Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Mango odnotowuje najlepszy rok od 2011 - świetne zakończenie trzyletniego procesu zmian

Data publikacji: 18 maja 2017 Data aktualizacji: 18 maja 2017 RSS
Mango jest liderem w sprzedaży wielokanałowej i jedną z najbardziej znanych marek w branży handlu detalicznego w Polsce*. 2016 rok był jednym z najlepszych w dotychczasowej historii firmy. Kanał kończy trzyletni proces zmian (pod kierownictwem Larsa Buschboma) z rosnącymi przychodami, stabilnie zwiększającą się bazą klientów oraz dużą rozpoznawalnością na rynku.

Mango to numer jeden wśród całodobowych kanałów telezakupowych, należy też do wiodących firm detalicznych w branży e-commerce w kategoriach „AGD i kuchnia” oraz „dom i styl życia”, oferując drogą internetową ponad 25 tys. produktów. Mango to też jedna z najszybciej rosnących firm w branży sprzedaży detalicznej na odległość (w tym w e-commerce). W roku 2016 spółka wypracowała rekordowy łączny przychód netto w wysokości ponad 60 mln zł, co odpowiada wzrostowi o 45% rok do roku. Ponadto cały czas rośnie liczba lojalnych klientów.

 

Świetne wyniki Mango to efekt skutecznej strategii repozycjonowania firmy, przyjętej przez Prezesa Larsa Buschboma na początku 2014 r. „Do Mango dołączyłem w grudniu 2013 r. z zamiarem przeprowadzenia szeroko zakrojonych zmian w strukturze biznesu. Bardzo cieszą mnie zeszłoroczne wyniki, które pokazują, że ten proces zakończył się powodzeniem i udało się zapewnić firmie wysoką rentowność. To najlepsze rezultaty od 7 lat. Od początku 2017 roku nadal obserwujemy wzrost przychodów, dlatego patrzymy na bieżący rok z dużym optymizmem” – powiedział Lars Buschbom, Prezes Mango.

Zmiany w Mango bazowały na pozyskaniu nowego asortymentu, obejmującego znane i lubiane produkty oraz z tzw. „marki własne”, wprowadzeniu innowacyjnych działań marketingowych i sprzedażowych oraz skupieniu uwagi na telesprzedaży i handlu elektronicznym.

 

Działalność Mango w zakresie e-commerce rozwija się niezwykle dynamicznie już od kilku lat
– w  2016 r. odnotowano wzrost przychodów o 93% rok do roku. Polski rynek e-commerce ogólnie odnotowuje najwyższą dynamikę w historii, jeżeli chodzi o sprzedaż detaliczną. Strategiczne działania realizowane przez Mango w Internecie okazały się strzałem w dziesiątkę. Również telewizyjny kanał telezakupowy przyczynił się do ogólnego wzrostu firmy (+28% rok do roku).

 

Według badania przeprowadzonego przez GfK, Mango to jedna z najbardziej rozpoznawalnych firm sprzedaży detalicznej na polskim rynku. Przy wskaźniku wspomaganej świadomość marki na poziomie 71% Mango dystansuje swoich bezpośrednich konkurentów. Cieszy się też najwyższą świadomością spontaniczną, co oznacza, że myśląc o zakupach z domu Polacy najprawdopodobniej zwrócą się właśnie w stronę Mango.

 

*Wg badania przeprowadzonego przez międzynarodowy instytut badań rynkowych GfK w marcu 2017 roku.

Pozostałe informacje

Pierwsza rocznica powstania projektu TV♥

21.11.2017  |
21 listopada, w Światowy Dzień Telewizji, swą pierwszą rocznicę powstania świętuje tv♥. Projekt autorstwa TVN Media zyskał liczne grono zaangażowanych użytkowników i status opiniotwórczego źródła eksperckiej wiedzy na temat roli telewizji w obecnym ekosystemie mediów. więcej

Wojciech Bojanowski laureatem nagrody Radia Zet im. A. Woyciechowskiego

16.11.2017  |
Dziennikarz „Faktów” i „Superwizjera” został tegorocznym laureatem prestiżowej nagrody Radia Zet im. A. Wojciechowskiego. Wojciecha Bojanowskiego nagrodzono za reportaż „Śmierć na komisariacie”, wyemitowanym na antenie TVN24. więcej

player - nr 1 wśród serwisów VoD!

15.11.2017  |
Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI*, player jest liderem wśród serwisów VoD, które udostępniają treści własnej produkcji lub takie, do których prawa nabyły na mocy zawartych umów licencyjnych. W październiku liczba realnych użytkowników korzystających z player wyniosła 5,1 mln! Należący do Grupy TVN serwis pozostaje najbardziej angażującym w Polsce pod względem średniego czasu oglądania, wśród wszystkich serwisów VOD. więcej
12345 ...47 Następne
Przejdź do:/47