Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Nowy kanał dziecięcy Nicktoons od 15 lutego w sprzedaży Premium TV

Data publikacji: 24 stycznia 2018 Data aktualizacji: 24 stycznia 2018 RSS
Od 15 lutego 2018 roku Nicktoons, najnowszy kanał dziecięcy z portfolio Viacom International Media Networks Polska, znajdzie się w ofercie Premium TV Biura Reklamy TVN Media.

Nicktoons rozpocznie nadawanie 15 lutego br. Od pierwszego dnia na antenie znajdzie się w ofercie Premium TV. Czas reklamowy stacji będzie dostępny w sprzedaży pakietowej od połowy lutego oraz w sprzedaży cennikowej od początku marca. Jego zakup będzie możliwy w ramach produktu Dziecko Premium.

Nicktoons to 24-godzinny kanał dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat, na którym emitowane będą wyłącznie najpopularniejsze i najzabawniejsze seriale animowane o przygodach ulubionych bohaterów Nickelodeon. Wszystko to w jakości HD. W ramówce Nicktoons nie zabraknie szalonych nowości – historii legendarnych wojowniczek „Mysticons”, perypetii energicznej bestii z serialu „Bunsen, ty bestio!” czy przygód szalonych postaci z animacji „Witajcie w Wayne”. Nicktoons jest obecnie dostępny na 24 rynkach na całym świecie, mi.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii, Hiszpanii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Japonii i Turcji.

Premium TV jest częścią Biura Reklamy TVN Media. Oferta Premium TV obejmuje 64 kanały telewizyjne, których udział w oglądalności w 2017 r. wyniósł 26% w grupie A16-49 (dane: I-XII’17; Nielsen Audience Measurement).

Pozostałe informacje

Konferencja TV Day

15.02.2018  |
W środę, 14 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje II edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnej komunikacji marketingowej. Gościem specjalnym tegorocznego spotkania liderów branży będzie światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu – Martin Lindstrom. Magazyn TIME uznał go za jednego ze 100 najbardziej wpływowych ludzi świata. więcej

Najlepsze sportowe emocje tego sezonu w ofercie player+ w serwisie player

13.02.2018  |
Player+, w ramach serwisu player, należącego do TVN, oferuje najlepszy sport w Internecie. Liga Mistrzów, XXIII Zimowe Igrzyska Olimpijskie, Puchar Świata w skokach narciarskich – te i wiele innych wydarzeń można śledzić legalnie, na żywo, na jednej platformie, bez długoterminowych umów. więcej

Nowy kanał dziecięcy Nicktoons od 15 lutego w sprzedaży Premium TV

24.01.2018  |
Od 15 lutego 2018 roku Nicktoons, najnowszy kanał dziecięcy z portfolio Viacom International Media Networks Polska, znajdzie się w ofercie Premium TV Biura Reklamy TVN Media. więcej
12345 ...51 Następne
Przejdź do:/51