Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Nowy kanał dziecięcy Nicktoons od 15 lutego w sprzedaży Premium TV

Data publikacji: 24 stycznia 2018 Data aktualizacji: 24 stycznia 2018 RSS
Od 15 lutego 2018 roku Nicktoons, najnowszy kanał dziecięcy z portfolio Viacom International Media Networks Polska, znajdzie się w ofercie Premium TV Biura Reklamy TVN Media.

Nicktoons rozpocznie nadawanie 15 lutego br. Od pierwszego dnia na antenie znajdzie się w ofercie Premium TV. Czas reklamowy stacji będzie dostępny w sprzedaży pakietowej od połowy lutego oraz w sprzedaży cennikowej od początku marca. Jego zakup będzie możliwy w ramach produktu Dziecko Premium.

Nicktoons to 24-godzinny kanał dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat, na którym emitowane będą wyłącznie najpopularniejsze i najzabawniejsze seriale animowane o przygodach ulubionych bohaterów Nickelodeon. Wszystko to w jakości HD. W ramówce Nicktoons nie zabraknie szalonych nowości – historii legendarnych wojowniczek „Mysticons”, perypetii energicznej bestii z serialu „Bunsen, ty bestio!” czy przygód szalonych postaci z animacji „Witajcie w Wayne”. Nicktoons jest obecnie dostępny na 24 rynkach na całym świecie, mi.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii, Hiszpanii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Japonii i Turcji.

Premium TV jest częścią Biura Reklamy TVN Media. Oferta Premium TV obejmuje 64 kanały telewizyjne, których udział w oglądalności w 2017 r. wyniósł 26% w grupie A16-49 (dane: I-XII’17; Nielsen Audience Measurement).

Pozostałe informacje

TVN wygrywa wyścig ramówek w pierwszym tygodniu września

11.09.2018  |
Po pierwszym tygodniu od startu jesiennej ramówki, TVN jest liderem rynku w grupie komercyjnej. Udział stacji w rynku wzrósł o 7% w porównaniu z rokiem ubiegłym. więcej

Kanał E-SPORT w ofercie TVN Media od września 2018

28.08.2018  |
TVN Media Sp. z o.o. podpisał umowę o sprzedaży czasu reklamowego z ASTRO S.A., nadawcą kanału E-SPORT. Od 1 września 2018 br. TVN Media, pod marką Premium TV, będzie reprezentować stację w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego. więcej

Cykl #opiniejuroraeffie – druga edycja wspólnego projektu TVN Media oraz stowarzyszenia SAR

27.08.2018  |
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media - partner konkursu i gali Effie Awards 2018 przygotowali kolejną edycję cyklu #opiniejuroraeffie w ramach aktywności związanych z wydarzeniem. Już od poniedziałku, 27 sierpnia przez kolejne 10 tygodni, aż do samej gali, eksperci ze świata marketingu i mediów podzielą się swoimi opiniami na temat wybranych zagadnień, m.in., pułapek współczesnego marketingu, data driven brand buildingu czy mierników efektywności działań marketingowych więcej
12345 ...59 Następne
Przejdź do:/59