Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

TVN Media i Edipresse Polska rozpoczynają strategiczną współpracę w obszarze wideo on-line

Data publikacji: 9 lipca 2018 Data aktualizacji: 10 lipca 2018 RSS
Edipresse Polska i TVN Media nawiązały strategiczną współpracę w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej wideo on-line oraz komercjalizacji treści wideo.

Premium Digital – broker reklamowy TVN Media - będzie reprezentować handlowo Edipresse Polska w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej wideo na wszystkich serwisach tego wydawcy: polki.pl, wizaz.pl, mamotoja.pl, party.pl, gotujmy.pl oraz ilewazy.pl.

Dla TVN Media partnerstwo z Edipresse jest strategicznym krokiem w procesie budowania Premium Digital - platformy rynkowej reprezentującej handlowo najatrakcyjniejszy segment polskiego rynku wideo. Naszym celem długofalowym jest rozwój i wsparcie wydawców internetowych oraz producentów treści w ich monetyzacji w środowisku cyfrowym i telewizyjnym - powiedział Andrzej Karasowski, dyrektor zarządzający Premium TV.

Wśród serwisów internetowych dla kobiet jesteśmy liderem, który od wielu lat produkuje jakościowy kontent i posiada atrakcyjny profil użytkowników. Współpraca z TVN Media nie tylko pozwoli nam na efektywne wykorzystanie potencjału wideo naszych serwisów, ale też wpisze się w potrzeby rynku w zakresie produktu reklamowego wideo premium o szerokim zasięgu w grupie kobiecej” – powiedział Maciej Klepacki, Digital COO w Edipresse Polska. „Edipresse będzie nadal samodzielnie zarządzać wszystkimi działaniami niestandardowymi i akcjami specjalnymi w obszarze wideo, oferując klientom zintegrowane rozwiązania reklamowe obejmujące wideo, sponsoring autorskich formatów redakcyjnych, branded content oraz emisję i produkcję treści realizowanych przez Edipresse Content Studio” – dodaje Maciej Klepacki.

Premium Digital TVN Media ma w swojej ofercie produkty zasięgowe wideo docierające do ponad 24 milionów użytkowników internetu. Współpracuje m.in. z NC+, Viacom, Interią, Polskapresse czy Gremi Media. Za rozwój oferty w ramach współpracy z Partnerami Premium Digital odpowiada Kinga Kucharska.

Największe serwisy Edipresse to: Polki.pl - nr 1 wśród serwisów kobiecych w Polsce, Wizaz.pl - nr 1 w kategorii „Moda i uroda”, Mamotoja.pl - nr 1 wśród serwisów parentingowych niezwiązanych z portalami horyzontalnymi, Party.pl - nr 1 i Viva.pl - nr 3 wśród multibrandów związanych z magazynami kobiecymi.  Łącznie portale należące do Edipresse Polska odwiedziło w maju br. ponad  8,5 mln użytkowników, którzy wygenerowali ponad 68 mln odsłon (źródło: Gemius/PBI, maj 2018).

Pozostałe informacje

TVN wygrywa wyścig ramówek w pierwszym tygodniu września

11.09.2018  |
Po pierwszym tygodniu od startu jesiennej ramówki, TVN jest liderem rynku w grupie komercyjnej. Udział stacji w rynku wzrósł o 7% w porównaniu z rokiem ubiegłym. więcej

Kanał E-SPORT w ofercie TVN Media od września 2018

28.08.2018  |
TVN Media Sp. z o.o. podpisał umowę o sprzedaży czasu reklamowego z ASTRO S.A., nadawcą kanału E-SPORT. Od 1 września 2018 br. TVN Media, pod marką Premium TV, będzie reprezentować stację w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego. więcej

Cykl #opiniejuroraeffie – druga edycja wspólnego projektu TVN Media oraz stowarzyszenia SAR

27.08.2018  |
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media - partner konkursu i gali Effie Awards 2018 przygotowali kolejną edycję cyklu #opiniejuroraeffie w ramach aktywności związanych z wydarzeniem. Już od poniedziałku, 27 sierpnia przez kolejne 10 tygodni, aż do samej gali, eksperci ze świata marketingu i mediów podzielą się swoimi opiniami na temat wybranych zagadnień, m.in., pułapek współczesnego marketingu, data driven brand buildingu czy mierników efektywności działań marketingowych więcej
12345 ...59 Następne
Przejdź do:/59