Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

TVN Media: Pozytywna opinia niezależnego audytora w sprawie działań handlowych za rok 2016

Data publikacji: 30 maja 2017 Data aktualizacji: 30 maja 2017 RSS
TVN Media Sp. z o.o. poinformowała dzisiaj o pozytywnym wyniku audytu swojej Polityki Handlowej za cały 2016 rok. Zgodność działań sprzedażowych TVN Media z przyjętymi wytycznymi została potwierdzona w raporcie przygotowanym przez firmę consultingową Deloitte.

W 2016 roku po raz kolejny TVN Media przeprowadziła audyt swoich działań sprzedażowych, celem uzyskania niezależnej opinii o przestrzeganiu Polityki Handlowej. Z raportu audytora wynika, że transakcje sprzedaży telewizyjnego czasu reklamowego przeprowadzone w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 roku zostały zrealizowane zgodnie z postanowieniami Polityki Handlowej w zakresie odnoszącymi się do cen przyjętych w transakcjach sprzedaży.

Wprowadzając jasne i przejrzyste zasady handlowe chcemy budować dobre i trwałe relacje z naszymi partnerami biznesowymi. Zależy nam również na tym, aby rynek reklamy telewizyjnej w Polsce rozwijał się na uczciwych i zdrowych zasadach z korzyścią dla wszystkich jego uczestników” – mówi Piotr Tyborowicz, Prezes TVN Media Sp. z o.o.

Deloitte zrealizowało badanie zgodnie z Międzynarodowym Standardem Usług Poświadczających 3000, a zakres prac obejmował m.in.:

  • przeprowadzenie rozmów z odpowiednimi członkami kierownictwa i pracownikami TVN Media;
  • przegląd stosownych wewnętrznych procedur, dokumentów i zapisów – na podstawie wybranej próby;
  • uzyskanie zrozumienia mechanizmów kontrolnych dotyczących transakcji sprzedaży, w tym wdrożonych przez Zarząd ogólnych mechanizmów kontroli systemów informatycznych;
  • testowanie, na podstawie wybranej próby, zgodności transakcji sprzedaży z kryteriami cenowymi zawartymi w Polityce w zakresie sprzedaży;
  • przeprowadzenie odpowiednich procedur analitycznych.

W 2014 roku TVN Media wprowadziła nową Politykę Handlową, która jest aktualizowana co roku. Jej zapisy regulują  opcje i warunki zakupu czasu antenowego w programach telewizyjnych rozpowszechnianych przez nadawców reprezentowanych przez spółkę. Do najważniejszych jej zasad należą:

  • jednolite warunki handlowe uzależnione od wysokości rzeczywistych inwestycji;
  • wzajemne respektowanie obowiązujących formalnie deklaracji oraz;
  • transparentność podejmowanych działań wsparta publikacją raportów niezależnych audytorów potwierdzających brak odstępstw od obowiązujących reguł.

Proces ewaluacji stosowania Polityki Handlowej w praktyce jest kontynuowany w 2017 roku.

Pozostałe informacje

Pierwsza rocznica powstania projektu TV♥

21.11.2017  |
21 listopada, w Światowy Dzień Telewizji, swą pierwszą rocznicę powstania świętuje tv♥. Projekt autorstwa TVN Media zyskał liczne grono zaangażowanych użytkowników i status opiniotwórczego źródła eksperckiej wiedzy na temat roli telewizji w obecnym ekosystemie mediów. więcej

Wojciech Bojanowski laureatem nagrody Radia Zet im. A. Woyciechowskiego

16.11.2017  |
Dziennikarz „Faktów” i „Superwizjera” został tegorocznym laureatem prestiżowej nagrody Radia Zet im. A. Wojciechowskiego. Wojciecha Bojanowskiego nagrodzono za reportaż „Śmierć na komisariacie”, wyemitowanym na antenie TVN24. więcej

player - nr 1 wśród serwisów VoD!

15.11.2017  |
Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI*, player jest liderem wśród serwisów VoD, które udostępniają treści własnej produkcji lub takie, do których prawa nabyły na mocy zawartych umów licencyjnych. W październiku liczba realnych użytkowników korzystających z player wyniosła 5,1 mln! Należący do Grupy TVN serwis pozostaje najbardziej angażującym w Polsce pod względem średniego czasu oglądania, wśród wszystkich serwisów VOD. więcej
12345 ...47 Następne
Przejdź do:/47