Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Na fali sukcesu – TVN wygrywa kwietniowy wyścig ramówek

Data publikacji: 2 maja 2017 Data aktualizacji: 4 maja 2017 RSS
W kwietniu TVN był po raz kolejny najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w kluczowych dla reklamodawców grupach docelowych. Co więcej, udział całego portfolio sięgnął 25,8% (16-49). Jest to wzrost o 7,2% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Dzięki doskonałej wiosennej ofercie programowej Grupa TVN wygrywa z konkurencją i potwierdza, że jest najszybciej rosnącym nadawcą na rynku*.

TVN był numerem jeden wśród tzw. Wielkiej Czwórki w porach największej oglądalności telewizji – 13% udziału w godz. 18:00-23:00 oraz 13,2% w godz. 19:00-23:00. Stacja utrzymała też pozycję lidera w grupie komercyjnej 16-49,  zarówno w godzinach 18:00-23:00 (SHR: 15,9%), 19:00-23:00 (SHR: 16,4%), jak i przez cały dzień (SHR: 13,9%). Ponadto TVN był najchętniej oglądanym kanałem wśród osób w wieku 16-49 z dużych miast, w tym widzów o wysokich dochodach.

 

Udział stacji TVN w najważniejszych grupach docelowych w kwietniu 2017 r.



grupa 4+

16-49

16-49

m> 100 tys.

16-49

m>100 tys. wysoki dochód

02:00 – 25:59

TVP1

8,80%

5,29%

4,65%

5,28%

TVP2

7,88%

6,73%

5,79%

6,26%

Polsat

11,17%

12,42%

11,39%

8,77%

TVN

10,45%

13,85%

17,15%

17,62%

18:00 – 23:00

 

TVP1

10,16%

6,36%

5,79%

6,74%

TVP2

10,79%

8,83%

7,33%

7,84%

Polsat

11,55%

13,00%

12,02%

10,25%

TVN

12,97%

15,93%

19,77%

19,77%

19:00 – 23:00

 

TVP1

10,23%

6,62%

5,89%

7,17%

TVP2

11,08%

9,34%

7,73%

8,25%

Polsat

11,02%

12,34%

11,61%

10,00%

TVN

13,23%

16,37%

20,78%

21,35%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

W kwietniu do kanałów TVN  (łącznie) należało 25,8% rynku telewizyjnego (16-49). Grupa była też najpopularniejszym nadawcą wśród widzów 16-49 z dużych miast (SHR: 30,6%) oraz wśród wielkomiejskiej widowni komercyjnej o wysokich dochodach (SHR: 33,9 %).

Udział Grupy TVN w najważniejszych komercyjnych grupach docelowych w kwietniu 2017 r.

 

 

16-49

16-49

m> 100 tys.

16-49

m>100 tys. wysoki dochód

02:00 – 25:59

Grupa TVP

19,05%

15,76%

17,08%

Grupa Polsat

25,24%

21,64%

16,43%

Grupa TVN

25,77%

30,57%

33,90%

18:00 – 23:00

 

Grupa TVP

21,10%

17,66%

18,96%

Grupa Polsat

25,75%

22,25%

17,28%

Grupa TVN

26,12%

31,36%

33,50%

19:00 –23:00

 

Grupa TVP

21,72%

17,86%

19,37%

Grupa Polsat

25,36%

21,89%

16,73%

Grupa TVN

26,47%

32,04%

34,28%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

 

Do najchętniej oglądanych wiosennych nowości należeliMilionerzy”. Popularny teleturniej odnotował rekordowy wynik w świąteczny poniedziałek (17 kwietnia) – odcinek specjalny z udziałem rodziny Chajzerów oraz Małgorzaty Rozenek i Radosława Majdana obejrzało niemal 4,1 mln widzów (28,2% udziału w 16-49). „Agent-Gwiazdy” przyciągał średnio 20,3% widowni komercyjnej 16-49, a w czasie nadawania programu TVN był najchętniej wybieraną stacją w tej grupie. Maksymalna widownia najnowszego serialu TVN – „Belle Epoque” – wynosiła niemal 1,8 mln osób.

Dużą popularnością cieszyły się także formaty kulinarne. „Kuchenne rewolucje” regularnie oglądało 2,6 mln widzów, a średni udział show wynosił 25,1% w grupie 16-49. „MasterChef Junior” był bezapelacyjnym liderem w swoim paśmie nadawania. W kwietniu maksymalny udział programu sięgnął 20,6% w grupie 16-49.

Propozycje serialowe TVN również radziły sobie świetnie. „Na Wspólnej” zdystansował konkurencję w swoim paśmie (max SHR: 16,9%). „Drugą szansę” średnio oglądało 17,3% widzów w wieku 16-49 lat. „Fakty” były nadal najpopularniejszym serwisem informacyjnym w kraju. Regularnie śledziło je ponad 3 mln Polaków (udział w 16-49: 23%).

 

*Wśród największych grup telewizyjnych w najważniejszych grupach docelowych.

Pozostałe informacje

Konferencja TV Day

15.02.2018  |
W środę, 14 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje II edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnej komunikacji marketingowej. Gościem specjalnym tegorocznego spotkania liderów branży będzie światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu – Martin Lindstrom. Magazyn TIME uznał go za jednego ze 100 najbardziej wpływowych ludzi świata. więcej

Najlepsze sportowe emocje tego sezonu w ofercie player+ w serwisie player

13.02.2018  |
Player+, w ramach serwisu player, należącego do TVN, oferuje najlepszy sport w Internecie. Liga Mistrzów, XXIII Zimowe Igrzyska Olimpijskie, Puchar Świata w skokach narciarskich – te i wiele innych wydarzeń można śledzić legalnie, na żywo, na jednej platformie, bez długoterminowych umów. więcej

Nowy kanał dziecięcy Nicktoons od 15 lutego w sprzedaży Premium TV

24.01.2018  |
Od 15 lutego 2018 roku Nicktoons, najnowszy kanał dziecięcy z portfolio Viacom International Media Networks Polska, znajdzie się w ofercie Premium TV Biura Reklamy TVN Media. więcej
12345 ...51 Następne
Przejdź do:/51