Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Konrad Piasecki zastąpi Bogdana Rymanowskiego w TVN24

Data publikacji: 21 maja 2018 Data aktualizacji: 22 maja 2018 RSS
Po 17 latach pracy Bogdan Rymanowski odchodzi z TVN24. - Za tych 17 lat należą się Bogdanowi podziękowania za to, że wspólnie udało się nam zbudować stację, w której było i jest miejsce na pluralizm poglądów i opinii. Mam nadzieję, że gdziekolwiek będzie pracował w przyszłości, będzie miał swobodę działania i godne siebie miejsce - powiedział Adam Pieczyński, szef pionu informacji TVN.

Od września tego roku codzienne poranne programy publicystyczne, a także weekendowe debaty polityczne będzie prowadził Konrad Piasecki, który od 10 lat współpracuje z TVN24. - Widzowie TVN24 znają Konrada i z pewnością przyjmą go z sympatią na antenie w większym niż dotychczas wymiarze - powiedział Michał Samul, z-ca dyr. pionu informacji TVN.

Pozostałe informacje

„Pitbull. Ostatni Pies” tylko w player+

13.08.2018  |
Od poniedziałku, 13 sierpnia tylko w player+ dostępny jest najnowszy obraz Władysława Pasikowskiego „Pitbull. Ostatni pies”. To nie lada gratka dla fanów, ponieważ serwis oferuje film na dwa tygodnie przez premierą w innych serwisach VoD. więcej

Więcej kuchni, wnętrz, podróży oraz edukacyjnych propozycji dla najmłodszych od nc+ w player bez opłat

06.08.2018  |
Od teraz użytkownicy player mogą oglądać bez opłat wybrane autorskie programy z kanałów tematycznych platformy nc+: Kuchnia+, Domo+, Planete+, teleTOON+ i MiniMini+. Tym samym player poszerza bezpłatną ofertę o kolejne pozycje. więcej

Pierwszy raport Adnation w polsce – badanie zrealizowane na zlecenie TVN Media

03.08.2018  |
W tym roku po raz pierwszy na zlecenie TVN Media instytut Kantar Millward Brown przeprowadził w Polsce badanie AdNation. To międzynarodowy projekt badawczy realizowany na rynkach całego świata, którego celem jest sprawdzenie, jak postrzegają ekosystem mediów i dostępne w nim narzędzia komunikacji pracownicy branży reklamowej, a jak odbiera je reszta społeczeństwa. więcej
12345 ...58 Następne
Przejdź do:/58