Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

TVN Media: Piotr Tyborowicz nowym Prezesem Zarządu. Piotr Korycki w roli Wiceprezesa.

Data publikacji: 22 marca 2017 Data aktualizacji: 22 marca 2017 RSS
TVN S.A., wiodąca grupa medialna w Polsce, należąca do Scripps Networks Interactive, wprowadza zmiany w Zarządzie swojej spółki zależnej – TVN Media Sp. z o.o. Piotr Tyborowicz obejmie stanowisko Prezesa Zarządu, zastępując w tej roli Jima Samplesa, Prezesa i Dyrektora Generalnego TVN S.A., który został nowym Przewodniczącym Rady Nadzorczej TVN Media. Jednocześnie Piotr Korycki będzie pełnić funkcję Wiceprezesa firmy.

Piotr Tyborowicz jest w firmie od samego początku, zna ją od podszewki i od lat zarządza Biurem Reklamy TVN, co sprawia, że jest idealnym kandydatem na stanowisko Prezesa TVN Media. Funkcję Wiceprezesa obejmie Piotr Korycki, ekspert z obszaru finansów i zarządzania” – powiedział Jim Samples, Prezes i Dyrektor Generalny TVN S.A.To świetni managerowie z ogromnym doświadczeniem, bardzo się cieszę z tych nominacji” – dodał.

Piotr Tyborowicz jest managerem z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży. Karierę zawodową rozpoczął w 1993 roku w firmie Publipolska, należącej do Fininvest Group. Do TVN dołączył w 1997 r. Rok później objął stanowisko Dyrektora Biura Reklamy. W latach 1999-2004 pełnił funkcję Członka Zarządu odpowiedzialnego za sprzedaż w TVN S.A. Ponownie do tej roli został wybrany w 2012 roku. Jednocześnie zasiadał w radach nadzorczych innych znanych firm i instytucji, w tym Legii Warszawa S.A. Piotr jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego.

Piotr Korycki rozpoczął karierę zawodową w 1998 roku w warszawskim biurze PricewaterhouseCoopers, do którego dołączył jako członek zespołu działającego w obszarze telekomunikacji, mediów i technologii. Pracę w TVN rozpoczął w 2003 roku jako Zastępca Dyrektora Finansowego, następnie objął stanowisko Dyrektora Finansowego Grupy TVN. Odpowiada za wszelkie funkcje z obszaru finansów, był zaangażowany w emisję polskich i zagranicznych obligacji, procesy fuzji i przejęć, a także w przygotowanie debiutu giełdowego TVN S.A. Od powołania TVN Media w 2011 roku, jest Członkiem Zarządu spółki aktywnie zaangażowanym w rozwijanie działalności brokerskiej Premium TV. W 2012 roku Piotr został powołany na funkcję Członka Zarządu Grupy TVN, przejmując dodatkowo odpowiedzialność za zakupy programowe Grupy TVN oraz większość funkcji wsparcia biznesu. W 2015 roku został mianowany Wiceprezesem Zarządu Grupy TVN S.A. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz International Institute for Management Development (IMD) w Lozannie w Szwajcarii.

TVN Media Sp. z o. o. to spółka zależna TVN S.A., która odpowiada za działania marketingowo-sprzedażowe Grupy. W jej strukturze znajduje się największe biuro sprzedaży reklam w Polsce.

Polscy reklamodawcy już po raz drugi uznali Biuro Reklamy TVN Media za najlepsze w kraju (na podstawie raportu specjalnego Media & Marketing Polska). W ramach jego struktur funkcjonuje Premium TV, największa i najbardziej kompleksowa telewizyjna oferta reklamowa, gwarantująca precyzyjne dotarcie do zróżnicowanych, atrakcyjnych grup docelowych za pomocą dedykowanych spotów i rozwiązań niestandardowych oraz Premium Digital, które odpowiada za promocje treści wideo w środowisku on-line, co umożliwia budowanie nowoczesnej i efektywnej komunikacji multiscreen oraz zwiększenie zaangażowania w sieci. Obecnie Premium TV reprezentuje ponad 60 kanałów, w tym Telewizję Puls, Viacom International Media Networks, ITI Neovision, The Walt Disney Company, Discovery Networks, Sony Pictures Television, FOX Networks Group, oraz stacje Grupy TVN.

Biuro Reklamy TVN Media to też branżowy lider w dyskusji na temat siły telewizji. Dzięki platformie tv.tvnmedia.pl klienci mają zapewniony dostęp do szerokiej  wiedzy o reklamie w TV.  Co więcej, w tym roku Biuro Reklamy po raz pierwszy zorganizowało międzynarodową konferencję TV DAY, poświęconą roli telewizji w komunikacji marketingowej we współczesnym świecie. Spotkanie to przyciągnęło prawie 1000 gości, w tym światowej sławy ekspertów i przedstawicieli kluczowych firm mediowych.

Pozostałe informacje

Wielki Mecz 2017 - WOŚP vs. TVN!

06.06.2017  |
Kolejny Wielki Mecz już, 3 września (niedziela) na stadionie Miejskim Legii Warszawa. Tym razem zmierzą się ze sobą drużyny Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i TVN. Gwiazdy spotkają się, aby wesprzeć Instytut ”Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”. więcej

Sukces wiosennej ramówki

01.06.2017  | TVN po raz kolejny liderem rynku telewizyjnego
W maju TVN utrzymał pozycję lidera rynku w najatrakcyjniejszych dla reklamodawców grupach docelowych. Antena główna była nadal najchętniej oglądaną telewizją wśród widowni 16-49. Udział całego portfolio Grupy TVN zwiększył się o 10,3% w grupie komercyjnej w porównaniu z rokiem ubiegłym. więcej

TVN Media: Pozytywna opinia niezależnego audytora w sprawie działań handlowych za rok 2016

30.05.2017  |
TVN Media Sp. z o.o. poinformowała dzisiaj o pozytywnym wyniku audytu swojej Polityki Handlowej za cały 2016 rok. Zgodność działań sprzedażowych TVN Media z przyjętymi wytycznymi została potwierdzona w raporcie przygotowanym przez firmę consultingową Deloitte. więcej
12345 ...43 Następne
Przejdź do:/43