Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Rekordowy start ramówek Grupy TVN

Data publikacji: 2 marca 2017 Data aktualizacji: 2 marca 2017 RSS
W lutym 2017 telewizja TVN wyprzedziła konkurencję we wszystkich kluczowych grupach docelowych. Był to również najlepszy luty w historii całej Grupy TVN (23,9% udziału w rynku), a stacje tematyczne pobiły swoje rekordy popularności. Drugi rok z rzędu decyzja o przyspieszonym starcie wiosennej ramówki okazała się być strzałem w dziesiątkę.

Widzowie TVN z niecierpliwością czekali na powrót wiosennej ramówki. Antena główna z udziałem 12,4% w grupie 4+ była w lutym najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w godzinach wieczornych. Nie miała sobie równych także w najważniejszej dla reklamodawców komercyjnej grupie docelowej (16 – 49), zarówno w paśmie 19 – 23 (15% udziału), jak i przez cały dzień (12,9% udziału). Najwyższą przewagę nad konkurencją TVN uzyskał w godzinach 19 – 23 wśród widowni komercyjnej 16 – 49 z dużych miast (18,8%) oraz wśród mieszkańców dużych miast o wysokich dochodach (17,7%).

Do najchętniej oglądanych nowości należy „Belle Epoque”, pierwszy w historii TVN serial kostiumowo-kryminalny. Pierwszy odcinek produkcji przyciągnął przed telewizory prawie 3 miliony widzów  (22,9% udziału w grupie 16 – 49). „Milionerów”, którzy wrócili na antenę po 6 letniej nieobecności, regularnie ogląda ponad 2,2 mln osób. Trzeci sezon „Drugiej Szansy” gromadzi przed telewizorami 2 mln widzów, uzyskując 17,4% widowni komercyjnej (16 – 49). Najpopularniejszy odcinek kultowego reality-show „Agent-Gwiazdy” obejrzało prawie 1,7 mln osób (19,1% widowni komercyjnej). „MasterChef Junior”, „Kuchenne Rewolucje” oraz „Kuba Wojewódzki” są najchętniej oglądanymi propozycjami w swoich pasmach (16 – 49).  „Fakty” są nadal najpopularniejszym serwisem informacyjnym. Średnio ogląda je ponad 3,4 mln widzów.


Udział stacji TVN w najważniejszych grupach docelowych w lutym 2017 r.

 



Grupa 4+

16 – 49

16 – 49,
m> 100 tys.

16 – 49, m>100 tys., wysoki dochód

02:00 - 25:59

TVP1

10,85%

7,17%

6,72%

7,79%

TVP2

8,30%

7,16%

6,61%

7,18%

Polsat

10,93%

12,82%

11,27%

8,70%

TVN

9,96%

12,94%

15,53%

14,88%

18:00 - 23:00

TVP1

11,44%

7,89%

7,39%

8,59%

TVP2

11,44%

9,39%

8,25%

8,88%

Polsat

11,36%

13,74%

12,45%

10,83%

TVN

12,35%

14,81%

17,99%

16,41%

19:00 - 23:00

TVP1

11,24%

8,04%

7,47%

9,19%

TVP2

11,84%

9,93%

8,66%

8,98%

Polsat

10,68%

13,12%

12,03%

10,82%

TVN

12,37%

14,98%

18,81%

17,71%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

 

Luty był też wyjątkowym miesiącem dla całego portfolio TVN. Grupa zanotowała 23,9% udziału wśród widowni komercyjnej (16 – 49) i ponad 4,2% wzrost rok do roku. Był to najlepszy luty w jej dotychczasowej historii. Przyczyniły się do tego znakomite wyniki stacji tematycznych. HGTV Home & Garden jest jedną z najpopularniejszych stacji lifestylowych na polskim rynku telewizyjnym.

TVN Turbo z udziałem 0,9% w grupie 16 – 49 zanotował swój najlepszy luty od początku istnienia kanału (2003 rok). Wśród najchętniej oglądanych propozycji stacji, znalazły się programy: „Wojny samochodowe”, „Debeściaki”, „Absurdy drogowe”, „Wpadki filmowe” oraz „Megatransporty”.

Z kolei TVN Fabuła może pochwalić się rekordowymi wynikami zarówno w grupie komercyjnej, jak i w grupie 4+. Udziały kanału w lutym 2017 wyniosły 0,6% (16-49) oraz 0,4% (4+). Najchętniej oglądanymi propozycjami w lutym były filmy: „Shrek”, „Strażnicy galaktyki”, „Godzilla”, „Kac Vegas”.

Stacje newsowe TVN24 i TVN24 BiS także przyciągnęły rekordowe widownie - odpowiednio 4% i 0,4% w grupie 4+.

 

Całodobowe udziały kanałów Grupy TVN w rynku w lutym 2017 roku





Grupa 4+

16 – 49

TVN

9,96%

12,94%

TVN7

3,13%

3,45%

TTV

1,66%

1,94%

HGTV Home & Garden

0,36%

0,41%

TVN24

3,99%

2,27%

TVN Style

0,61%

0,86%

TVN Turbo

0,51%

0,86%

TVN24 BiS

0,40%

0,32%

TVN Fabuła

0,35%

0,56%

Travel Channel

0,16%

0,12%

Food Network

0,11%

0,12%

Grupa TVN

21,25%

23,91%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

 

 

 

Pozostałe informacje

Złota PIKE dla TVN!

11.10.2017  |
TVN otrzymał Złotą PIKĘ w jedenastej edycji konkursu organizowanego przez Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej. Nagroda została przyznana w kategorii NADAWCA podczas 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2017 w Poznaniu. Statuetkę otrzymał także kanał TVN Turbo, a HGTV zostało wyróżnione. więcej

Rekordowy start jesiennej oferty programowej lifestylowych kanałów tematycznych Grupy TVN

03.10.2017  |
TVN Turbo z najlepszymi wynikami w historii stacji. Rekordowy wrzesień dla TVN Style, TVN Fabuła, Food Network, Travel Channel oraz TTV. więcej

TVN świętuje 20. urodziny!

27.09.2017  |
Już 3 października wielki jubileusz telewizji TVN – 20 lat istnienia. Pierwszy program na żywo nadawany z miejsca wydarzeń Pod napięciem, pierwszy codzienny talk-show Rozmowy w toku, pierwsze reality show Agent czy kultowy Big Brother – to tylko niektóre z programów, które udowadniają, że od samego początku TVN to telewizja inna niż wszystkie. Przez dwie dekady widzowie mogli zobaczyć ponad 40 ramówek, blisko 5000 godzin seriali, 7306 wydań Faktów oraz 60 000 odcinków programów rozrywkowych. Dziś TVN to wciąż wielkie emocje, długa lista charyzmatycznych gwiazd, najlepsze jakościowo programy i filozofia, że wciąż chcemy więcej! więcej
12345 ...45 Następne
Przejdź do:/45