Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Player.pl najbardziej angażującym i najpopularniejszym serwisem VOD w Polsce

Data publikacji: 26 kwietnia 2017 Data aktualizacji: 26 kwietnia 2017 RSS
Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI, Player.pl jest nadal najbardziej angażującym serwisem VOD w Polsce pod względem średniego czasu oglądania zarówno wśród legalnych jak i nielegalnych serwisów. Liczba realnych użytkowników serwisu wzrosła do 3,9mln, dając mu dużą przewagę nad konkurencją.

Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI w marcu br. serwis Player.pl pokonał konkurencję zyskując ponad 3,9mln realnych użytkowników. Liczba ta uwzględnia statystyki dla stron www, ich mobilnych wersji oraz aplikacji. Player.pl jest równocześnie najbardziej angażującym serwisem VOD w Polsce pod względem średniego czasu oglądania, wśród wszystkich użytkowników Internetu jak i w grupie Millenialsów (15-34).
Serwis potwierdził pozycję lidera, dowodząc, że rozumie i tworzy trendy rynkowe, jednocześnie umiejętnie wykorzystując je do budowania swojej pozycji. Najlepsza oferta, innowacyjne produkcje, współpraca z młodymi, kreatywnymi twórcami oraz różnorodność treści pozwoliła player.pl dotrzeć do największej grupy użytkowników. Także tych, oglądających wideo na urządzeniach mobilnych.

Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN powiedział:Kolejne wyniki pokazują, że szeroki wybór rozrywkowych produkcji i najlepsze na rynku produkcje TVN, nieograniczony niczym dostęp, w dowolnym miejscu i czasie – to to czego oczekują nasi użytkownicy. 2016 rok zakończyliśmy na pozycji lidera wśród młodej generacji mobilnej. Nie osiadamy na laurach, co pokazują aktualne wyniki Gemius/PBI i zgodnie z planem jeszcze bardziej dystansujemy się od innych rynkowych graczy” .

* badanie GEMIUS/PBI, marzec 2017, analiza przeprowadzona przez player.pl

Pozostałe informacje

Mango odnotowuje najlepszy rok od 2011 - świetne zakończenie trzyletniego procesu zmian

18.05.2017  |
Mango jest liderem w sprzedaży wielokanałowej i jedną z najbardziej znanych marek w branży handlu detalicznego w Polsce*. 2016 rok był jednym z najlepszych w dotychczasowej historii firmy. Kanał kończy trzyletni proces zmian (pod kierownictwem Larsa Buschboma) z rosnącymi przychodami, stabilnie zwiększającą się bazą klientów oraz dużą rozpoznawalnością na rynku. więcej

„Ekskluzywne Bloki Reklamowe” wokół emocjonujących wydarzeń sportowych w ofercie Premium TV

09.05.2017  |
Biuro reklamy TVN Media, pod marką Premium TV, wprowadziło specjalną ofertę umożliwiającą emisję spotów reklamowych w „blokach ekskluzywnych”, umieszczonych bezpośrednio przed, w trakcie oraz zaraz po wyjątkowych spotkaniach sportowych transmitowanych na żywo. więcej

Stacje należące do Grupy TVN są dostępne w ofercie Virgin Media na terenie Wielkiej Brytanii

08.05.2017  |
Stacje ITVN, ITVN Extra oraz TVN24 są dostępne w ofercie brytyjskiego operatora - Virgin Media. Virgin Media jest częścią Liberty Global plc, największej na świecie międzynarodowej firmy oferującej cztery segmenty usług: TV kablową, szerokopasmowy internet, telefoniczną sieć komórkową stacjonarną. Liberty Global plc prowadzi działalność w ponad 30 krajach. więcej
12345 ...42 Następne
Przejdź do:/42