Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

TVN Media nagrodzone srebrnym EFFIE za kampanię HGTV Home & Garden

Data publikacji: 24 października 2017 Data aktualizacji: 25 października 2017 RSS
TVN Media otrzymał srebrną EFFIE AWARDS w kategorii „media, kultura i rozrywka” za kampanię promocyjną HGTV Home & Garden „Do zobaczenia w Twoim domu”, przygotowaną we współpracy z domem mediowym Starcom i agencją OS3. Co więcej, w kategorii „technologie i innowacje” wyróżniono chatbot Milionerzy, stworzony razem ze Starcomem.

To wielki zaszczyt, że kampania stacji HGTV Home & Garden została uhonorowana w prestiżowym konkursie EFFIE AWARDS. To wynik ciężkiej pracy całego Departamentu Marketingu TVN Media oraz doskonałej współpracy z naszymi partnerami. Ogromnie cieszy także wyróżnienie działań promocyjnych dla programu „Milionerzy”. Jesteśmy dumni, że możemy razem świętować takie sukcesy” mówi Tomasz Marszałł, Dyrektor Marketingu i Komunikacji/Członek Zarządu TVN Media.

Celem komunikacji kanału HGTV Home & Garden było zbudowanie świadomości i wizerunku marki,
a co za tym idzie zachęcenie widzów do oglądania debiutującej na początku stycznia tego roku stacji. Już w pierwszych dniach nadawania telewizja odnotowała prawie 0,7% udziału. To wynik nieosiągalny dla wielu dojrzałych stacji tematycznych. Obecnie HGTV Home & Garden jest jednym
z najpopularniejszych kanałów lifestylowych na polskim rynku.

Dom zaczyna się od ludzi. To najważniejsze miejsce w naszym życiu – tam tworzą się relacje, marzenia i plany na przyszłość. Taki właśnie jest kanał HGTV Home & Garden i to jest przekaz, który chcieliśmy zawrzeć w naszej komunikacji” dodaje Tomasz Marszałł.

Kluczowym elementem kampanii promocyjnej była przygotowana specjalnie dla TVN Media piosenka „Wracam” w wykonaniu zespołu Lasery. Szybko stała się jednym z najbardziej popularnych utworów w serwisach subskrypcyjnych – Spotify, Deezer, Google Play i iTunes. W pierwszych miesiącach emisji, spot HGTV na platformie YouTube obejrzało ponad 1,36 mln widzów. Wideo było często udostępniane w mediach społecznościowych przez internatów, którzy tworzyli także własne wersje spotu.

EFFIE AWARDS to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych na świecie. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W konkursie nagradzana jest przede wszystkim efektywna współpraca pomiędzy agencją a klientem, oraz ich obopólne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rynkowych reklamowanej marki.

TVN od 18 lat jest sponsorem strategicznym konkursu, a od 7 lat partnerem merytorycznym jest także Premium TV.

Pozostałe informacje

TVN i WOŚP zapraszają na Wielki Mecz!

16.07.2018  |
W niedzielę, 9 września na murawie stadionu przy ulicy Łazienkowskiej w Warszawie po raz kolejny spotkają się drużyny TVN i Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Na ich czele staną Grzegorz Kajdanowicz i Jurek Owsiak, a gospodarzami imprezy będą Agnieszka Woźniak-Starak i Filip Chajzer. Tegoroczna edycja Wielkiego Meczu wesprze zakup karetki noworodkowej dla Kliniki Neonatologii Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. więcej

TVN Media i Edipresse Polska rozpoczynają strategiczną współpracę w obszarze wideo on-line

09.07.2018  |
Edipresse Polska i TVN Media nawiązały strategiczną współpracę w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej wideo on-line oraz komercjalizacji treści wideo. więcej

Wspólne przedsięwzięcie nadawców w sprawie naziemnej telewizji cyfrowej

15.06.2018  |
Telewizja Polska S.A., TVN S.A. oraz Telewizja Polsat Sp. z o.o. podpisały list intencyjny w celu zbudowania realnej alternatywy w obszarze emisji sygnału naziemnej telewizji cyfrowej. więcej
12345 ...56 Następne
Przejdź do:/56