Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Kolejny fantastyczny miesiąc dla TVN

Data publikacji: 4 kwietnia 2017 Data aktualizacji: 4 kwietnia 2017 RSS
W marcu TVN po raz kolejny został liderem rynku w najatrakcyjniejszych dla reklamodawców grupach docelowych. Jest najchętniej oglądaną telewizją wśród widowni 16-49*. Cała Grupa zwiększyła swój udział w rynku o ponad 6% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

TVN był w marcu najczęściej wybieraną telewizją w porach największej oglądalności – 12,61% udziału w godz. 18:00-23:00 oraz 12,76% w godz. 19:00-23:00. Co więcej, po raz kolejny został liderem wśród widzów w wieku 16-49, zarówno w ujęciu całodobowym (13,67%) oraz w godzinach wieczornych – 15,61% (18:00-23:00) oraz 15,93% (19:00-23:00). TVN jest też najpopularniejszą stacją wśród widowni komercyjnej (16-49) z dużych miast, w tym widzów o wysokich dochodach.

 

Udział stacji TVN w najważniejszych grupach docelowych w marcu 2017 r.



grupa 4+

16-49

16-49

m> 100 tys.

16-49

m>100 tys. wysoki dochód

02:00 - 25:59

TVP1

11,00%

7,06%

6,53%

7,35%

TVP2

8,24%

7,33%

6,86%

6,33%

Polsat

11,59%

12,82%

11,63%

8,77%

TVN

10,18%

13,67%

16,33%

16,86%

18:00 - 23:00

 

TVP1

11,34%

7,36%

6,88%

7,85%

TVP2

11,30%

9,38%

8,18%

7,84%

Polsat

12,24%

13,82%

12,99%

11,41%

TVN

12,61%

15,61%

19,26%

18,80%

19:00 - 23:00

 

TVP1

10,52%

6,84%

6,22%

7,43%

TVP2

11,82%

10,11%

8,77%

8,24%

Polsat

11,91%

13,35%

12,76%

11,56%

TVN

12,76%

15,93%

20,13%

20,24%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

 

Wiosenne nowości nieustannie przyciągają rzesze widzów. Widownia „Milionerów” dochodzi do 3 milionów osób. „Agent – Gwiazdy” przyciąga do 21% widowni komercyjnej (16-49). A „Belle Epoque” jest nadal liderem w swoim paśmie nadawania (16,5% udziału w 16-49). Na antenie TVN nie słabnie popularność formatów kulinarnych. W marcu najchętniej oglądany odcinek „Kuchennych Rewolucji” obejrzało aż 3 mln widzów, co dało programowi 30% udział w grupie komercyjnej (16-49). Jest to rekordowy wynik w historii programu w tym paśmie (czwartek, 21:30). Widownia „MasterChefa Juniora” sięgała 2,7 milionów.

Łącznie kanały Grupy TVN zanotowały w marcu wzrost o 6,4% w porównaniu z rokiem ubiegłym (16-49). Największy wzrostami w grupie 16-49 cieszyły się: TTV, TVN Fabuła i TVN 24 BiS.

 

*Od marca Grupa TVN, zgodnie ze zmianami na rynku telewizyjnym w Polsce, ma dostęp do danych o oglądalności przesuniętej w czasie do 7 dni po emisji programu (TSV).

Pozostałe informacje

Historyczny rekord – 3 miliony widzów „Listów do M. 3”

16.01.2018  |
Takiego wyniku nie miał od 17 lat żaden film! Wyprodukowana przez TVN komedia romantyczna „Listy do M. 3” przyciągnęła do kin 3 miliony widzów! więcej

Kanały własne TVN na YouTube z ponad 150 mln wyświetleń miesięcznie

10.01.2018  |
TVN jako jedyny podmiot na polskim rynku telewizyjnym posiada na YouTube aż 11 kanałów, które subskrybuje łącznie 1,5 mln osób. Reklama w kanałach TVN na tej platformie stanowić będzie w 2018 roku jeden z ważnych elementów oferty online biura reklamy TVN Media. więcej

Michał Winnicki Entertainment przedłuża kontrakt z Premium TV

20.12.2017  |
Michał Winnicki Entertainment przedłuża współpracę z TVN Media Sp. z o.o. Zgodnie z porozumieniem biuro reklamy TVN Media, pod marką Premium TV, utrzymuje wyłączność na sprzedaż i planowanie czasu reklamowego kanałów należących do portfolio nadawcy. więcej
12345 ...50 Następne
Przejdź do:/50