Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Sukces wiosennej ramówki

TVN po raz kolejny liderem rynku telewizyjnego

Data publikacji: 1 czerwca 2017 Data aktualizacji: 1 czerwca 2017 RSS
W maju TVN utrzymał pozycję lidera rynku w najatrakcyjniejszych dla reklamodawców grupach docelowych. Antena główna była nadal najchętniej oglądaną telewizją wśród widowni 16-49. Udział całego portfolio Grupy TVN zwiększył się o 10,3% w grupie komercyjnej w porównaniu z rokiem ubiegłym.

TVN był w maju najchętniej wybieraną stacją w porach największej oglądalności telewizji – 12,4% udziału w godz. 18:00-23:00 oraz 19:00-23:00. Stacja utrzymała też pozycję lidera w grupie komercyjnej 16-49,  zarówno w godzinach 18:00-23:00 (SHR: 15,1%), 19:00-23:00 (SHR: 15,2%), jak i przez cały dzień (SHR: 13%). Jest to wzrost całodobowego udziału kanału o 3,8% rok do roku. Ponadto TVN był też numerem jeden wśród widowni komercyjnej (16-49) z dużych miast,
w tym widzów o wysokich dochodach.

 

Udział stacji TVN w najważniejszych grupach docelowych w maju 2017 r.



Grupa 4+

16-49

16-49

m> 100 tys.

16-49

m>100 tys., wysoki dochód


02:00 – 25:59

 

TVP1

9,03%

5,63%

5,38%

6,03%

TVP2

7,73%

6,40%

5,50%

5,69%

Polsat

11,43%

12,97%

11,88%

9,84%

TVN

9,90%

13,04%

15,87%

15,48%

18:00 – 23:00

TVP1

10,12%

6,79%

6,81%

7,81%

TVP2

10,92%

8,83%

7,26%

7,91%

Polsat

11,85%

13,58%

12,16%

11,08%

TVN

12,36%

15,07%

18,91%

17,54%

19:00 – 23:00

TVP1

10,12%

7,12%

7,12%

8,45%

TVP2

11,13%

9,29%

7,63%

8,21%

Polsat

11,42%

13,14%

11,99%

11,10%

TVN

12,43%

15,17%

19,34%

18,44%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

 

Do najchętniej oglądanych propozycji programowych należą wiosenne nowości. Teleturniej „Milionerzy” przyciągał w tym miesiącu do 3,1 mln osób. Maksymalny udział „Agenta – Gwiazdy” wynosił 22,7% widowni komercyjnej (16-49). Formaty kulinarne TVN nadal podbijają serca widzów. Najpopularniejszy odcinek „Kuchennych Rewolucji” obejrzało prawie 3 mln osób, co dało stacji blisko 30% udział w rynku w grupie komercyjnej (28,9% w grupie 16-49). Udział ostatniego w tym sezonie odcinka „MasterChefa Juniora” sięgnął 20,8% w grupie 16-49. TVN-owskie seriale obyczajowe także utrzymują silną pozycję na antenie. „Na Wspólnej” regularnie ogląda ponad 1,9 mln Polaków (SHR w 16-49: 15,1%). Maksymalna widownia „Drugiej szansy” wyniosła ponad 2 mln osób. „Fakty” są nadal najpopularniejszym serwisem informacyjnym w kraju. W maju regularnie śledziło je ponad 2,5 mln Polaków (udział w 16-49: 23,3%).

Łącznie, w maju, kanały Grupy TVN zanotowały wzrost o 6,8% w grupie 4+ (SHR: 22,4%) oraz aż o 10,3% wśród widowni komercyjnej 16-49 (SHR: 25%) w porównaniu z rokiem ubiegłym. Grupa była też najpopularniejszym nadawcą wśród widzów 16-49 z dużych miast (SHR: 29,4%), w tym także tych o wysokich dochodach (SHR: 30,7%).

 

Udział Grupy TVN w najważniejszych grupach docelowych w maju 2017 r.

 

Grupa 4+

16-49

16-49

m> 100 tys.

16-49

m>100 tys., wysoki dochód

02:00 – 25:59

22,36%

25,02%

29,36%

30,67%

18:00 – 23:00

22,60%

25,53%

30,97%

31,45%

19:00 – 23:00

22,75%

25,56%

31,13%

31,66%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Pozostałe informacje

TVN nawiązał współpracę z Grupą ONET-RAS

06.09.2017  |
Już od 6 września, player.pl będzie dostępny również pod adresem https://vod.pl/playerpl/. Uruchomiony kilka dni temu nowy serwis wraz z nową większą ofertą, zmienionym logo i identyfikacją poszerza zasięg dzięki wyjątkowej współpracy z największym polskim portalem internetowym. więcej

Studio Moderna nowym właścicielem Mango-Media

04.08.2017  |
Studio Moderna Polska Sp. z o. o., spółka wchodząca w skład grupy kapitałowej Studio Moderna, oraz TVN S.A., firma będąca częścią Scripps Networks Interactive, informują o zmianie struktury własności kanału Mango-Media Sp. z o. o. Studio Moderna Polska przejęło udziały TVN w Mango-Media i stało się wyłącznym właścicielem spółki. więcej

TVN odwoła się od nieuzasadnionej decyzji zmieniającej wcześniejsze wytyczne organów podatkowych

03.07.2017  |
TVN, należąca w całości do SCRIPPS NETWORKS INTERACTIVE, amerykańskiej spółki notowanej na giełdzie NASDAQ, otrzymała decyzję Izby Administracji Skarbowej w związku z transakcją, która miała miejsce przed nabyciem TVN przez SCRIPPS NETWORKS INTERACTIVE. więcej
12345 ...44 Następne
Przejdź do:/44