Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Biuro Prasowe
ul. Wiertnicza 166
02-952 Warszawa

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Mocny start kanału HGTV Home & Garden

Data publikacji: 10 stycznia 2017 Data aktualizacji: 11 stycznia 2017 RSS
7 stycznia zadebiutował na polskim rynku kanał tematyczny HGTV Home & Garden. To najpopularniejsza stacja lifestylowa w USA. Polacy zobaczyli ją jako pierwsi w Europie. Już w dniu startu kanał odnotował wysoki udział w grupie komercyjnej 16-49 – 0.48%. Następnego dnia (8 stycznia) udziały (SHR) wzrosły aż do 0.66%.

"Uruchamiając HGTV, spodziewaliśmy się sukcesu, a tak dobre wyniki w pierwszym weekendzie nadawania są najlepszą prognozą dla rozwoju kanału. Prawie 0,7% udziału w grupie 16-49 to wynik nieosiągalny dla wielu dojrzałych kanałów tematycznych. Widzowie spędzili średnio 40 minut przed telewizorem to najlepszy dowód siły naszej ramówki" powiedział Maciej Maciejowski - Dyrektor Pionu Rozwoju Biznesu i Nowych Mediów Grupy TVN.

Wśród najchętniej oglądanych programów w premierowy weekend stacji znalazły się produkcje polskie o tematyce ogrodniczej z prowadzącą Mają Popielarską oraz programy z udziałem Doroty Szelągowskiej ("Domowe rewolucje", "Dorota was urządzi", "Polowanie na mieszkanie"). Wysokie wyniki odnotowały także propozycje z oferty zagranicznej kanału takie jak:"Łowcy domów" (House Hunters) czy „Misja: Remont" (Renovation Raiders).

HGTV Home & Garden to kanał z portfolio Scripps Networks Interactive. W USA nadaje przeszło 20 lat. Na polskim rynku pojawił się w wyniku przekształcenia kanału TVN Meteo Active. HGTV jest dostępny w ofercie Orange, Cyfrowego Polsatu, nc+, Vectry, UPC, INEI, Netii oraz innych operatorów kablowych takich jak Toya czy Multimedia.

HGTV Home&Garden jest skierowany przede wszystkim do mieszkańców dużych miast – ludzi, którzy postrzegają dom jako bezpieczne centrum życia rodzinnego i budowania dobrych relacji, ale również źródło inspiracji, wyraz własnej indywidualności, a także miejsce pracy, zabawy oraz relaksu. Kanał jest doskonałym wyborem nie tylko dla tych, którzy uwielbiają majsterkować i własnoręcznie tworzyć domowe ozdoby, ale także dla tych, którzy cenią sobie dobrą rozrywkę.

W ofercie stacji znajdują się lokalne programy przygotowane specjalnie na potrzeby HGTV takie jak: „Domowe rewolucje", „Rzeczy Od - Nowa", „Nowa Maja w ogrodzie" czy „Musisz to mieć".  Widzowie mogą zobaczyć także sprawdzone międzynarodowe formaty - „Zarobić na remoncie" (Flip or Flop), „Domy z potencjałem" (Fixer Upper), „Poszukiwacze domów" (House Hunters), „Misja: Remont" (Renovation Raiders), „Podwórkowa reaktywacja" ( Desperate Landscapes) czy „Wielka demolka" (Sledgehammer) oraz popularne pozycje z ramówki TVN („Perfekcyjna pani domu", „Polowanie na kuchnie").

Baza zdjęć Baza zdjęć
x-news
Kontakt
Joanna Lichosik-Białoń
Wyślij wiadomość
tel 453 65 17

Pozostałe informacje

TVN Media powiększa portfolio o kanał Top Kids

27.02.2017  |
Biuro Reklamy TVN Media Sp. z o.o. powiększa portfolio o kanał TOP KIDS należący do Michał Winnicki Entertainment. więcej

TVN Media powiększa portfolio o kanał TVR

30.01.2017  |
Biuro Reklamy TVN Media Sp. z o.o. powiększa swoje portfolio o kanał TVR należący do NOVA MEDIA Sp. z o.o, reprezentowaną przez Michała Winnickiego. więcej

Największe filmowe hity ostatnich lat w TVN – nowa umowa z Warner Bros. International Television Distribution

27.01.2017  |
Grupa TVN poszerza swoją długoletnią współpracę z Warner Bros. International Television Distribution, jednym z największych dystrybutorów filmów fabularnych i programów telewizyjnych, i podpisuje nową długoterminową umowę na wyłączność. więcej
12345 ...39 Następne
Przejdź do:/39