Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Rekordowy start jesiennej oferty programowej lifestylowych kanałów tematycznych Grupy TVN

Data publikacji: 3 października 2017 Data aktualizacji: 3 października 2017 RSS
TVN Turbo z najlepszymi wynikami w historii stacji. Rekordowy wrzesień dla TVN Style, TVN Fabuła, Food Network, Travel Channel oraz TTV.

Od początku września większość kanałów tematycznych należących do portfolio Grupy TVN wystartowała z premierową ofertą programową. Już w pierwszym miesiącu TVN Turbo zanotowało najlepsze wyniki w historii stacji. Udział w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł aż 1,05%.  W grupie 4+ - 0,59%. Wśród najchętniej oglądanych programów TVN Turbo znalazły się: „Nowy gadżet”, „Wojny samochodowe”, „Megatransporty” oraz dwie nowości- „99 godzin” i „Ciężarówką przez Stany”.

TVN Style, najchętniej oglądany kanał lifestylowy w Polsce, także z sukcesem wprowadził na antenę nową ramówkę. Jego udziały w komercyjnej grupie 16-49 wyniosły 1,12%.   Propozycje TVN Style, które cieszyły się największą popularnością we wrześniu to: „W czym do ślubu?”, „Dorota was urządzi” oraz nowość „Mistrzowskie cięcie”.

Wrzesień był rekordowy także dla TTV. Udział stacji w grupie komercyjnej (16-49) wyniósł 2,48% i w porównaniu z ubiegłym rokiem wzrósł aż o 25,89%. Wyniki wrześniowe w grupie 4+ to 1,84%. Na antenie TTV najchętniej oglądane były między innymi „Królowe życia”. Widownia tego programu sięgnęła prawie 600 000 widzów. Prawie pół miliona osób oglądało jesienną nowość programową - „Dżentelmeni i wieśniacy”. Kolejny program na podium to „Gogglebox przed telewizorem”.

Rekordowe wyniki w minionym miesiącu odnotowały także inne kanały z Grupy TVN. Wyniki TVN Fabuła w porównaniu z ubiegłym rokiem wzrosły o 22,22 % w grupie komercyjnej oraz o 10,71 w grupie 4+.

Najlepsza telewizja kulinarna w Polsce – Food Network ma za sobą najlepszy wrzesień, jeżeli chodzi o wyniki oglądalności w obu grupach ((16 – 49) – 0,14%, (4+)- 0,11%) . Podobnie jak Travel Channel ((16-49) – 0,15%, (4+) – 0,14%). Oba kanały w listopadzie wprowadzą na antenę pierwsze autorskie pozycje programowe takie jak „Makłowicz w drodze” czy „Niezwykłe Stany Prokopa”.

Pozostałe informacje

Złota PIKE dla TVN!

11.10.2017  |
TVN otrzymał Złotą PIKĘ w jedenastej edycji konkursu organizowanego przez Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej. Nagroda została przyznana w kategorii NADAWCA podczas 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2017 w Poznaniu. Statuetkę otrzymał także kanał TVN Turbo, a HGTV zostało wyróżnione. więcej

Rekordowy start jesiennej oferty programowej lifestylowych kanałów tematycznych Grupy TVN

03.10.2017  |
TVN Turbo z najlepszymi wynikami w historii stacji. Rekordowy wrzesień dla TVN Style, TVN Fabuła, Food Network, Travel Channel oraz TTV. więcej

TVN świętuje 20. urodziny!

27.09.2017  |
Już 3 października wielki jubileusz telewizji TVN – 20 lat istnienia. Pierwszy program na żywo nadawany z miejsca wydarzeń Pod napięciem, pierwszy codzienny talk-show Rozmowy w toku, pierwsze reality show Agent czy kultowy Big Brother – to tylko niektóre z programów, które udowadniają, że od samego początku TVN to telewizja inna niż wszystkie. Przez dwie dekady widzowie mogli zobaczyć ponad 40 ramówek, blisko 5000 godzin seriali, 7306 wydań Faktów oraz 60 000 odcinków programów rozrywkowych. Dziś TVN to wciąż wielkie emocje, długa lista charyzmatycznych gwiazd, najlepsze jakościowo programy i filozofia, że wciąż chcemy więcej! więcej
12345 ...45 Następne
Przejdź do:/45