Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Sukces wiosennej ramówki

TVN po raz kolejny liderem rynku telewizyjnego

Data publikacji: 1 czerwca 2017 Data aktualizacji: 1 czerwca 2017 RSS
W maju TVN utrzymał pozycję lidera rynku w najatrakcyjniejszych dla reklamodawców grupach docelowych. Antena główna była nadal najchętniej oglądaną telewizją wśród widowni 16-49. Udział całego portfolio Grupy TVN zwiększył się o 10,3% w grupie komercyjnej w porównaniu z rokiem ubiegłym.

TVN był w maju najchętniej wybieraną stacją w porach największej oglądalności telewizji – 12,4% udziału w godz. 18:00-23:00 oraz 19:00-23:00. Stacja utrzymała też pozycję lidera w grupie komercyjnej 16-49,  zarówno w godzinach 18:00-23:00 (SHR: 15,1%), 19:00-23:00 (SHR: 15,2%), jak i przez cały dzień (SHR: 13%). Jest to wzrost całodobowego udziału kanału o 3,8% rok do roku. Ponadto TVN był też numerem jeden wśród widowni komercyjnej (16-49) z dużych miast,
w tym widzów o wysokich dochodach.

 

Udział stacji TVN w najważniejszych grupach docelowych w maju 2017 r.



Grupa 4+

16-49

16-49

m> 100 tys.

16-49

m>100 tys., wysoki dochód


02:00 – 25:59

 

TVP1

9,03%

5,63%

5,38%

6,03%

TVP2

7,73%

6,40%

5,50%

5,69%

Polsat

11,43%

12,97%

11,88%

9,84%

TVN

9,90%

13,04%

15,87%

15,48%

18:00 – 23:00

TVP1

10,12%

6,79%

6,81%

7,81%

TVP2

10,92%

8,83%

7,26%

7,91%

Polsat

11,85%

13,58%

12,16%

11,08%

TVN

12,36%

15,07%

18,91%

17,54%

19:00 – 23:00

TVP1

10,12%

7,12%

7,12%

8,45%

TVP2

11,13%

9,29%

7,63%

8,21%

Polsat

11,42%

13,14%

11,99%

11,10%

TVN

12,43%

15,17%

19,34%

18,44%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

 

Do najchętniej oglądanych propozycji programowych należą wiosenne nowości. Teleturniej „Milionerzy” przyciągał w tym miesiącu do 3,1 mln osób. Maksymalny udział „Agenta – Gwiazdy” wynosił 22,7% widowni komercyjnej (16-49). Formaty kulinarne TVN nadal podbijają serca widzów. Najpopularniejszy odcinek „Kuchennych Rewolucji” obejrzało prawie 3 mln osób, co dało stacji blisko 30% udział w rynku w grupie komercyjnej (28,9% w grupie 16-49). Udział ostatniego w tym sezonie odcinka „MasterChefa Juniora” sięgnął 20,8% w grupie 16-49. TVN-owskie seriale obyczajowe także utrzymują silną pozycję na antenie. „Na Wspólnej” regularnie ogląda ponad 1,9 mln Polaków (SHR w 16-49: 15,1%). Maksymalna widownia „Drugiej szansy” wyniosła ponad 2 mln osób. „Fakty” są nadal najpopularniejszym serwisem informacyjnym w kraju. W maju regularnie śledziło je ponad 2,5 mln Polaków (udział w 16-49: 23,3%).

Łącznie, w maju, kanały Grupy TVN zanotowały wzrost o 6,8% w grupie 4+ (SHR: 22,4%) oraz aż o 10,3% wśród widowni komercyjnej 16-49 (SHR: 25%) w porównaniu z rokiem ubiegłym. Grupa była też najpopularniejszym nadawcą wśród widzów 16-49 z dużych miast (SHR: 29,4%), w tym także tych o wysokich dochodach (SHR: 30,7%).

 

Udział Grupy TVN w najważniejszych grupach docelowych w maju 2017 r.

 

Grupa 4+

16-49

16-49

m> 100 tys.

16-49

m>100 tys., wysoki dochód

02:00 – 25:59

22,36%

25,02%

29,36%

30,67%

18:00 – 23:00

22,60%

25,53%

30,97%

31,45%

19:00 – 23:00

22,75%

25,56%

31,13%

31,66%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Pozostałe informacje

Konferencja TV Day

15.02.2018  |
W środę, 14 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje II edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnej komunikacji marketingowej. Gościem specjalnym tegorocznego spotkania liderów branży będzie światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu – Martin Lindstrom. Magazyn TIME uznał go za jednego ze 100 najbardziej wpływowych ludzi świata. więcej

Najlepsze sportowe emocje tego sezonu w ofercie player+ w serwisie player

13.02.2018  |
Player+, w ramach serwisu player, należącego do TVN, oferuje najlepszy sport w Internecie. Liga Mistrzów, XXIII Zimowe Igrzyska Olimpijskie, Puchar Świata w skokach narciarskich – te i wiele innych wydarzeń można śledzić legalnie, na żywo, na jednej platformie, bez długoterminowych umów. więcej

Nowy kanał dziecięcy Nicktoons od 15 lutego w sprzedaży Premium TV

24.01.2018  |
Od 15 lutego 2018 roku Nicktoons, najnowszy kanał dziecięcy z portfolio Viacom International Media Networks Polska, znajdzie się w ofercie Premium TV Biura Reklamy TVN Media. więcej
12345 ...51 Następne
Przejdź do:/51