Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Na fali sukcesu – TVN wygrywa kwietniowy wyścig ramówek

Data publikacji: 2 maja 2017 Data aktualizacji: 4 maja 2017 RSS
W kwietniu TVN był po raz kolejny najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w kluczowych dla reklamodawców grupach docelowych. Co więcej, udział całego portfolio sięgnął 25,8% (16-49). Jest to wzrost o 7,2% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Dzięki doskonałej wiosennej ofercie programowej Grupa TVN wygrywa z konkurencją i potwierdza, że jest najszybciej rosnącym nadawcą na rynku*.

TVN był numerem jeden wśród tzw. Wielkiej Czwórki w porach największej oglądalności telewizji – 13% udziału w godz. 18:00-23:00 oraz 13,2% w godz. 19:00-23:00. Stacja utrzymała też pozycję lidera w grupie komercyjnej 16-49,  zarówno w godzinach 18:00-23:00 (SHR: 15,9%), 19:00-23:00 (SHR: 16,4%), jak i przez cały dzień (SHR: 13,9%). Ponadto TVN był najchętniej oglądanym kanałem wśród osób w wieku 16-49 z dużych miast, w tym widzów o wysokich dochodach.

 

Udział stacji TVN w najważniejszych grupach docelowych w kwietniu 2017 r.



grupa 4+

16-49

16-49

m> 100 tys.

16-49

m>100 tys. wysoki dochód

02:00 – 25:59

TVP1

8,80%

5,29%

4,65%

5,28%

TVP2

7,88%

6,73%

5,79%

6,26%

Polsat

11,17%

12,42%

11,39%

8,77%

TVN

10,45%

13,85%

17,15%

17,62%

18:00 – 23:00

 

TVP1

10,16%

6,36%

5,79%

6,74%

TVP2

10,79%

8,83%

7,33%

7,84%

Polsat

11,55%

13,00%

12,02%

10,25%

TVN

12,97%

15,93%

19,77%

19,77%

19:00 – 23:00

 

TVP1

10,23%

6,62%

5,89%

7,17%

TVP2

11,08%

9,34%

7,73%

8,25%

Polsat

11,02%

12,34%

11,61%

10,00%

TVN

13,23%

16,37%

20,78%

21,35%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

W kwietniu do kanałów TVN  (łącznie) należało 25,8% rynku telewizyjnego (16-49). Grupa była też najpopularniejszym nadawcą wśród widzów 16-49 z dużych miast (SHR: 30,6%) oraz wśród wielkomiejskiej widowni komercyjnej o wysokich dochodach (SHR: 33,9 %).

Udział Grupy TVN w najważniejszych komercyjnych grupach docelowych w kwietniu 2017 r.

 

 

16-49

16-49

m> 100 tys.

16-49

m>100 tys. wysoki dochód

02:00 – 25:59

Grupa TVP

19,05%

15,76%

17,08%

Grupa Polsat

25,24%

21,64%

16,43%

Grupa TVN

25,77%

30,57%

33,90%

18:00 – 23:00

 

Grupa TVP

21,10%

17,66%

18,96%

Grupa Polsat

25,75%

22,25%

17,28%

Grupa TVN

26,12%

31,36%

33,50%

19:00 –23:00

 

Grupa TVP

21,72%

17,86%

19,37%

Grupa Polsat

25,36%

21,89%

16,73%

Grupa TVN

26,47%

32,04%

34,28%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

 

Do najchętniej oglądanych wiosennych nowości należeliMilionerzy”. Popularny teleturniej odnotował rekordowy wynik w świąteczny poniedziałek (17 kwietnia) – odcinek specjalny z udziałem rodziny Chajzerów oraz Małgorzaty Rozenek i Radosława Majdana obejrzało niemal 4,1 mln widzów (28,2% udziału w 16-49). „Agent-Gwiazdy” przyciągał średnio 20,3% widowni komercyjnej 16-49, a w czasie nadawania programu TVN był najchętniej wybieraną stacją w tej grupie. Maksymalna widownia najnowszego serialu TVN – „Belle Epoque” – wynosiła niemal 1,8 mln osób.

Dużą popularnością cieszyły się także formaty kulinarne. „Kuchenne rewolucje” regularnie oglądało 2,6 mln widzów, a średni udział show wynosił 25,1% w grupie 16-49. „MasterChef Junior” był bezapelacyjnym liderem w swoim paśmie nadawania. W kwietniu maksymalny udział programu sięgnął 20,6% w grupie 16-49.

Propozycje serialowe TVN również radziły sobie świetnie. „Na Wspólnej” zdystansował konkurencję w swoim paśmie (max SHR: 16,9%). „Drugą szansę” średnio oglądało 17,3% widzów w wieku 16-49 lat. „Fakty” były nadal najpopularniejszym serwisem informacyjnym w kraju. Regularnie śledziło je ponad 3 mln Polaków (udział w 16-49: 23%).

 

*Wśród największych grup telewizyjnych w najważniejszych grupach docelowych.

Pozostałe informacje

TVN nawiązał współpracę z Grupą ONET-RAS

06.09.2017  |
Już od 6 września, player.pl będzie dostępny również pod adresem https://vod.pl/playerpl/. Uruchomiony kilka dni temu nowy serwis wraz z nową większą ofertą, zmienionym logo i identyfikacją poszerza zasięg dzięki wyjątkowej współpracy z największym polskim portalem internetowym. więcej

Studio Moderna nowym właścicielem Mango-Media

04.08.2017  |
Studio Moderna Polska Sp. z o. o., spółka wchodząca w skład grupy kapitałowej Studio Moderna, oraz TVN S.A., firma będąca częścią Scripps Networks Interactive, informują o zmianie struktury własności kanału Mango-Media Sp. z o. o. Studio Moderna Polska przejęło udziały TVN w Mango-Media i stało się wyłącznym właścicielem spółki. więcej

TVN odwoła się od nieuzasadnionej decyzji zmieniającej wcześniejsze wytyczne organów podatkowych

03.07.2017  |
TVN, należąca w całości do SCRIPPS NETWORKS INTERACTIVE, amerykańskiej spółki notowanej na giełdzie NASDAQ, otrzymała decyzję Izby Administracji Skarbowej w związku z transakcją, która miała miejsce przed nabyciem TVN przez SCRIPPS NETWORKS INTERACTIVE. więcej
12345 ...44 Następne
Przejdź do:/44