Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Kanał E-SPORT w ofercie TVN Media od września 2018

Data publikacji: 28 sierpnia 2018 Data aktualizacji: 28 sierpnia 2018 RSS
TVN Media Sp. z o.o. podpisał umowę o sprzedaży czasu reklamowego z ASTRO S.A., nadawcą kanału E-SPORT. Od 1 września 2018 br. TVN Media, pod marką Premium TV, będzie reprezentować stację w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego.

E-SPORT to kanał w 100% poświęcony tematyce sportów elektronicznych. Ramówkę kanału stanowią w dużej mierze rozgrywki e-sportowe i relacje z największych światowych turniejów. Stacja stara się promować polską scenę e-sportową, która z miesiąca na miesiąc coraz szerzej wypełnia jej antenę.
Poza wspomnianymi turniejami ramówkę wypełniają programy rozrywkowe, dokumentalne, talk-show czy newsy - wszystko osadzone w świecie e-sportu, dziedzinie, która z roku na rok rośnie w siłę na świecie, przynosząc gigantyczne zyski kilkudziesięciu branżom towarzyszącym. Kanał stanowi własność ASTRO S.A. będącego uczestnikiem rynku medialnego w Polsce od blisko 25 lat, produkującego dla największych stacji w kraju. Kanał dostępny jest u operatorów kablowych
m.in.: Vectra, Orange, Multimedia Polska, Netia, Inea, Toya, Jambox. Od 15 sierpnia 2018 kanał jest objęty monitoringiem Nielsen Audience Measurement.

Więcej informacji o kanale oraz jego ramówce na stronie: www.esptv.pl oraz www.astrosa.pl

Pozostałe informacje

TVN wygrywa wyścig ramówek w pierwszym tygodniu września

11.09.2018  |
Po pierwszym tygodniu od startu jesiennej ramówki, TVN jest liderem rynku w grupie komercyjnej. Udział stacji w rynku wzrósł o 7% w porównaniu z rokiem ubiegłym. więcej

Kanał E-SPORT w ofercie TVN Media od września 2018

28.08.2018  |
TVN Media Sp. z o.o. podpisał umowę o sprzedaży czasu reklamowego z ASTRO S.A., nadawcą kanału E-SPORT. Od 1 września 2018 br. TVN Media, pod marką Premium TV, będzie reprezentować stację w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego. więcej

Cykl #opiniejuroraeffie – druga edycja wspólnego projektu TVN Media oraz stowarzyszenia SAR

27.08.2018  |
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media - partner konkursu i gali Effie Awards 2018 przygotowali kolejną edycję cyklu #opiniejuroraeffie w ramach aktywności związanych z wydarzeniem. Już od poniedziałku, 27 sierpnia przez kolejne 10 tygodni, aż do samej gali, eksperci ze świata marketingu i mediów podzielą się swoimi opiniami na temat wybranych zagadnień, m.in., pułapek współczesnego marketingu, data driven brand buildingu czy mierników efektywności działań marketingowych więcej
12345 ...59 Następne
Przejdź do:/59