanizmów kontroli systemów informatycznych;
  • testowanie, na podstawie wybranej próby, zgodności transakcji sprzedaży z kryteriami cenowymi zawartymi w Polityce w zakresie sprzedaży;
  • przeprowadzenie odpowiednich procedur analitycznych.

W 2014 roku TVN Media wprowadziła nową Politykę Handlową, która jest aktualizowana co roku. Jej zapisy regulują  opcje i warunki zakupu czasu antenowego w programach telewizyjnych rozpowszechnianych przez nadawców reprezentowanych przez spółkę. Do najważniejszych jej zasad należą:

  • jednolite warunki handlowe uzależnione od wysokości rzeczywistych inwestycji;
  • wzajemne respektowanie obowiązujących formalnie deklaracji oraz;
  • transparentność podejmowanych działań wsparta publikacją raportów niezależnych audytorów potwierdzających brak odstępstw od obowiązujących reguł.

Proces ewaluacji stosowania Polityki Handlowej w praktyce jest kontynuowany w 2017 roku.

Pozostałe informacje

Wspólne przedsięwzięcie nadawców w sprawie naziemnej telewizji cyfrowej

15.06.2018  |
Telewizja Polska S.A., TVN S.A. oraz Telewizja Polsat Sp. z o.o. podpisały list intencyjny w celu zbudowania realnej alternatywy w obszarze emisji sygnału naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

Player+ BOX wchodzi na rynek – rewolucja w sposobie korzystania z telewizji

11.06.2018  |
Grupa TVN, właściciel serwisu OTT player.pl, oraz ITI Neovision S.A., właściciel platformy nc+, wprowadzają na rynek zapowiadany w listopadzie ubiegłego roku player+ BOX - unikalne i pierwsze na polskim rynku urządzenie oferujące dostęp do telewizji hybrydowej, w tym do cyfrowych kanałów naziemnych na żywo, oferty kanałów premium na żywo oraz treści VoD w jednym miejscu. Dzięki player+ BOX użytkownicy będą mogli oglądać bezpłatny kontent oraz płatne treści z oferty player+ na wszystkich telewizorach, również tych nieposiadających funkcji Smart TV – wystarczy podłączyć urządzenie do internetu. więcej

TVN Media wprowadza zmiany w ofercie sponsorskiej Premium TV

07.06.2018  |
Od 1 lipca br. biuro reklamy TVN Media, pod marką Premium TV, wprowadza zmiany w ofercie multisponsoringu kontekstowego i demograficznego. Zmianie ulegną pakiety Multisponsoring kobieta, Multisponsoring mężczyzna, Multisponsoring miasta oraz produkty kontekstowe Lifestyle, dom, ogród i Męskie pasje. Do oferty multisponsorskiej Premium TV dołączą także Discovery Channel i TLC. więcej
12345 ...56 Następne
Przejdź do:/56