Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

TVN Media nagrodzone srebrnym EFFIE za kampanię HGTV Home & Garden

Data publikacji: 24 października 2017 Data aktualizacji: 25 października 2017 RSS
TVN Media otrzymał srebrną EFFIE AWARDS w kategorii „media, kultura i rozrywka” za kampanię promocyjną HGTV Home & Garden „Do zobaczenia w Twoim domu”, przygotowaną we współpracy z domem mediowym Starcom i agencją OS3. Co więcej, w kategorii „technologie i innowacje” wyróżniono chatbot Milionerzy, stworzony razem ze Starcomem.

To wielki zaszczyt, że kampania stacji HGTV Home & Garden została uhonorowana w prestiżowym konkursie EFFIE AWARDS. To wynik ciężkiej pracy całego Departamentu Marketingu TVN Media oraz doskonałej współpracy z naszymi partnerami. Ogromnie cieszy także wyróżnienie działań promocyjnych dla programu „Milionerzy”. Jesteśmy dumni, że możemy razem świętować takie sukcesy” mówi Tomasz Marszałł, Dyrektor Marketingu i Komunikacji/Członek Zarządu TVN Media.

Celem komunikacji kanału HGTV Home & Garden było zbudowanie świadomości i wizerunku marki,
a co za tym idzie zachęcenie widzów do oglądania debiutującej na początku stycznia tego roku stacji. Już w pierwszych dniach nadawania telewizja odnotowała prawie 0,7% udziału. To wynik nieosiągalny dla wielu dojrzałych stacji tematycznych. Obecnie HGTV Home & Garden jest jednym
z najpopularniejszych kanałów lifestylowych na polskim rynku.

Dom zaczyna się od ludzi. To najważniejsze miejsce w naszym życiu – tam tworzą się relacje, marzenia i plany na przyszłość. Taki właśnie jest kanał HGTV Home & Garden i to jest przekaz, który chcieliśmy zawrzeć w naszej komunikacji” dodaje Tomasz Marszałł.

Kluczowym elementem kampanii promocyjnej była przygotowana specjalnie dla TVN Media piosenka „Wracam” w wykonaniu zespołu Lasery. Szybko stała się jednym z najbardziej popularnych utworów w serwisach subskrypcyjnych – Spotify, Deezer, Google Play i iTunes. W pierwszych miesiącach emisji, spot HGTV na platformie YouTube obejrzało ponad 1,36 mln widzów. Wideo było często udostępniane w mediach społecznościowych przez internatów, którzy tworzyli także własne wersje spotu.

EFFIE AWARDS to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych na świecie. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W konkursie nagradzana jest przede wszystkim efektywna współpraca pomiędzy agencją a klientem, oraz ich obopólne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rynkowych reklamowanej marki.

TVN od 18 lat jest sponsorem strategicznym konkursu, a od 7 lat partnerem merytorycznym jest także Premium TV.

Pozostałe informacje

Konkret24 – nowy projekt dziennikarski TVN i Discovery Polska

17.10.2018  |
Grupa TVN i Discovery Polska uruchomiła nowy portal dziennikarski w internecie – Konkret24, który będzie wyłapywał, piętnował i pokazywał czym jest manipulacja. Głównym celem projektu jest stworzenie innowacyjnego, nowoczesnego rozwiązania pozwalającego na walkę ze zjawiskiem dezinformacji nie tylko poprzez wysokiej jakości dziennikarstwo, ale także współpracę z odbiorcami. więcej

Player numerem jeden wśród serwisów OTT w Polsce

11.10.2018  |
Player jest liderem polskiego rynku serwisów OTT zarówno pod względem liczby użytkowników, jak i średniego czasu spędzonego na platformie – wynika z wrześniowego badania Gemius/PBI. Player to także najchętniej używana aplikacja mobilna w kraju. więcej

Aż trzy nagrody dla TVN i Discovery Polska. Katarzyna Kieli ze Złotą PIKE

09.10.2018  |
Firma TVN i Discovery Polska otrzymała aż trzy nagrody w tegorocznej edycji konkursu organizowanego przez Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej. Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA oraz członkini rady nadzorczej TVN, otrzymała najważniejszy tytuł w konkursie – Złotą PIKE. więcej
12345 ...61 Następne
Przejdź do:/61