Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Konferencja TV Day

Data publikacji: 15 lutego 2018 Data aktualizacji: 15 lutego 2018 RSS
W środę, 14 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje II edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnej komunikacji marketingowej. Gościem specjalnym tegorocznego spotkania liderów branży będzie światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu – Martin Lindstrom. Magazyn TIME uznał go za jednego ze 100 najbardziej wpływowych ludzi świata.

Tematem przewodnim II edycji konferencji tv day jest poszukiwanie fundamentów skutecznej komunikacji w trzech głównych obszarach:

  • zrozumienie widza-konsumenta,
  • budowanie relacji z marką,
  • mierzenie efektywności tego procesu.

Podobnie jak w ubiegłym roku, w wydarzeniu weźmie udział blisko 1000 gości, przedstawicieli wszystkich obszarów rynku: domów mediowych, reklamodawców i nadawców z Polski i zagranicy.

Druga edycja konferencji tv day będzie okazją do ponownej wymiany wiedzy, doświadczeń i inspiracji w zakresie efektywnych rozwiązań mediowych. Podczas spotkania zostaną zaprezentowane wyniki najnowszych międzynarodowych badań i studia przypadków.

Do Warszawy przyjadą światowej sławy eksperci.

Gościem specjalnym tv day będzie jeden z najbardziej wpływowych i charyzmatycznych ludzi w branży medialnej – Martin Lindstrom, autor wielu książek, napisanych we współpracy z czołowymi  ekspertami w dziedzinie marketingu, m.in.: Don Peppers, Martha Rogers, Patrick Seybold  czy Philip Kotler. „New York Times” i „Wall Street Journal” umieściły siedem jego książek na liście najlepiej sprzedających się pozycji wydawniczych. Najnowsza publikacja to „Small data. The tiny clues that uncover the huge trends”. Martin przez wiele lat był związany zawodowo z agencją reklamową BBDO. Swoje ogromne doświadczenie zawodowe zdobywał współpracując z takimi markami jak: Mars, Pepsi, Ericsson, The Walt Disney Company, American Express, Mercedes-Benz, Visa, McDonald’s, Gillette, Yellow Pages i Microsoft.

Lista prelegentów:

  • Martin Lindstrom, Chairman of Lindstrom Company Inc.
  • Wendy West, amerykańska producentka telewizyjna i autorka scenariuszy
  • Jacek Balicki, Wiceprezes Zarządu ds. Marketingu, platforma nc+
  • Marta Szwakopf, Dyrektor Kanałów Tematycznych i Reklamy, platforma nc+
  • Jorge Papanicolau, Global Product Leader - International Total Audience Measurement, Nielsen
  • Peter Field, Independent Marketing and Advertising Professional, Peter Field Consulting
  • Craig Macdonald, Managing Director - Lead Programmatic Media Practice and Digital Transformation, Accenture Strategy
  • Edyta Czarnota, Managing Partner, Zymetria
  • Maciej Ziąbrowski, Dyrektor ds. Strategii i Badań Produktu Reklamowego, TVN Media
  • Matt Hill, Research and Planning Director, Think Box UK

Szczegółowe Informacje na temat wydarzenia znajdują się na stronie: www.tv.tvnmedia.pl/konferencja.

Pozostałe informacje

„Pitbull. Ostatni Pies” tylko w player+

13.08.2018  |
Od poniedziałku, 13 sierpnia tylko w player+ dostępny jest najnowszy obraz Władysława Pasikowskiego „Pitbull. Ostatni pies”. To nie lada gratka dla fanów, ponieważ serwis oferuje film na dwa tygodnie przez premierą w innych serwisach VoD. więcej

Więcej kuchni, wnętrz, podróży oraz edukacyjnych propozycji dla najmłodszych od nc+ w player bez opłat

06.08.2018  |
Od teraz użytkownicy player mogą oglądać bez opłat wybrane autorskie programy z kanałów tematycznych platformy nc+: Kuchnia+, Domo+, Planete+, teleTOON+ i MiniMini+. Tym samym player poszerza bezpłatną ofertę o kolejne pozycje. więcej

Pierwszy raport Adnation w polsce – badanie zrealizowane na zlecenie TVN Media

03.08.2018  |
W tym roku po raz pierwszy na zlecenie TVN Media instytut Kantar Millward Brown przeprowadził w Polsce badanie AdNation. To międzynarodowy projekt badawczy realizowany na rynkach całego świata, którego celem jest sprawdzenie, jak postrzegają ekosystem mediów i dostępne w nim narzędzia komunikacji pracownicy branży reklamowej, a jak odbiera je reszta społeczeństwa. więcej
12345 ...58 Następne
Przejdź do:/58