Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Rekordowy start ramówek Grupy TVN

Data publikacji: 2 marca 2017 Data aktualizacji: 2 marca 2017 RSS
W lutym 2017 telewizja TVN wyprzedziła konkurencję we wszystkich kluczowych grupach docelowych. Był to również najlepszy luty w historii całej Grupy TVN (23,9% udziału w rynku), a stacje tematyczne pobiły swoje rekordy popularności. Drugi rok z rzędu decyzja o przyspieszonym starcie wiosennej ramówki okazała się być strzałem w dziesiątkę.

Widzowie TVN z niecierpliwością czekali na powrót wiosennej ramówki. Antena główna z udziałem 12,4% w grupie 4+ była w lutym najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w godzinach wieczornych. Nie miała sobie równych także w najważniejszej dla reklamodawców komercyjnej grupie docelowej (16 – 49), zarówno w paśmie 19 – 23 (15% udziału), jak i przez cały dzień (12,9% udziału). Najwyższą przewagę nad konkurencją TVN uzyskał w godzinach 19 – 23 wśród widowni komercyjnej 16 – 49 z dużych miast (18,8%) oraz wśród mieszkańców dużych miast o wysokich dochodach (17,7%).

Do najchętniej oglądanych nowości należy „Belle Epoque”, pierwszy w historii TVN serial kostiumowo-kryminalny. Pierwszy odcinek produkcji przyciągnął przed telewizory prawie 3 miliony widzów  (22,9% udziału w grupie 16 – 49). „Milionerów”, którzy wrócili na antenę po 6 letniej nieobecności, regularnie ogląda ponad 2,2 mln osób. Trzeci sezon „Drugiej Szansy” gromadzi przed telewizorami 2 mln widzów, uzyskując 17,4% widowni komercyjnej (16 – 49). Najpopularniejszy odcinek kultowego reality-show „Agent-Gwiazdy” obejrzało prawie 1,7 mln osób (19,1% widowni komercyjnej). „MasterChef Junior”, „Kuchenne Rewolucje” oraz „Kuba Wojewódzki” są najchętniej oglądanymi propozycjami w swoich pasmach (16 – 49).  „Fakty” są nadal najpopularniejszym serwisem informacyjnym. Średnio ogląda je ponad 3,4 mln widzów.


Udział stacji TVN w najważniejszych grupach docelowych w lutym 2017 r.

 



Grupa 4+

16 – 49

16 – 49,
m> 100 tys.

16 – 49, m>100 tys., wysoki dochód

02:00 - 25:59

TVP1

10,85%

7,17%

6,72%

7,79%

TVP2

8,30%

7,16%

6,61%

7,18%

Polsat

10,93%

12,82%

11,27%

8,70%

TVN

9,96%

12,94%

15,53%

14,88%

18:00 - 23:00

TVP1

11,44%

7,89%

7,39%

8,59%

TVP2

11,44%

9,39%

8,25%

8,88%

Polsat

11,36%

13,74%

12,45%

10,83%

TVN

12,35%

14,81%

17,99%

16,41%

19:00 - 23:00

TVP1

11,24%

8,04%

7,47%

9,19%

TVP2

11,84%

9,93%

8,66%

8,98%

Polsat

10,68%

13,12%

12,03%

10,82%

TVN

12,37%

14,98%

18,81%

17,71%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

 

Luty był też wyjątkowym miesiącem dla całego portfolio TVN. Grupa zanotowała 23,9% udziału wśród widowni komercyjnej (16 – 49) i ponad 4,2% wzrost rok do roku. Był to najlepszy luty w jej dotychczasowej historii. Przyczyniły się do tego znakomite wyniki stacji tematycznych. HGTV Home & Garden jest jedną z najpopularniejszych stacji lifestylowych na polskim rynku telewizyjnym.

TVN Turbo z udziałem 0,9% w grupie 16 – 49 zanotował swój najlepszy luty od początku istnienia kanału (2003 rok). Wśród najchętniej oglądanych propozycji stacji, znalazły się programy: „Wojny samochodowe”, „Debeściaki”, „Absurdy drogowe”, „Wpadki filmowe” oraz „Megatransporty”.

Z kolei TVN Fabuła może pochwalić się rekordowymi wynikami zarówno w grupie komercyjnej, jak i w grupie 4+. Udziały kanału w lutym 2017 wyniosły 0,6% (16-49) oraz 0,4% (4+). Najchętniej oglądanymi propozycjami w lutym były filmy: „Shrek”, „Strażnicy galaktyki”, „Godzilla”, „Kac Vegas”.

Stacje newsowe TVN24 i TVN24 BiS także przyciągnęły rekordowe widownie - odpowiednio 4% i 0,4% w grupie 4+.

 

Całodobowe udziały kanałów Grupy TVN w rynku w lutym 2017 roku





Grupa 4+

16 – 49

TVN

9,96%

12,94%

TVN7

3,13%

3,45%

TTV

1,66%

1,94%

HGTV Home & Garden

0,36%

0,41%

TVN24

3,99%

2,27%

TVN Style

0,61%

0,86%

TVN Turbo

0,51%

0,86%

TVN24 BiS

0,40%

0,32%

TVN Fabuła

0,35%

0,56%

Travel Channel

0,16%

0,12%

Food Network

0,11%

0,12%

Grupa TVN

21,25%

23,91%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

 

 

 

Pozostałe informacje

Wielki Mecz 2017 - WOŚP vs. TVN!

06.06.2017  |
Kolejny Wielki Mecz już, 3 września (niedziela) na stadionie Miejskim Legii Warszawa. Tym razem zmierzą się ze sobą drużyny Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i TVN. Gwiazdy spotkają się, aby wesprzeć Instytut ”Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”. więcej

Sukces wiosennej ramówki

01.06.2017  | TVN po raz kolejny liderem rynku telewizyjnego
W maju TVN utrzymał pozycję lidera rynku w najatrakcyjniejszych dla reklamodawców grupach docelowych. Antena główna była nadal najchętniej oglądaną telewizją wśród widowni 16-49. Udział całego portfolio Grupy TVN zwiększył się o 10,3% w grupie komercyjnej w porównaniu z rokiem ubiegłym. więcej

TVN Media: Pozytywna opinia niezależnego audytora w sprawie działań handlowych za rok 2016

30.05.2017  |
TVN Media Sp. z o.o. poinformowała dzisiaj o pozytywnym wyniku audytu swojej Polityki Handlowej za cały 2016 rok. Zgodność działań sprzedażowych TVN Media z przyjętymi wytycznymi została potwierdzona w raporcie przygotowanym przez firmę consultingową Deloitte. więcej
12345 ...43 Następne
Przejdź do:/43