Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Kolejny fantastyczny miesiąc dla TVN

Data publikacji: 4 kwietnia 2017 Data aktualizacji: 4 kwietnia 2017 RSS
W marcu TVN po raz kolejny został liderem rynku w najatrakcyjniejszych dla reklamodawców grupach docelowych. Jest najchętniej oglądaną telewizją wśród widowni 16-49*. Cała Grupa zwiększyła swój udział w rynku o ponad 6% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

TVN był w marcu najczęściej wybieraną telewizją w porach największej oglądalności – 12,61% udziału w godz. 18:00-23:00 oraz 12,76% w godz. 19:00-23:00. Co więcej, po raz kolejny został liderem wśród widzów w wieku 16-49, zarówno w ujęciu całodobowym (13,67%) oraz w godzinach wieczornych – 15,61% (18:00-23:00) oraz 15,93% (19:00-23:00). TVN jest też najpopularniejszą stacją wśród widowni komercyjnej (16-49) z dużych miast, w tym widzów o wysokich dochodach.

 

Udział stacji TVN w najważniejszych grupach docelowych w marcu 2017 r.



grupa 4+

16-49

16-49

m> 100 tys.

16-49

m>100 tys. wysoki dochód

02:00 - 25:59

TVP1

11,00%

7,06%

6,53%

7,35%

TVP2

8,24%

7,33%

6,86%

6,33%

Polsat

11,59%

12,82%

11,63%

8,77%

TVN

10,18%

13,67%

16,33%

16,86%

18:00 - 23:00

 

TVP1

11,34%

7,36%

6,88%

7,85%

TVP2

11,30%

9,38%

8,18%

7,84%

Polsat

12,24%

13,82%

12,99%

11,41%

TVN

12,61%

15,61%

19,26%

18,80%

19:00 - 23:00

 

TVP1

10,52%

6,84%

6,22%

7,43%

TVP2

11,82%

10,11%

8,77%

8,24%

Polsat

11,91%

13,35%

12,76%

11,56%

TVN

12,76%

15,93%

20,13%

20,24%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

 

Wiosenne nowości nieustannie przyciągają rzesze widzów. Widownia „Milionerów” dochodzi do 3 milionów osób. „Agent – Gwiazdy” przyciąga do 21% widowni komercyjnej (16-49). A „Belle Epoque” jest nadal liderem w swoim paśmie nadawania (16,5% udziału w 16-49). Na antenie TVN nie słabnie popularność formatów kulinarnych. W marcu najchętniej oglądany odcinek „Kuchennych Rewolucji” obejrzało aż 3 mln widzów, co dało programowi 30% udział w grupie komercyjnej (16-49). Jest to rekordowy wynik w historii programu w tym paśmie (czwartek, 21:30). Widownia „MasterChefa Juniora” sięgała 2,7 milionów.

Łącznie kanały Grupy TVN zanotowały w marcu wzrost o 6,4% w porównaniu z rokiem ubiegłym (16-49). Największy wzrostami w grupie 16-49 cieszyły się: TTV, TVN Fabuła i TVN 24 BiS.

 

*Od marca Grupa TVN, zgodnie ze zmianami na rynku telewizyjnym w Polsce, ma dostęp do danych o oglądalności przesuniętej w czasie do 7 dni po emisji programu (TSV).

Pozostałe informacje

Złota PIKE dla TVN!

11.10.2017  |
TVN otrzymał Złotą PIKĘ w jedenastej edycji konkursu organizowanego przez Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej. Nagroda została przyznana w kategorii NADAWCA podczas 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2017 w Poznaniu. Statuetkę otrzymał także kanał TVN Turbo, a HGTV zostało wyróżnione. więcej

Rekordowy start jesiennej oferty programowej lifestylowych kanałów tematycznych Grupy TVN

03.10.2017  |
TVN Turbo z najlepszymi wynikami w historii stacji. Rekordowy wrzesień dla TVN Style, TVN Fabuła, Food Network, Travel Channel oraz TTV. więcej

TVN świętuje 20. urodziny!

27.09.2017  |
Już 3 października wielki jubileusz telewizji TVN – 20 lat istnienia. Pierwszy program na żywo nadawany z miejsca wydarzeń Pod napięciem, pierwszy codzienny talk-show Rozmowy w toku, pierwsze reality show Agent czy kultowy Big Brother – to tylko niektóre z programów, które udowadniają, że od samego początku TVN to telewizja inna niż wszystkie. Przez dwie dekady widzowie mogli zobaczyć ponad 40 ramówek, blisko 5000 godzin seriali, 7306 wydań Faktów oraz 60 000 odcinków programów rozrywkowych. Dziś TVN to wciąż wielkie emocje, długa lista charyzmatycznych gwiazd, najlepsze jakościowo programy i filozofia, że wciąż chcemy więcej! więcej
12345 ...45 Następne
Przejdź do:/45