Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Player.pl najbardziej angażującym i najpopularniejszym serwisem VOD w Polsce

Data publikacji: 26 kwietnia 2017 Data aktualizacji: 26 kwietnia 2017 RSS
Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI, Player.pl jest nadal najbardziej angażującym serwisem VOD w Polsce pod względem średniego czasu oglądania zarówno wśród legalnych jak i nielegalnych serwisów. Liczba realnych użytkowników serwisu wzrosła do 3,9mln, dając mu dużą przewagę nad konkurencją.

Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI w marcu br. serwis Player.pl pokonał konkurencję zyskując ponad 3,9mln realnych użytkowników. Liczba ta uwzględnia statystyki dla stron www, ich mobilnych wersji oraz aplikacji. Player.pl jest równocześnie najbardziej angażującym serwisem VOD w Polsce pod względem średniego czasu oglądania, wśród wszystkich użytkowników Internetu jak i w grupie Millenialsów (15-34).
Serwis potwierdził pozycję lidera, dowodząc, że rozumie i tworzy trendy rynkowe, jednocześnie umiejętnie wykorzystując je do budowania swojej pozycji. Najlepsza oferta, innowacyjne produkcje, współpraca z młodymi, kreatywnymi twórcami oraz różnorodność treści pozwoliła player.pl dotrzeć do największej grupy użytkowników. Także tych, oglądających wideo na urządzeniach mobilnych.

Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN powiedział:Kolejne wyniki pokazują, że szeroki wybór rozrywkowych produkcji i najlepsze na rynku produkcje TVN, nieograniczony niczym dostęp, w dowolnym miejscu i czasie – to to czego oczekują nasi użytkownicy. 2016 rok zakończyliśmy na pozycji lidera wśród młodej generacji mobilnej. Nie osiadamy na laurach, co pokazują aktualne wyniki Gemius/PBI i zgodnie z planem jeszcze bardziej dystansujemy się od innych rynkowych graczy” .

* badanie GEMIUS/PBI, marzec 2017, analiza przeprowadzona przez player.pl

Pozostałe informacje

Konferencja TV Day

15.02.2018  |
W środę, 14 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje II edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnej komunikacji marketingowej. Gościem specjalnym tegorocznego spotkania liderów branży będzie światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu – Martin Lindstrom. Magazyn TIME uznał go za jednego ze 100 najbardziej wpływowych ludzi świata. więcej

Najlepsze sportowe emocje tego sezonu w ofercie player+ w serwisie player

13.02.2018  |
Player+, w ramach serwisu player, należącego do TVN, oferuje najlepszy sport w Internecie. Liga Mistrzów, XXIII Zimowe Igrzyska Olimpijskie, Puchar Świata w skokach narciarskich – te i wiele innych wydarzeń można śledzić legalnie, na żywo, na jednej platformie, bez długoterminowych umów. więcej

Nowy kanał dziecięcy Nicktoons od 15 lutego w sprzedaży Premium TV

24.01.2018  |
Od 15 lutego 2018 roku Nicktoons, najnowszy kanał dziecięcy z portfolio Viacom International Media Networks Polska, znajdzie się w ofercie Premium TV Biura Reklamy TVN Media. więcej
12345 ...51 Następne
Przejdź do:/51