Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Scripps Networks Interactive konsoliduje dystrybucję w TVN i wzmacnia swój międzynarodowy business lifestylowy

Data publikacji: 13 marca 2017 Data aktualizacji: 13 marca 2017 RSS
TVN przeprowadza zmianę struktury organizacyjnej firmy, której celem jest dostosowanie do obecnych wyzwań rynkowych. Wszystkie kanały dystrybucji, w tym działalność nielinearna i platforma VOD player.pl znajdą się w pionie Dystrybucji, podlegającemu Maciejowi Maciejowskiemu. Jednocześnie Christian Anting dołączy do londyńskiego zespołu Scripps Networks Interactive. Tym samym firma wzmocni międzynarodową dystrybucję kontentu lifestylowego.

Tworzenie synergii pomiędzy nielinearnymi a linearnymi treściami i kanałami dystrybucji jest kluczowym zabiegiem w umacnianiu pozycji Grupy TVN na rynku audiowizualnym i reklamowym. Dlatego działalność TVN Digital, w tym zarządzanie platformą player.pl, zostanie bardziej zintegrowana z TVN S.A.

Jim Samples, Prezes i Dyrektor Generalny TVN: „Platformy wideo na żądanie stają się coraz ważniejszym elementem naszej działalności. Grupa TVN jest przede wszystkim producentem najlepszej rozrywki i nadawcą najpopularniejszej stacji informacyjnej w Polsce. Właściwe wykorzystanie i koordynacja wszystkich pól dystrybucji kontentu jest dla nas kluczowa. Dzięki temu widzowie mogą korzystać z treści w dowolnym miejscu i czasie, a reklamodawcy z łatwością trafiają do swoich odbiorców. Bogate doświadczenie Maćka w obszarze telewizyjnym i online idealnie wpisuje się w plany rozwoju TVN.”

Maciej Maciejowski, Członek Zarządu TVN S.A., będzie odpowiedzialny za wielokanałową dystrybucję treści  Grupy TVN. Dołączył do firmy w 2004 i zarządzał kanałami tematycznymi, dystrybucją i obszarem online. Niedawno wprowadził markę HGTV Home & Garden na Polski rynek.

Christian Anting, który zarządzał TVN Digital przez ostatnie dwa lata, w strukturach Scripps Networks będzie nadal raportował do Jima Samplesa, Prezesa ds. Rynków Zagranicznych. Anting współpracując z Derekiem Changiem, Szefem Kanałów Lifestylowych na Rynkach Zagranicznych SNI, i zespołami regionalnymi pomoże w  budowaniu nowych partnerstw z wiodącymi nadawcami na całym świecie. „Christian rozwinął player.pl, jedną z wiodących platform OTT w Europie, oraz nadzorował nowe transakcje i przewodniczył członkostwu firmy w European Media Alliance. Christian pracował dla różnych nadawców na wielu rynkach europejskich, co sprawia, że jego doświadczenie doskonale przełoży się na rozwój międzynarodowej działalności Scripps Networks w obszarze lifestyle” – dodaje Jim Samples.

Pozostałe informacje

TVN Media: Piotr Tyborowicz nowym Prezesem Zarządu. Piotr Korycki w roli Wiceprezesa.

22.03.2017  |
TVN S.A., wiodąca grupa medialna w Polsce, należąca do Scripps Networks Interactive, wprowadza zmiany w Zarządzie swojej spółki zależnej – TVN Media Sp. z o.o. Piotr Tyborowicz obejmie stanowisko Prezesa Zarządu, zastępując w tej roli Jima Samplesa, Prezesa i Dyrektora Generalnego TVN S.A., który został nowym Przewodniczącym Rady Nadzorczej TVN Media. Jednocześnie Piotr Korycki będzie pełnić funkcję Wiceprezesa firmy. więcej

Scripps Networks Interactive konsoliduje dystrybucję w TVN i wzmacnia swój międzynarodowy business lifestylowy

13.03.2017  |
TVN przeprowadza zmianę struktury organizacyjnej firmy, której celem jest dostosowanie do obecnych wyzwań rynkowych. Wszystkie kanały dystrybucji, w tym działalność nielinearna i platforma VOD player.pl znajdą się w pionie Dystrybucji, podlegającemu Maciejowi Maciejowskiemu. Jednocześnie Christian Anting dołączy do londyńskiego zespołu Scripps Networks Interactive. Tym samym firma wzmocni międzynarodową dystrybucję kontentu lifestylowego. więcej

Rekordowy start ramówek Grupy TVN

02.03.2017  |
W lutym 2017 telewizja TVN wyprzedziła konkurencję we wszystkich kluczowych grupach docelowych. Był to również najlepszy luty w historii całej Grupy TVN (23,9% udziału w rynku), a stacje tematyczne pobiły swoje rekordy popularności. Drugi rok z rzędu decyzja o przyspieszonym starcie wiosennej ramówki okazała się być strzałem w dziesiątkę. więcej
12345 ...39 Następne
Przejdź do:/39